Bölüm-VI

499 23 5
                                    


Ertesi gün sabah kalkıp gri kazak üstüne haki yeşili mont giyip beremi taktım çantamı da alıp evden çıktım. Okula geldiğimde Merve beni görüp koşmaya başladı. Boynuma atlayıp sarıldığında zar zor kurtardım kendimi. "Günaydın " dediğimde Alp' de gelmişti. Ona da günaydın deyip okula girdik. Merve sınıfına gittiğinde bizde Alp'le sınıfımıza girdik. Dersler ilerlemiş ve öyle arası gelmişti. Alp'le hiç konuşamamıştık. Kantine inmeden Mervenin sınıfına gidip onu bekledim. Beni gördüğünde kolumdan tutup bahçeye kadar çıkardı. Banklardan birine oturunca "sana bir şey anlatacağım ama aramızda kalacak " dediğinde "tabiki aramızda Merve " dedim. Merve " abimin bir arkadaşı var. Devrim, ben bunu seviyordum önceden. Eski okulumuzdan ayrılmadan itiraf etmiştim ama cevap bile vermedi. Okuldan da ayrılınca unuttum sandım ama şimdi bu okula geliyormuş. Geleceğini duyduğumda bir heyecan bastı bana " dediğinde ufak bir kahkaha kaçtı ağzımdan "Sen bu çocuğu unuttuğundan emin mısın?" Diye sordum omzuma vurup " unuttum tabi napicaktim unutmayıp sevgililerinin çetelesini mi tutacaktım ?" " orası öyle tabi" dedim. Merve kapının oraya bakıp ufak bir duraklama geçirince bende baktığı yere baktım. Baktığı çocuk az önceki Devrim'se Merve baya haklıydı unutamamakta. Çocuk Alp'le sarıldığında o Devrim in bu Devrim olduğuna karar verdim ve Merve'yi yerinden kaldırıp bu sefer ben sürükleyerek kantine götürdüm. Merve masaya gelince telefonunu çıkardı ve instagrama girdi. Devrim'in instagramını açıp baya stolklamaya başladı ben de tıkınmakla meşguldum. Merve telefonunu gözüme sokup devrimin son paylaştığı fotoğrafı gösterdi.

Devrimarslan_ #okul

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Devrimarslan_ #okul

Instagramkulanıcısı1_ ellere bak ellere 😍

Instagramkulanıcısı2_ seni doğuran ana bal ilemi yoğurdu bee👅👅

Merve bir anda " Yorumlara bak yorumlara kudurmuş kaşarlar sizi. Sanki yakışıklı tipe bak ya sarı çiyan "dediğinde Alp ve Devrim kantine girdiler Merve susup telefonuyla ilgilenmeye başladı. Alp masaya oturdu ve tabi Devrim de. Alp "naper Ayda " diye sordu . "Iyidir senden " dedim. Alp " Bende iyiyim tanıştırayım Devrim" deyip Mervenin değimiyle sarı çıyanı gösterdi. O da gülümseyip elini uzattı elini sıkıp selam dedim. Aynı şekilde karşılık verdi. Bu sırada Alp Merve'ye "sınavın nasıldı" diye sordu. Merve fena değil diyerek tekrar telefonuna döndü. Devrimin yüzüne bakmamakta ısrarcıydı. Bu hali beni çok üzdü ortamı daha fazla germemek için masadan kalkıp Merve'yle ufak bir işimizin olduğunu söyleyip oradan ayrıldık. Merve lavaboya geldiğinde gözünden bir damla yaş aktı...

Okumaların artması ve yorumların gelmesi beni motive ediyor. Çok teşekkür ederim. Yazmayı düşünmesem bile ufak bir bölüm umarım beğenirsiniz. 😽😽😽

HASTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin