Son sigaram

2 0 0
                                    

Her yaktığım sigarada sen varsın, ben dumanı içime çektikçe , senin gelmeyişine içiyorum.
Son sigaralar her zaman kıymetlidir. Onun yokluğunu arttırır.
Haykırmak istiyosun biliyorum,  Allah kahretsin , şu lanet sigara olmasa hiç dayanamam dediğini duyar gibiyim.

Kardeşim , hepimiz yaşadık çok acılar çektik içme diyemem , sonuna kadar iç , olan yine sana oluyor bunu da unutma !
Şu an o sevdiğimiz insanlar başkasının omzunda sabahlarken , biz saatlerce ağlıyoruz değmeyecek insanlar uğruna ömrümüzü heba ediyoruz ya , gerçekten pes ...

Sabah uyandığında ilk aklına gelen o olmasın , öyleydi benim de ama değiştirdim. Bi kendime gelsemde sigara içsem diyorum artık.
Biz değiştik,  biz !

Kadınlar , son sigarasını her daim yalnız içer , çünkü yüklü bir miktarda duygu yoğunluğu birikir o sigarada.
Güzel kadınlar , güzel sigara içer , ciğerlerine iyi çeker , sevdiği adamı düşünüp.
Çok kızarız öyle değil mi ?
Gitmeseydi şöyle olacaktı , biz bunu yaptık , burada o şarkıyı dinlemiştik !
Ne kadar zor değil mi ? Canım dediğin , her yerde anıların olan insan şu an yok , ve yalnız başımıza o cafede bizim şarkımızı dinliyoruz. Diğer insanlar umrumuzda değil , ağlamak istiyoruz gözlerimizden sadece iki damla yaş akmış.
Eve gidiyoruz , bağırıp , küfür ediyoruz , acımızın hafifleyeceğini düşünerek. (Bu acıyı hiçbirşeyin geçiremeyeceğini bildiğimiz halde).
En sonunda bitkin düşüp uykuya dalarız , ve ağzımızdan tek kelime çıkar "hak etmedim".

Kalp SızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin