Bölüm-III

673 27 5
                                    

Merve'den ayrılıp Alp'le üst kata çıkmaya başladık. Her geçen kız Alp'in üstüne atlayacakmış gibi davranıyordu. Alp ise kafası eğik bir şekilde yürüyordu. Kızlar burdan söylüyorum Alp'te aile babası tipi var hiç kızlara bakmıyor kaçırmayın derim. Sınıf kapısına geldiğimizde içeri girecekken Alp'in duraklamasıyla kafamı sırtına vurdum. "Hay seni eşekler kovalasın"deyip kafami tutuyordum ki Alp arkasını dönüp kahkahalarıyla "o nasıl beddua kizim sen az önce yunanca konuşuyordun bir an içinden türk teyzesi çıktı."dedi. Ben şu an ne dediğiyle değil kahkahalarıyla ilğileniyordum. Bir insanın dişleri bile mi kusursuz olur? Oluyormuş. Kendime gelip "napiyim be sana çarptım diye teşekkür mü ediyim? " dediğimde sırıtıp "seni bilmem ama bunun için bana teşekkür edecek çok kız var." Dediğinde onu itip sırama ilerledim.

♡♡♡♡♡♤♡♡♡♡♡

Öğle arası olmuş bende yemek yemek için kantine inmiştim. Boş masalardan birine oturup aldığım tostu yiyecekken Merve ve Alp'in benim oturduğum masaya geldiğini gordum onlara bakıp gülümseyip oturmalarını bekledim. Merve yanına oturmuş Alp ise karşımıza oturmuş bardakla oynuyordu. Merve "anlamıyorum şu erkek milletini ya hepsi öküz diyince " Alp öksürerek "neyini anlamıyorsun ya öküz falan hayırdır kızım" diyince "hayırdır neyi tartışıyorsunuz?" diye sordum. Alp omzunu silkip boşver der gibi baktı." Merve " ay nolucak bir çocukla konuşurken gördü beni hemen kavga öküz ne olucak" dediğinde şaşkınlıkla Alp'e baktim. " çocukla konuşuyorsun diye kavga etmedim Ben, çocuk sınırımı bozdu ondan" diyip ensesindeki saçları karıştırdı. "Ya tabi tabi" diyen Meyve'yle gülmeye başladık. Gülerken Alp'le göz göze geldik gülmesini durdurup bana bakarken ne yapıcağımı şaşırdım. Ne o gözlerini çekti ne ben o sırada çalan telefonumla sanki büyü bozulmuştu. Kendime gelip telefonuma bakınca bugün arayan numaraydı. Hemen açıp babamın konuşmasını bekledim. "Merhaba kızım 1 saat sonra uçağa biniyorum sana aticagim adrese gel." dediğinde bir an aklıma annem gelmişti. "Annemle konuşmadım daha eve gidince konuşup gelirim " deyip kapattım. Merve heyecanla bakıp "ne kadar şanslısın yunan erkekleri yakışıklı olur. Sevgilinle mi konuşuyorsun" dediğinde Alp öksürüp önündeki suyu kafasına dikti Merve ters ters abisine bakıp bana döndü " Aynen yunan erkekleri yakışıklıdır ama sevgilimle değil yakışıklı babamla konuşuyordum." dediğimde Alp suyu bırakıp arkasına yaslandı. Merve "sevgilin var mı?" dediğinde kafami olumsuzca salladım. Zil çalmaya başladığında toparlanıp sınıflara dağıldık.

♡♡♡♡♡♤♡♡♡♡♡

Okul bitmiş ve eve gitmiştim. Gitmeden önce iş yerini arayıp ayrıldığımı söyledim. Kapıyı açıp eve girdiğimde annem kanepeye yatmış elindeki bira şişesini çeviriyordu. Beni görünce yerinden sallanarak kalkıp alaycı ifadesiyle "ah benim canım kızım da gelmiş " diyip sarılmaya çalıştı. Izin vermeyip "ben babamın yanına gidiyorum bugün,onda kalacağım bundan sonra " dediğimde "şimdi de sen bırak beni senin yüzünden Nell beni terk etti şimdi de sen bırakıp gidiyorsun "Dediğinde ağlamaya başladı. Elindeki şişeyi alıp koltuğa yatırdım. "Seni evimde daha fazla istemiyorum git burdan " dediğinde benimde gözümden bir damla yaş aktı. Onu orada bırakıp odama gittim. Dolabın üstündeki valizi alıp içine kıyafetlerimi doldurdum. Ders kitaplarını da sırt çantama koyup evden sessizce çıktım. Babamın verdiği adrese otobüsle geldiğimde güvenliğe babamın ismini söyleyip içeri geçtiğimde arabadan inen Alp ve Merve'yle karşılaştım. Merve şaşkınca bana bakıp "Ayda evden mi kaçtın hayırdır?" Dediğinde gülümseyip "babamın yanında kalacağım bundan sonra Türkiye' ye taşındı. " diyip valizimi çekmeye devam ettim Alp benden önce davranıp valizi elimden aldı. Merve koluma girince bizde yürümeye başladık. Asansör geldiğinde bindik. Aynaya saçlarımı düzeltmek için döndüğümde aynada Alp'le göz göze geldik. Gülümseyip önüme döndüm. Merve ve Alp bizim bir kat üstümüzde oturuyordu benim ineceğim kat geldiğinde Alp'ten valizi almaya çalıştım. Alp "Ben taşırım" diyip valizi kapımın önüme kadar bıraktı."teşekkür ederim" diyip anahtarla kapıyı açtım. Alp asansöre binip üst kata çıktı. Eve girdiğimde babam kapıya yaslanmış beni bekliyordu çantamı ve valizimi bırakıp babama sıkıca sarıldım o da karşılık verdi. Içeri geçip oturduğumuzda kapı çaldı ben bakarım deyip kapıyı açtım kapıya yaşlanmış bir şekilde annemi görünce şaşırdım. Annem beni kenara itip içeri geçtiğinde "Nell benim canım sevgilim. Neden bıraktın beni söylesene Ayda yüzünden değil mi hepsi onun suçu Nell. Ben bir şey yapmadım." Dediğinde bende ağlıyordum ne yapmıştım ben anneme de babama bunları söylüyordu. Annem konuşmasına devam etti " sadece beni bırakırsın diye ona hamile kaldım seni sevdiğim için" dediğinde kalbime biri bir şey şaplamıştı sanki. Kapıyı açıp dışarı çıktım merdivenlerden inecekken öksürmeye başlamamla basamaklardan birine oturup gecmesini bekledim ağzımdan akan kanla ne yapacağımı şaşırdım. Birinin merdivenlerde indiğini duyuyor ama kafamı kaldıramıyordum bir elim yerden destek alırken diğer elim ağızımdaki kanı silmeye çalışıyordum. Yerden destek aldığım elimin kaymasıyla gözlerim karardı daha fazla gücüm kalmamıştı. Düşecekken birinin beni tutup kucakladığını hissettim.


Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen sizleri seviyorum en çokta yorum yapanları😘😘😘

HASTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin