Sinirle söylenirken az önceki çocuğu görebilmek için kafami kaldırdım. Az önce ki çocuk yerine bana bakan bir kızla karşılaştım. Benden biraz daha kısa sarı saçlarıyla çok güzel bir kızdı. "Affedersin yardım edeyim "diyerek elini uzattı. Destek alarak kalktıgımda elini uzatıp "Ben Merve, tekrar özür dilerim" bende elimi uzatıp "Bende Ayda görüşürüz" deyip merdivene yöneleceğim sırada kolumdan tutup " Hadi gel bizimkilerle bir kahve içelim " , " ben gitsem iyi olucak daha sonra" diyerek yanından ayrıldım. "Tamam o zaman "diyerek yürümeye başladı bende hızlıca merdivenlerden çıkıp lavaboya girdim kabinlerden birine girip işimi bitirip çıkacakken iki kızın konuşmasıyla yerimde durup konuşmanın bitmesini bekledim." Yeni gelmiş okula babası çok zenginmiş ama o babasıyla konuşmuyormuş. Annesiyle kalıyormuş birde kızkardeşi varmış 11 lerde Merve diye, kıza yakın olursam çocuğu tavlarım" Merve az önceki kız olabilir mi acaba? Olsa ne yazar ya kimse kim boşver kendi kendime söylenirken kapıyı açtım ellerimi yıkayıp çıktım sınıfa girip dersin başlamasını bekledim.
♡♡♡♡♡♤♡♡♡♡♡
Çıkış zili çaldığında çantamı alıp aşağıya indim. Güvenlikten cikicagim sırada bugün kaçıncı olduğunu bilmediğim şekilde kolumdan tutulup durduruldum. Karşımda öğlen tanıştığım Merve duruyordu. "Selam nasılsın" yüzündeki tebessümle bana bakıp söyledikleriyle istemsizce bende tebessüm ettim." Iyiyim sen?" Diye sordum aynı sıcaklıkla "şey bende iyiyim abim beni almadan gitti bana durakları gösterir mısın diye soracaktım." " bende durağa gidiyorum beraber gidebiliriz" deyip yürümeye başladım peşimden gelmeye başladı. "Onikinci sınıfsın degil mi? hangi şubedesin?" "Evet onikinci sınıftayım. A şubesindeyim." "Abimde sizin sınıfta" dediğinde o Merve'nın bu merve olduğunu anladım. Durağa gelip otobüsü beklemeye başladık. Önümüzde furan arabayla Merve yerinden kalkıp arabaya yürüdü. Cam açılınca içinde ki kişinin Abisi olduğunu anladım. Merve " beni almadan nereye gidiyorsun Alp'cigim" dedi ismini uzatarak. "Arabayı almaya gittim Merve hadi binde gidelim " dediğinde Merve bana dönüp "hadi sende gel Alp'cigim senide bırakır." "Ha yok ben giderim teşekkürler"dedim. Merve "boşuna bekleme otobüsün gelmesine daha çok var hadi bin Alp'cigimi bekletmeyelim." Alp arkadan "Bana bir kez daha Alp'cigim dersen basar giderim" bana dönüp "hadi gel, senide bırakalım" dediğinde fazla uzatmadan arkaya oturdum. "Selam" deyip çantamı kucakladım. Kafasıysak selam verip nereye gittiğimi sordu. Çalıştığım kafenin adresini söyledim. Okuldan sonra çalışıyordum. Bir on dakika sonra araba durduğunda görüşürüz diyip imdim çalıştığım kafeye girip önlüğümü takip işe başladım.
♡♡♡♡♡♤♡♡♡♡♡
Saat onbire gelirken eve anca gelebilmiştim. Çantamdan anahtarı alıp kapıyı açtım. Kapıyı kapatıp ayakkabılarımı çıkarıp koydum evde ışık yanmıyordu. Sessiz adımlarla odama geçip üstümü çıkardım. Işlerini halledip yatağa yattim telefonumu açıp mesaj var mı diye baktim sadece instagramdan bir bildirim vardı her gün babamdan mesaj bekliyordum ama en son 2 ay önce aramıştı. Her neyse siz bunu boşverin. Instagrama girip bildirime balktim 'Merv_demi sizi takip etmek istiyor'
Istegini kabul edip bende onu takip ettim. Sayfasına girip fotoğraflarına baktım. Abisiyle çekilmiş bir fotoğrafına dikkatimi çekti üzerine tıklayıp fotoğrafı açtım.Merv_demi #dondurma #tatil #bodrum @Alp_arsdemir 😍😍
_instagramkullanıcısı1_ taşlık alandasın herhalde yanındaki taşa bakılırsa oqaosksnsk 😍😘
_instagramkullanıcısı2_ Bende Bodrumdayım @Alp_arsdemir dm ye bak lütfen.❤💋💋
Bunlar gibi yüzlerce yorum vardı. Neresini abartıyorlarsa sonuçta sıradan biri, tamam ya çocuk sıradan olamayacak kadar yakışıklı ama böyle yazılır mı? Bence yazılmaz. Telefonumu kapatıp uyumaya çalıştım...
♡♡♡♡♡♤♡♡♡♡♡
Sabah alarmın sesiyle kalkip banyoda rutin işlerimi hallettim. Dolabın önünde durup siyah pantolon üstünede sarı bir tişört giyip kapşonlumu giyinip evden çıktım. Durağa gelip beklemeye başladım. Otobüs geldiğinde binip ayakta okula vardım. Inip güvenlikten geçtiğimde telefonun melodisiyle çantamdan çıkartıp ekrana baktım. Numara kayıtlı değildi Yunanistan kodunu görünce heyecanla telefonu açtım. Karşıdan babamın az bildiği Türkçeyle " meraba Ayda" demesiyle yunanca konuşmaya başladım. " Merhaba baba uzun zaman oldu konuşmayalı " diyip cevap vermesini bekledim. " üzgünüm meşguldum. Sana bir sürprizim var. Türkiye 'ye geliyorum dediğinde heyecanla " gerçekten mi seni görebilecek mıyım bu sefer " dediğimde "göreceksin kizim Türkiye' ye taşınıyorum seninde benimle kalmamı istiyorum hem çalışmanada gerek kalmayacak." Dediğinde hem sevinmiş hemde üzülmüştüm annem beni sevmesede ben onu seviyordum kim annesini sevmezdi ki? Karşı taraftan "benimle kalmak istemiyor musun?" Diye sorduğunda " hayır istiyorum seninle kalacağım baba" dediğimde zilin çalmasıyla görüşürüz diyerek kapattim. Babamı çok özlemiştim en son bir yıl önce iş için Istanbula geldiğinde görebilmiştim. Istanbul gitmek benim için bir faciaydı ama değmişti. Merve'nin Ayda diye bağırarak bena gelmesiyle tebessümle beklemeye başladım yanında abisiyle buraya gelirken Alp'in gerçekte daha yakışıklı olduğunu farkettim. Acaba o kizlar gerçekte Alp'ı görseler üstüne atlarlardı sanırım. "Merve'nin yüzümün önünde elini sallamasıyla kendime gelip " Aa şey affedersiniz dalmışım. " diyip okula yürümeye başladık.
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın lütfen. 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA
ChickLitÖlümü kabul etmiş hasta bir kız. Ve onu her şeye rağmen seven bir çocuk. Klişe bir gençlik kitabı okumak istiyorsanız şuradan bir yerden kitaptan ayrılın. Bu kitapta kötü karakterler, korunmaya muhtaç bir kız, kıza değer vermeyen bir oğlan yok. Uy...