Perspectiva Selena
Sunt asa fericita ca insfarsit pot sa ii spun lui Justin ceea ce simt pentru el, sa ii spun ca totul a fost doar ca sa il fac gelos.
Ma aflu in fata casei lui, fluturii isi fac de cap in stomacul meu si tremur toata de emotii.
Este inca devreme deci Justin doarme la ora asta, m am descis sa ii fac o surpriza.
Intru incet in casa si ma indrept spre bucatarie, o sa pregatesc micul dejun pentru amandoi.
Dupa ce am terminat de facut clatitele, am luat farfuria si am asezat o pe o tava.
Deschid incet usa de la camera sa, iar ce vad inauntru ma face sa scap tava din mana.
Era el, era acolo, dezbracat, strangea in brate o femeie, erau amandoi goi.
Treziti de sunetul farfurii sparte amandoi se uita spre mine, iar eu ma abtineam din greu sa nu plang.
- Selena, nu e ceea ce pare
Spune el rapid si o da jos pe fata de pe el
- Iubitule de ce ii dai explicatii servitoarei?
Ii aud vocea pitigaiata si atunci nu mai rezist
- Ai grija fetita pe cine faci tu servitoare ca esti doar una din micile lui tarfulite, nu te astepta ca el sa te iubeasca
- Iubitule de ce o lasi sa imi vorbeasca asa?
Justin nu spunea nimic, se uita la noi fara sa schiteze vreun gest
Nici eu nu mai spun nimic si plec fugind din acea casa, nu trebuia sa ma intorc niciodata.
Il aud cum ma striga, dar degeaba, de data asta e definitiv, am plecat definitiv.