Capitolul 7

2.4K 59 6
                                    

- Tati vreau sa ma faci a ta

- Esti sigura ca vrei asta printesa?

- Da, vreau sa ma ofer tie

Atat a fost de ajuns pentru Justin ca a si inceput sa o sarute.

A inceput cu sarutari timide, pe fata, pe buze si incet a coborat pe muscand si sugand pielea fina.

Ii da rochita ce o purta jos si spre bucuria lui nu purta sutien.

 Incepe sa ii sarute sanul stang, musca si lingea fiecare particica din el, acum sfarcul ei era acaparat de gura lui pofticioasa care il sugea si il lingea cu mare placere.

Ofera acest tratament si sanului drept si incepe iar sa o sarute pe abdomen pana ajunge la chiloteii ei roz.

Ii da jos si incepe sa ii maseze clitorisul cu un deget in timp ce gura lui e ocupata cu a ei.

Cand simte ca e destul de excitata se dezbraca si el si se pozitioneaza la intrarea ei.

- Esti sigura baby?

- Da

El intra in ea, sentimentul de plin ii dadea o placere imensa, dar tot odata si o durere greu de suportat.

El se misca incet in ea pentru a o lasa sa se obisnuiasc cu el, cu acel sentiment.

Miscarile lui se intensifica, iar ea incepe sa simta doar placere, gemetele lor acaparand toata camera.

Ea termina prima, iar el iese repede din ea si termina pe abdomenul ei.

Se aseaza langa ea si o trage la pieptul lui.

- Ai fost geniala iubito

- Te iubesc

- Si eu te iubesc puiule

Sugar DaddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum