Ma ridic cu greu din pat momente din noaptea trecuta derulandu mi se in fata ochiilor.
Simteam o durere apasatoare in partea de jos care nu ma lasa sa stau prea mult in picioare.
Imi iau telefonul si observ ca este ora 13:25, aveam 10 apeluri de la Jack si 5 mesaje.
J: Buna dimineata iubita mea frumoasa
J: Puiulee
J: Hai trezirea printesa, imi e dor de tine
J: Selena, esti bine? Ai patit ceva? De ce nu raspunzi?
J: Iubito imi fac griji pentru tine, raspunde mi te rog
S: Hei Jack, scuze ca nu am raspuns, dar dormeam, si mie imi e dor de tine iubitule si abia astept sa te pot vedea, imi lipsesc asa mult imbratisarile si sarutarile tale
J: Doamne puiule ma bucur asa mult ca esti bine, mi am facut o groaza de griji
S: Totul e bine iubitule
J: Te iubesc
S: Si eu te iubesc
Selena lasa telefonul jos si intra in baie, avea o stare de greata ce nu ii dadea pace.
Incerca sa vomite, dar nu putea asa ca se ridica si isi facu un dus rece pentru a si mai revenii.
Cand intra in camera il vede pe Justin acolo cu telefonul ei in mana.
- Ce e cu astea Selena?
- Cu ce?
- Mesajele astea, ti am zis sa o termini cu el, esti asa o curva
Cu toate astea spuse o prinde de mana si o trage spre el, ii trage prosopul jos si ii admira corpul.
- Esti o micuta curva, nimic mai mult. Sti ce merita curvele?
- N..nu
- Sa fie futute pana uita de ele
In acel moment incepe sa o sarute, brutal, faptul ca ea nu ii raspundea la sarut in enerva si mai tare.
O intoarce cu spatele si o penetreaza, durerea simtita de ea era infinita.
Dupa ce termina ii mai da cateva palme peste fund si iese din camera, dar se intoarce peste 10 minute cu niste catuse.
Ii leaga mainile si picioarele de colturile patului.
- Poate asa te inveti minte, inca o gresala si Jack al tau nu mai vede lumina zilei
Dupa ce termina de spus asta iese din camera si o lasa acolo.