Perspectiva SelenaCuvintele lui m au durut atat de tare, inteleg ca e beat dar pana la urma la betie spui adevarul.
Ma ridic cu greu de pe gresia rece a baii si imi impachetez lucrurile, vreau sa plec cat mai departe de aici.
Ii las si un bilet desi stiu ca nu merita " Iti multumesc pentru toata perioada asta in care mi ai fost alaturi si m ai iubit, cel putin asa imi place sa cred, eu una te am iubit mai mult decat as putea iubi pe cineva in viata asta, tu erai si inca esti viata mea. Cuvintele tale m au durut al naibii de tare, dar pana la urma asta e adevarul, nu te am intrebat daca vrei un copil, nu m a interesat asta pentru ca credeam ca si tu vrei o familie cu mine. Voi pleca, te voi lasa sa fi fericit cu altcineva daca asta vrei, dar sa nu uiti ca te am iubit, te iubesc si te voi iubi mereu daddy." Imi scot inelul de logodna de pe deget si il asez pe biletel.
Las biletul pe masa din bucatarie, ini iau cativa bani cat sa ma descurc si plec.
Ma indrept spre gara cu pasi mici, nu pot sa cred ca fac asta, nu vreau asta, il iubesc prea mult sa se termine asa.
Dar el a ales, si din pacate nu m a ales pe mine.
Ajung in gara si imi cumpar bilet pentru primul tren ce avea sa plece, acesta era peste 10 minute.
Odata ce trenul a pornit am realizat ca eu nu il voi mai vedea vreodata pe barbatul pentru care mi as da si viata.