Aslında biraz da yaşanmış hikaye olmalı. Çünkü hemen hemen hepimiz yaşadık ve hak etmediğimiz kadar acı çektik.
Kız ilk defa aşık oldu. Önceden sevgilisi oldu ama ilk kez aşık oldu bu oduna. 'Evet odun dedim , kız nerden bilebilirdi odun olduğunu'.
Aynı okuldalardı , aynı yaştalardı arkadaşları sayesinde tanıştılar , sonra sürekli mesajlaştılar , kız oğlana bir gün dedi ki ; " Gerçekten seviyorsan beni devam edelim , eğer bir gün biterse ben yaşayamam".
Oğlan bırakmam dedi.Çok güzel gidiyordu ilişkileri. Oğlanın doğum günüydü , kız kutladı çok güzel hediyeler aldı. 1 hafta sonra da kızın doğum günüydü , oğlan da aynı şekilde çok güzel hediye aldı.
Kız inanmıştı 'gerçekten beni seviyor diyodu' . Kızın arkadaşları demişti bu çocuk seni üzer diye ama kız aşkına sahip çıktı.Ve gün geldi, sevgili oldukları tarih yaklaştı , kız güzel sürpriz hazırladı okulda kutlayacaktı.
Gece oğlan mesaj atmış , kız sabah gördü. Tek kelime yazıyordu , aslında bir çok kelime yazıyordu , ama kız tek kelimeye takılı kalmıştı.
"BİTTİ"
Okula gitmedi o gün , sürekli ağladı , inanmak istemedi , ertesi gün okula gittiğinde ise , kızın en yakın arkadaşı geldi yanına konuştular , anlattı kız.
En yakın arkadaşından , aldatıldığını öğrendi bir darbede buradan yedi kız.
O kadar çok ağladı ki , hayatı bitmişti.1 yıl geçti aradan, sevdiğinin yeni sevgilisi vardı artık. Aldattığı kızı çoktan bırakmış , okuldan birini bulmuş oğlan.
Kız da başkasıyla denedi olmadı , yapamadı , oğlanın sevgilisini sıkıştırdı defalarca , ama bir işe yaramadı .
Onlar her gün eğlenirken , kızın içinde yangın vardı. Sabahlara kadar her gün ağladı , fotoğrafları silemedi , hayat bitmişti artık.
Kız mezun oldu okuldan , onu sonsuza dek kaybetmişti. Okulun son günü oğlanla bakıştılar , kız ağlıyordu bir umut bekledi ama o umut yine gelmedi.
Böylece bitti gitti işte.
Ve şimdi kız ne mi yapmakta :
Resimleri silemedi her gün ona bakıyor.
Kalbinden söküp atamadı, 1 gram ümidi kalmadı , psikolojisi bozuldu , her gün onu görür oldu rüyasında.
Herşeyi ters gitti .Kısacası kızın katili sevdiği adam oldu . Canından çok sevdiği adam.
Ve bu kız bir daha asla doğum gününü kutlayamadı.Hepimiz yaşadık bunun gibi şeyler , anlatılmaz bunun acısı , gerçekten çok zor. Unutulmaz asla sadece alışmış gibi olursun o kadar.
(Özet oldu biraz , sadece nasıl yaşadıklarını anlatmak istedim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım
RomanceVardır herkeste, hayatını zehir eden . Hayatının içine eder öyle giderler. Aslında vardır herkeste bu gitmeler , madem herkes seviyor , neden bu üzülmeler?