Ma trezesc si observ patul gol, probabil ca daddy a plecat la munca ceea ce inseamna ca sunt singura toata ziua.Ma ridic lenesa din pat si ma duc sa fac un dus, ador picaturile de apa cum imi mangaie pielea.
Odata ce ies din dus imi iau lenjeria pe mine si cobor jos, merg in bucatarie si incep sa mananc clatitele lasate de daddy.
Termin de mancat si il sun pe daddy, as vrea sa ies in oras cu prietena mea si trebuie sa ii cer voie.
Convorbire telefonica:
S: Hei daddy
D: Buna iubito
S: Tati pot sa ies in oras cu o prietena?
D: Doar voi doua?
S: Da
D: La 7 sa fi acasa, si fara baieti
S: Mersi mult daddy, pa
D: Pa scumpo
Convorbire telefonica incheiata
Urc grabita scarile si intru la mine in camera, vorbesc cu prietena mea si ne decidem sa ne vedem la cafeneaua cea nou deschisa.
Imi iau o pereche de blugi, un tricou scurt, ma incalt cu tenisi si ies din casa.
Ajung acolo si o vad pe Amanda stand la masa cu in baiat, daddy o sa ma omoare clar.
Inaintez spre ei, iar cand Amanda ma vede vine spre mine si ma imbratiseaza.
- Buna, ce faceti?
- Uite bine, el e Jack
- Incantata
- Asemenea
Ne comandam fiecare cate ceva, iar dupa ce ne terminam bauturile plecam intr un parc.
Jack se uita intr un mod ciudat la mine si imi tot facea apropouri, ba chiar a incercat sa ma si sarute odata.
Deja se facuse ora 6 si eu le am zis ca plec, dar Amanda si Jack au insistat sa mai raman.
Desi Amanda imi e cea mai buna prietena nu stie ce tip de relatie am eu, nu cred ca ar intelege.
- Bai chiar trebuie sa plec
- Selena mai stai putin, hai sa mergem toti la mine, dormiti la mine in seara asta
Spuse Amanda
- Nu stiu ce sa zic, stai sa il sun pe Justin
- Ok
Convorbire telefonica
S: Daddy, as putea ramane in seara asta la Amanda?
D: Doar voi doua puiule?
S: Mai e si un baiat
D: Selena nu stiu ce sa zic, nu imi place sa ai baieti in preajma
S: Bine daddy, o sa vin acasa
D: Uite cum facem, te las sa dormi la ea daca promiti sa fi cuminte
S: Iti promit daddy
D: Bine pitico, te iubesc
S: Si eu te iubesc daddy
Convorbire telefonica incheiata