Hani bıçak saplanır gibi olur , bu acıyı kimseye tarif edemezsin ya... Anlatsan 'boşveeeer , unutursun ' derler. Ve birde kullandıkları 'zaman' . Zaman ne abi ? Sen sev , canından öte yap , defolup gitsin ve sen zamana mı bırakıyorsun . Ben öyle yapamam arkadaşım zamanla geçtiği falan da yok , hiç hafiflemiyoda o acı baştan söyleyeyim. Zaten zamanla geçerse, unutursan hiç sevmemişsin , o kadar gözyaşın nereye gitti ? Yazık be kardeşim keşke ağlamasaydın !
Sevmek ;
- Hiç aklından çıkaramamak .
-Onu herkese benzetmek.
-Durup dururken gelen ağlama hissi.
-Kokusunu arayıpda bulamamak.
-Sen , o olmuşsun ve bunun sonradan farkına varmak.
-Bağırıp ağlamak istediğin zaman , sessizce içine atmak .Siz sevgiyi böyle yaşıyorsanız bir lafım yok. Ama başka türlüyse , seviyorum , ölüyorum deyip iki güne unutuluyorsa , kusura bakma arkadaşım sen sevgiyi çok yanlış öğrenmişsin .
Bana genelde şunları söylerler ; resimleri sil, hediyeleri at, numarasını sil, sosyal medyadan çıkar , şehri terket vb.. Hani birde bunu diyenler bilmiş gibi konuşur falan. Sizede oluyordur mutlaka vardır çevrenizde . Onu diyenler kendinin bile farkında değiller daha !
Laf arkadaşım hem de booşş laf..
Ben , resimleri sildim , numarasını sildim , sosyal medyadan çıkardım , hediyeleri attım o da yetmedi şehirden gittim ! .. Sonuç= Elde var sıfır.Şimdi diyeceksiniz ki , sen neden yaptın ?
Ben , çaresizdim , hani tek kalırsın ve insanların her dediğini yaparsın ve acının geçeceğini düşünürsün ... Ve ben , acaba acım geçer mi korkusuyla yaptım ! Onu unutmak istemedim , çünkü unutamazdım , herkesden çok güvendiğim adam şimdi kim bilir kimlerle ...
Geçmiyor arkadaşlar ! İzi kalır , yara kabuk bağlar ama geçmez , sen o kabuğu kaldırıp tekrar kanatırsan daha çok derinleşir , sen kapatmazsan da o kalp bulur bir yolunu yine acı çeker.
SEN BENİM , GEÇMEYECEK KALP YARAMSIN ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım
RomanceVardır herkeste, hayatını zehir eden . Hayatının içine eder öyle giderler. Aslında vardır herkeste bu gitmeler , madem herkes seviyor , neden bu üzülmeler?