* Er komt een sex scène in voor, hou je daar niet van, lees dit stuk dan niet. *
We liggen al een tijdje naast elkaar, zonder iets te doen. Dan staat hij opeens op en begint zich uit te kleden. Hij staat nu alleen nog in zijn boxershort. Ik sta ook op en kleed mij uit. Ik heb alleen nog een BH en een string aan. We liggen al weer samen op bed. Hij kom opeens op mij zitten en maakt de sluiting van mijn BH los. Hij ziet nu mijn borsten en ik word rood. 'Ziet er goed uit schat.' Ik trek zijn boxershort omlaag, wow wat is die groot, moet dat in mij? Ik ben nog maagd en heb nog nooit een lul van een jongen gezien. Hij ziet dat ik schrik en zegt: 'Nog maagd schat? De eerste keer doet pijn, maar je gaat het lekker vinden hoor.' Ik hoor duidelijk in zijn stem dat hij het vaker heeft gedaan. Hij trekt mijn string uit. Ik lig nu helemaal naakt. Hij gaat op mij liggen en we beginnen te zoenen, het wordt steeds ruwer en zijn tong komt erbij. Na een tijdje tongen stopt hij en hij begint kusjes te geven, steeds lager tot hij bij mijn borsten is. Hij likt om mijn borsten en ik word steeds geiler. Hij gaat weer omlaag met zijn kusjes tot hij bij mij kut is. Hij likt aan mijn kutje en ik laat een kreun ontsnappen. 'Oo Bas ga dooorrr!' Hij komt weer omhoog en begint mij te zoenen. Ik zoen terug. Dan opeens voel ik een hand op mijn borst en zijn andere hand tussen mijn benen, ik verstijf. Hij duwt zijn vinger naar binnen en ik gil het uit, wat doet dit een pijn zeg! Hij duwt zijn tweede vinger erbij en gaat op en neer. Ik voel een tranen langs mijn wangen gaan. Hij ziet het. 'Gaat het? Of moet ik ophouden?' 'Nee ga door!!!!' Schreeuw ik terug. Hij gaat harder erin en eruit en ik begin heftig te kreunen. 'Ga door, ga door' Kan ik nog net tussen mijn gekreun door laten komen. Ik kom klaar en voel vocht langs mijn benen glijden. 'Schatje weetje wat lekkerder is?' Vraagt Tobias op zijn liefst. 'Nou?' Zeg ik. 'Je armen en benen vast binden, het klinkt eng, maar het is heel erg fijn. En ik doe echt niet iets wat je niet wilt. Je vertrouwd mij toch wel?' Ik denk even na maar stem dan toe. Hij bindt mijn benen zo ver mogelijk uit elkaar vast en bindt mijn handen bij elkaar. Ik zit vast aan het bed en voel mij al best geil worden. Hij staat nog steeds naakt voor mij en ik wil zijn lul nu echt. Hij komt weer op mij zitten en ik voel zijn gewicht, man wat is hij zwaar. 'Mag ik je pijpen?' Vraag ik. 'Tuurlijk schatje.' En ik begin hem te pijpen. Zijn lul komt steeds verder in mijn mond en ik begin bijna te kokhalzen. Ik voel zijn lul stijf worden en hij haalt hem eruit. Hij doet een condoom om en kijkt mij nog een keer aan. 'Weet je het zeker?' Vraagt Tobias. 'Ja heel zeker doe het nou maar, ik word alleen maar geiler zo.' Zeg ik. Hij lacht een beetje, maar duwt dan zijn stijve er hard in. Ik schreeuw het uit. Hij kneed ondertussen mijn borstem hevig en ik wil niet meer. Hij haalt zijn lul eruit en trekt een la open. Sex speeltjes staat erop. Hij haalt een soort bal eruit en stopt hem in mijn mond. Hij maakt hem vast en ik kan niks meer zeggen. Dan gaat hij weer op mij liggen en duwt weer zijn stijve naar binnen. Hij stoot flink hard en ik voel zijn ballen tegen mijn kont kletsen. Hij blijft maar doorgaan en de tranen rollen over mijn wangen. Waarom doet hij nou zo hard. Ik voel hem klaarkomen en hij haalt zijn lul eruit. Hij heeft er blijkbaar nog niet genoeg van en opent dezelfde la weer. Hij haalt er tepelklemmen uit en een hele dikke ronde buis. Je kan het geen vibrator noemen want het is wel drie keer zo dik. Hij zet de klemmen op mijn borsten en ik jank het uit. Maar dat is nog niet het ergste, hij doet ook die buis in mij en het voelt alsof alles uitgeschuurd wordt. Hij pakt een fototoestel, nee dit wil ik niet. Ik probeer te schreeuwen, maar het lukt niet door die bal in mijn mond. Hij begint foto's te maken van alle kanten, klemmen erop, klemmen eraf, buis eruit, buis erin. Als hij klaar is haalt hij de klemmen er weer af en de buis eruit. Ik zie hem twijfelen. 'Ik haal de bal uit je mond als je meewerkt. Je moet wel, anders verspreid ik jou mooie foto's over internet, dus werk mee slet.' Hij haalt de bal uit mijn mond en stopt hem weer weg in de la.
JE LEEST
toen ging het helemaal mis
De TodoHet gaat over een meisje dat het moeilijk heeft thuis. Als ze een jongen ontmoet denkt ze dat hij de perfecte vriend is voor haar is, tot dat hij haar gaat veranderen. Dan gaat het helemaal mis....