Eenmaal thuis gekomen ga ik maar de badkamer. Eventjes douche, echt veel te warm, bah! Na het douche zet ik mijn wifi aan. Vijf berichtjes van Tobias! Ik begin te stralen wanneer in whatsapp open. 'hey ik ben tobias' 'hoelang zit jij op school zeg, pfoe kom eens thuis bby' 'morgen ochtend weer samen fietsen?' 'waar woon je eigenlijk?' 'oo ja hoe oud ben je eigenlijk?' Ach wat lief denk ik en ik antwoord snel 'hey, sorry had les tot half 5. Maar ben nu thuis. Ik woon in een stom dorp 65 minuten van school. Ja is goed, voor het bos afspreken? Ik ben 14 :$.' Voordat ik op verzenden druk lees ik het berichtje nog een stuk of zes keer door. Is het niet te kinderachtig ofzo? Uiteindelijk druk ik toch maar op verzenden. Ik zie dat ik een berichtje van Annabel binnen krijg: 'hai ik ben het Annabel, zullen we morgen weer samen terug fietsen? Liefs xxxx' Ik begin te stralen, 2 hele lieve mensen leren kennen. Ik zit al het hele jaar bij Annabel in de klas, maar toen we terug fietsten was ik in die 15 minuten meer te weten gekomen over haar dan in een heel jaar tijd. Ik bedenk dat ik Annabel nog moet antwoorden en stuur terug: 'Ja leuk, was gezellig, bedankt!' 'Waarom bedankt?' Stuurt zij terug. 'Nou omdat jij de eerste bent die interesse toont in mij, en daar ben ik je dankbaar voor.' We praten nog een uur door en ik ben helemaal de tijd vergeten. Gelukkig hebben wij geen huiswerk voor morgen. Dan hoor ik pap al thuis komen. Shit helemaal vergeten te koken. Daar wordt hij niet blij om. Ik hoor hem naar boven komen en leg gauw mijn mobiel weg. 'Noor heb je geen eten gemaakt, wil je dat ik verhonger ofzo? Dat jij niet hoeft te eten omdat je dik genoeg bent is niet mijn probleem!' En ja hoor daar is die klap, vol in mijn gezicht, erna nog een stomp in mijn buik en terwijl hij wegloopt roept hij nog na: 'verwacht maar niet dat je vandaag nog eten krijg en ik hoef je de komende tijd niet te spreken!' Hij loopt de trap weer af naar beneden. Ik val huilend op mijn bed neer en verberg mijn hoofd in mijn kussen. Na een halfuur ruik ik heerlijk eten, ik heb zo een honger! Ik ga maar slapen ookal is het pas kwart voor 8. Eerst mijn mobiel uitzetten. Ik zie dat ik een berichtje van Tobias heb, dat antwoord ik morgen wel.
JE LEEST
toen ging het helemaal mis
CasualeHet gaat over een meisje dat het moeilijk heeft thuis. Als ze een jongen ontmoet denkt ze dat hij de perfecte vriend is voor haar is, tot dat hij haar gaat veranderen. Dan gaat het helemaal mis....