Capitolul 13

1.5K 48 3
                                    

       Perspectiva Selena

Dupa 2 ore daddy a venit si mi a dat drumul dupa care a plecat fara sa imi adreseze un cuvant.

Acum e ora 03:00, e momentul perfect sa plec, voi merge la Jack, am nevoie de el.

Cobor cu grija scarile incercand sa nu fac zgomot, il vad pe daddy dormind pe canapea.

Ma apropii de usa si apas clanta cat de incet pot, ies din casa si incep sa alerg spre casa lui Jack.

Bat la usa, dar nimeni nu raspunde asa ca am intrat, urc la etaj spre camera lui si acolo il vad pe el si pe Amanda dezbracati.

Aprind lumina si tip ca o nebuna la ei.

- Ce dracu se intampla aici?

- Selena, ce cauti aici?

- Asta e cea mai mare problema a ta, ce caut eu aici?

- Pot sa ti explic iubito

- Noi doi am terminat o

Spun si fug plangand din casa, il aud cum striga dupa mine, dar prefer sa il ignor.

Ma indrept spre un magazin si imi iau un pachet de tigari.

Ma asez pe o bordura si incet sa fumez toate tigarile.

Era deja ora 07:30 si decid sa plec spre casa, probabil ca daddy e ingrijorat si pana la urma el e tot ce mai ma pe lumea asta.

Intru in casa, iar cand daddy ma vede vine repede spre mine si ma imbratiseaza.

- De ce ai plans? De ce mirosi a tigari?

- Jack ma insala cu Amanda..si am fumat putin..

- Cat de putin?

- Un pachet

- Of puiule, lasa l pe Jack sti ca daddy te iubeste

- Stiu daddy, si eu te iubesc

- Promiti sa fi o fetita cuminte?

- Da, promit

Sugar DaddyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum