Gidişinin ardından kaç sigara daha yakmam gerekiyor?
Sensizken o kadar çok boşlukta hissediyorum ki kendimi ..
Nasıl avutsam, ne yapsam diye kaçış yolları aramaktan yoruldum.
Yorulmaktan yoruldum be adam!
Bi gelsen , sanki her şey düzelicek , tüm acılarım geçicek gibi ...Anlatamam ki kimseye seni, kıskanırım herkesden.
Senin parfüm kokunu bile kıskanırken, tenin başka tende.
Bunu düşündükçe kalbim sıkışıyor , nefes alamıyorum. Nasıl bu hale getirebildin beni ?
Gitmesen olmaz mıydı, bitmesek olmaz mıydı?
Kalsaydın her şey çok güzel olucaktı , zaten güzeldi , ya da ben öyle sanmışım. O kadar çok kaptırmışımki kendimi sana , her yerde seni görür oldum. Bu gidişin sana hiç yakışmadı , söylesene hiç mi sevmedin?
Gittiğin gün bende bittim, sen gittin ya tüm şehir küstü bana .Sensiz kaldım ben, sanki tüm insanlar güvenilmez ve hepsi suçlu. Sen sevmemişsin ya beni , şimdi kim sevicek? Sende sevmediysen kimse sevmez ki. Bana yakın olan bir sen vardın , şimdi sende yoksun ya , ben kime anlatıcam derdimi , kimle paylaşıcam? Olmaz olsun böyle hayat, çekilmez oldu bu insanlar.
Kötü insanlardan kim korucak şimdi beni?Ben karanlıktan çok korkarım bilirsin , ne yapıcam o zaman. Ben zaten karanlıktayım , gelmen gerek , karanlıktan çekip alman gerek.
Gelmeyeceksin demi, sen bana ne zaman geldin ki zaten.
Gelme artık , beni acılarımla bir başıma bırakan adamı istemiyorum. Evet seni ilk defa istemiyorum, şaşırdın demi .
Bende şaşırdım , ama tekrar gelirsen yine gideceğini biliyorum bu sefer sonum ölüm olur . Ben alıştım sensizliğe, ben alıştım yalnızlığa, ben alıştım her gece gözlerim şişene kadar ağlamaya.
O yüzden gelme sen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım
RomanceVardır herkeste, hayatını zehir eden . Hayatının içine eder öyle giderler. Aslında vardır herkeste bu gitmeler , madem herkes seviyor , neden bu üzülmeler?