De volgende ochtend fiets ik snel naar de rand van het bos. Het is pas 10 voor 8, maar Tobias staat al te wachten. 'Hey schatje' hij komt naar mij toe en drukt zijn lippen op de mijne. Ik geniet er van en zoen hem terug. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen aan drukken en ik open mijn lippen. We staan een tijdje te tongen en vergeten de tijd. Als we klaar zijn kijkt hij op zijn mobiel. 'Shit het is al 10 over 8.' 'Kom laten we gaan.' Zeg ik. We stappen op en fietsen het bos in. Bij een verlaten huis stopt hij. Ik stop ook. 'Schatje, ik heb geen zin in school, maar wel in jou. Zullen wij onze dag doorbrengen in dit huis?' Ik kijk hem verbaasd aan. Als mijn vader er achter komt dat ik spijbel zwaait er wat. 'Umm oké.' We zetten onze fietsen op slot aan de achterkant van het huis. Hij opent de deur en laat mij naar binnen. 'Het is groter dan ik dacht.' 'Ja klopt, ik kom hier vaker, het is een beetje de hang plek van mijn vrienden en mij.' Zegt Tobias. 'Laten we naar boven gaan, daar is een heel groot en mooi tweepersoonsbed.' 'Wat wil je doen dan?' Antwoord ik blozend. Ik hoop dat hij neuken zegt. Ik lijk heel verlegen maar mijn innerlijk is heel anders.... 'Umm wat je wilt. We kunnen elkaar uitproberen als je dat wilt? Of we kunnen mooie fotos maken, naakt' Hij straalt. 'Zullen we het allebei doen?' Ik lach. Ik loop achter hem aan naar boven. Hij opent de deur en valt op het bed. Ik sluit de deur en kom naast hem liggen. Dit is dus de grote dag.
JE LEEST
toen ging het helemaal mis
RandomHet gaat over een meisje dat het moeilijk heeft thuis. Als ze een jongen ontmoet denkt ze dat hij de perfecte vriend is voor haar is, tot dat hij haar gaat veranderen. Dan gaat het helemaal mis....