Gözelerimi açamazken etrafındaki sesleri algılamaya çalışıyordum. Yavaş yavaş gözlerimi açarken başımdaki Merve uyandığımı görünce bağırarak "ay uyandı uyandı." Dediğinde odada gezdirdim gözlerimi Alp ve babam diğer tarafta bana bakıyordu. Kısık sesimle " kulak zarımı deldin Merve" deyip inledim. Merve bana sıkıca sarıldığında kolumu kaldırıp bende ona sarıldım. Merve geri çekilince diğerlerine döndüm babam dolu gözleriyle bana bakarken "neden söylemedin bana" dediğinde "neyi" dedim. Babam sert çıkan ve aksanlı yunancasiyla "hastalığını bilmiyor muydun Ayda"diyince diyecek bir şey bulamayıp Merve'ye baktım. O sırada calan kapı ile annem içeri girdi. "Ne işin var burada?" dediğimde bana değil babama bakıyordu benim için gelmemişti. Babam yerinden kıpırdayıp annemin kolundan tutup dışarı çıkardı. Yastığa kafamı iyice bastırıp gözlerini kapattım. Merve ağzını açıp "neyin..."diyemeden Alp "Merve sonra" dediğinde ona minnetle gülümseyip tekrar gözlerimi kapattım...
♡♡♡♡♡♤♡♡♡♡♡
Çıkış işlemleri halledilmiş ve eve gelmiştik. Merve ve Alp ise evlerine gitmişti. Babam yatağımın örtüsünü açıp beni yaptırdığında "doktorla konuştum tedaviye başlayacaksın hiçbir şey çözümsüz değildir." Dediğinde tebessüm edip iyi geceler dedim. Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açıp yerimden kalktım üstüme kırmızı sweatshirt giyip altına gri dar bir eşofman giyip sırt çantamı taktım ayakkabılarımı giyinip apartmandan çıktım. Merve ve Alp arabanın başında durmuş bana bakıyorlardı. Elimle selam verip çıkışa ilerleyeceğim sıra Merve "Ayda hadi seni bekliyoruz" diye bağırdı. Ahh bu kız ve ses telleri. Onlara doğru yürüdüğümde Merve'yle sarıldım. Merve "üstündeki çok güzelmiş senin fotoğrafını çekmeliyim" dediğinde elimden tutup beni duvara çekti şaşkınca ona baktığımda telefonunu çıkarmış bam vermem gereken pozu gösteriyordu. Kollarımı kaldırıp gülümseyecektim. Hafifçe tebessüm ettiğimde Alpin bakışlarıyla tebessümüm kahkahaya döndü. Merve "ya harika çıktın" Dediğinde elindeki telefona baktim. Kahkaha atarken yakaladığı fotoğrafı whatsApp tan bana attı. Alp sinirlice " hadi ama geç kalıyoruz" dediğinde Merve'yle arabaya geçtik. Merve "instagrama atmalısın" dediğinde kafa sallayıp instagrama yükledim.
AyDimitriatis_ Gülümse çekiyorum...
Yorumlara kapatılmıştır.Fotoğrafı paylaştığımda Alp kullanıcı adımı sordu.telefonunu bana uzatınca ismimi yazıp ona uzattım. Telefonuma gelen bildirimle Alp_arsdemir seni takip etmek istiyor. Yazısıyla karşılaştım kabul edip bende onu takip ettim. Hesapta son paylaştığı fotoğrafa girip yorumları okumaya başladım.
begenenler merv_demi ve 1276 diğer kişi
Alp_arsdemir mutfakları severiz.👍Instagramkulanıcısı1_ insanın mutfak olası geliyor valla👅👅
Instagramkulanıcısı2_ bir insan nasıl bu kadar mükemmel olabilir ya yiyerem seni😍😍😘😘😻
Ve daha da fazlası bu nasıl yorumlar ya acaba Alp'in karşısına geçip yiyerem seni diyebilir miydi bu kız. Kafamı olumsuz anlamda sallayıp telefonumu kapattim. Okula gelince Merve bizden ayrıldı. Bizde sınıfa çıkıp sıralarımıza geçtik. Üçüncü dersin tenefüs zili çaldığında kafamı sıraya yasladım. Koluma değen kolla kafamı kaldırıp gelene baktım. Alp de kafasını sıraya koyup yüzünü bana çevirdi. Gülümseyip bende onun gibi yaptım. "bir şeye ihtiyacın olursa Merve den bana ulaş tamam mı? dediğinde kafami salladım ve" dün için teşekkür edemedim teşekkür ederim " dediğimde "ne demek her zaman" diyip göz kırptı bir müddet sadece birbirimize bakıp durduk. Zil çaldığında yerinden kalkıp kendi sırasına gitti.
♡♡♡♡♡♤♡♡♡♡♡
Eve geldiğimde Merve ve Alp'le çatıdaki terasa çıkmaya karar verdiğimizden bir şeyler atıştırıp anahtarımı alıp terasa çıktım. Merve beyaz koltuklardan birine oturmuş abisine fotoğraf çektirmeye çalışıyordu. Alp ise oflayarak fotoğraf çekiyordu. Merve çektiği fotoğrafı beğenmeyince Alp sinirle telefonu Merve'nin kucağına attı sert gitmemişti tabi ama Merve sinirle abisine bakıyordu. Merve'nin kucağındaki telefonu hızlıca kapıp fotoğrafını çekmeye başladım ilk başta boş boş baksa da sonradan poz vermeye başladı en sonunda güzel bir tane çekip ona gösterdim kollarını bana sarıp " sen bitanesin" diyip abisine dil çıkarttı. Instagrama girip fotoğrafı attı.
beğenenler Alp_arsdemir ve 100 diğer kişi
merv_demi güzel fotoğraf çeken kanka candır🤗 @AydimitriatisInstagramkulanıcısı1_ çok güzelsin buralar alev aldı👅
Instagramkulanıcısı2_ bence çok çirkin😝
AyDimitrias_ benim gibisini bulamazsın😊
Merve'ye beğeni yağan fotoğrafına bakıp yanağından öptü. Gülüp bende fotoğrafa girip beğendim ve yorum yaptım. Alp bize bakıp söylenmeye başladı. yarım saatin ardından evlere dağılmıştık. Akşam biraz ders çalışmış ve film izlemeye başlamıştım. Zilin çalmasıyla kalkıp kapıyı açtım. Merve ve Alp ellerinde piza kutusuyla kapıda dikiliyorlardı. Hoşgeldiniz diyip içeri geçtik Merve kumandayı alıp film seçmeye başladığında Alp ensesini kaşıyıp "annem evde yok bizde yemek yiyecektik sende yalnızsın diye gelelim dedik" dediğinde gülüp " her zaman beklerim "dedim. Merve film seçmiş bende içeriden kola getirmiştim ortadaki sehpanın başına üşüşüp izlemeye başladık. Film bittiğinde gitmek için ayaklandılar kapıya kadar ilerleyip Merve'ye sarıldım daha sonra Alp'e görüşürüz diyecekken kollarını açıp bana sarılmasıyla nefessiz kaldım. Bende kollarımı sardığımda kokusu ciğerlerimi talan etti hemen ayrılıp iyi geceler dedim ve kapıyı kapattım. Etrafı toparlayıp yatağıma yattım kısa sürede uykuya daldım.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum:)
sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA
ChickLitÖlümü kabul etmiş hasta bir kız. Ve onu her şeye rağmen seven bir çocuk. Klişe bir gençlik kitabı okumak istiyorsanız şuradan bir yerden kitaptan ayrılın. Bu kitapta kötü karakterler, korunmaya muhtaç bir kız, kıza değer vermeyen bir oğlan yok. Uy...