10. Bölüm - Bulutların Üstünde / Gizem

72 9 91
                                    

⚜️️

Gizem'i en son odasına yerleşmeye çalışırken bırakmıştık.
Bu bölümde Gizem'in her şeyden habersiz şekilde Demir ile yaşadığı anlara tanık olacağız.
+18 bir bölüm olduğu için yaşı küçük okuyucuların bu bölümü atlamasını öneririm.

⚜️

L'oteLand'a geldiğim için çok mutluydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

L'oteLand'a geldiğim için çok mutluydum. Aslında Demir ile birbirimizi tanımamız için harika bir fırsattı bu. Henüz her şey çok yeniydi ama ben ayaklarımın yerden kesildiğini hissedebiliyordum.

Kızlara yalan söylediğim için biraz pişmanlık duyuyordum sadece. Bugün herkes buraya geldiğinde onlara gerçeği açıklamayı planlıyordum. Zaten Demir ile tanışma hikayemizi, onlara, ikimiz biraradayken anlatmayı uygun bulmuştuk.

İnternetten tanışma hikayelerini daha önce çok defa duymuştum ama hepsi genelde kötü sonuçlar veriyordu. İşte bugün Demir'in ellerini tuttuğumda onların gözünün içine bakarak her şeyi anlatabilecektim.

Demir harika bir adamdı. Daha önce yaşadığım hiçbir ilişkimdeki gibi değildi. Yaşça benden biraz büyük olmasını sorun etmiyordum. Onun hayat hakkında muhteşem deneyimleri vardı ve ben tam da mezun olduğum bu dönemde kafa karışıklığı yaşamadan onun yönlendirmelerini uyguluyordum.

Varlıklı bir ailenin oğlu olduğu için değil, yani Kabakçılardan biri olması nedeniyle değil, işinde gücünde bir adam olarak duruyordu benim karşımda. Bana karşı öyle nazik ve acele etmeden yaklaşıyordu ki, ona alışmam için beni hiç zorlamadı. Her şeyin benim istediğim zamanda gerçekleşeceğini seziyordum.

Bana dokunmayı istediğini bildiğim halde ben de olabildiğince özenli davranıyordum bu defa. Ama bu gece ona güzel bir sürpriz yapacaktım. Beklediğimiz, sabrettiğimiz her ana değmesini istiyordum.

Beni yatağıma yatırıp işlerini halletmek için odasına gittiğinden beri içimde tuhaf bir heyecan vardı. Daha fazla oyalanmadan akşam için hazırlıklarımı yapmalıydım. Yemekte giyeceğim kıyafetimi özenle çantamdan çıkardım. Eşyalarımı dolaplara güzelce yerleştirdim.

Ilık bir duş alıp kendime gelmek için banyoya geldiğimde işte bu düşünceler içinde bulmuştum kendimi. Demir'i kızlara tanıştıracak olmanın verdiği apayrı bir karın ağrısı da vardı. Aslı gerçekleri duyarsa kesin bana kızacaktı. Eda ile önceden okulda tanışmışlardı. Demir iş yerinden çıkıp arabasıyla beni almaya geldiği gün... Hatta bu mezuniyet kutlaması fikrini ortaya atmıştı o gün.

Aslı daha önce Demir'i bir yerde gördüğünü söyleyip duruyordu ama tam çıkaramamıştı. Heyecanla bize buraları gezeceğimiz bir turdan bahsetmişti Demir telefonda. Aslı ilk başta pek sıcak bakmasa da en sonunda onun bu ısrarlarına dayanamayıp kabul etmişti. Eda ise işleri olduğunu söyleyip gelemeyeceğim dediğinde pek üstelememişti, sanırım Eda'yla yıldızları barışmadı diye düşünmüştüm.

L'oteLandHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin