Capitolul 19

1.2K 54 10
                                    

- Iubito coboara repede, cineva vrea sa te vada

Perspectiva Justin

Dupa acel cosmar pe care l a avut in urma cu 3 luni am vrut sa o fac fericita, sa fie mama.

Nu pot sa imi zic ca imi doresc neaparat un copil, dar daca ea e fericita sunt si eu.

O vad cum cuboara scarile zambind si saluta pe toti cei aflati acolo.

- Buna ziua, ma bucur sa va revad

- Buna scumpo si noi ne bucuram foarte mult sa te vedem

Spune mama si merge si o imbratiseaza.

- Am venit sa te scot in oras, mergem la cumparaturi, poate luam si ceva pentru bebe, o zi a fetelor

- Asta suna minunat, va multumesc mult

- Nu ai pentru ce sa imi multumesti, e placerea mea

Dupa ce mama si iubita mea au plecat m am decis sa ma uit la un film, dar atunci telefonul imi suna.

Raspund fara chef si aud vocea prietenului meu Andrew, acesta imi povesteste despre ce club a descoperit el si sa mergem neaparat acolo.

Nu prea aveam chef sa merg, mai ales ca Selena s ar fi suparat, dar am zis ca o sa ma intorc pana vin ele.

Imi iau niste blugi si un tricou pe mine si plec spre club.

Cand intru acolo sunt acaparat de o gramada de fete, unele mai frumoase ca altele.

Erau mai mult dezbracate decat imbracate, cu niste forme bine definite, faceau orice barbat sa saliveze.

Dupa scurt timp il vad pe Andrew si merg la el.

                  ~ Peste 3 ore ~

Dupa ce alcoolul si a facut efectul nu mai eram atent la actiunile mele si am ajuns sa dansez cu o blonda.

Aceasta incepea sa ma sarute asa ca i am propus sa mergem in una din camerele speciale.

Acolo pot sa zic cu mana pe inima ca am avut parte de cel mai salbatic sex din viata mea.

Ies de acolo insotit de blonda si imi verific telefonul, vad ca am o groaza de mesaje de la Selena.

"Iubitule, unde esti?"

"Imi faci griji pentru tine"

"Esti bine?"

"Te rog raspunde"

"Iubitule.."

Si mesajele continua, dar nu aveam chef de ea, m am saturat de copila asta rasfata.

Restul serii am continuat sa beau si m am bucurat de blonda de langa mine, care a avut grija sa ma satisfaca.

Ajung acasa si o vad pe Selena pe canapea, aceasta tresare cand trantesc usa.

- Justin

- Ce vrei?

- Ai baut?

- Da

- De ce? Si ce e cu hainele tale? De ce mirosi a parfum de femeie?

- Pentru ca am stat cu o femeie intr un club

Observ cum se formeaza lacrimi in coltul ochilor ei, dar nu pot sa ma opresc aici, trebuie sa ma descarc.

- M am saturat de tine, de fata ta, de corpul tau, nu te mai suport, ai vrut un copil, poftim il ai, dar acum pleaca din viata mea, nu vreau copilul ala, nu te vreau nici pe tine, dispari.

Vad cum cuvintele mele o ranesc, ea izbucnind intr un plans isteric, ma uit la ea pentru ultima data si urc spre camera mea.

Ma trantesc in pat si adorm numai de cat, parca fericit de ceea ce am reusit sa spun.

Sugar DaddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum