Episode 16 ~ Nothing's gonna change
[Author's POV]
មកដល់ក្នុងបន្ទប់.. នាងក៏បិទទ្វារហើយទាញ Sunhee ឲ្យអង្គុយលើកៅអីជិតនោះ..
«មានការអីមែនទេ? ម៉េចចាំបាច់នាំខ្ញុំមកទីនេះ?» Sunhee សួរទាំងងឿងឆ្ងល់
«ខ្ញុំដឹង.. ថានាងនឹងជិតក្លាយទៅជាប្រពន្ធរបស់គេឆាប់ៗនេះ ហើយខ្ញុំ.. ក៏ស្គាល់គេយូរណាស់ហើយដែរ.. ខ្ញុំគ្រាន់តែមានរឿងចង់ណែនាំនាងប៉ុណ្ណោះ» នាងព្យាយាមធ្វើជាតួចិត្តល្អ.. ក្រែងលោអាចប្រើប្រាស់ Sunhee នៅថ្ងៃណាមួយបាន..
«ណែនាំ? ណែនាំរឿងអី?» Sunhee កាន់តែឆ្ងល់នឹងទង្វើរបស់ JaeEun
នាងមិនយល់ថា.. ហេតុអីមនុស្សស្រីដែលដឹងថាសង្សាររបស់ខ្លួនចង់យកអ្នកផ្សេងមកធ្វើជាប្រពន្ធហើយ នាងបែរជាមិនខ្វល់ហើយមកធ្វើល្អដាក់ខ្លួនទៅវិញ.. ឬក៏វាជាអន្ទាក់? ឬក៏នាងដឹងរឿងដែល Yoongi គ្រាន់តែរៀបការឲ្យមានតែឈ្មោះ?
«ណែនាំឲ្យនាងយល់ពីម៉ាក់ក្មេករបស់នាងនឹងណា៎! ចំមែន! ម៉េចក៏មិនដឹងអីបែបនេះ!» ម៉េចក៏មិនដឹងអីបែបនេះថា JaeEun ចង់ធ្វើបាបនាង?
«នេះ..» នេះនាងទើបតែនឹកឃើញថា..
នាងមិនចង់រៀបការជាមួយ Yoongi នោះទេ.. នាងមិនចង់បានការរៀបការដែលយកតែឈ្មោះនោះទេ.. នាងកាន់តែមិនចង់រៀបការជាមួយអ្នកដែលមិនបានសូម្បីដែលស្រឡាញ់នាង
ព្រោះនាងខ្លាចហាមចិត្តខ្លួនឯងមិនបាន ហើយបាក់ចិត្តទៅស្រឡាញ់គេ«បានហើយ.. ទុកឲ្យខ្ញុំប្រាប់ឯងទៅចុះ អំពីអនាគតម៉ាក់ក្មេករបស់ឯង»
«ប-បាន..» ទោះជាយ៉ាងណា.. នាងនៅតែមិនអាចបដិសេដ JaeEun
«ឯងដឹងទេ ថាម៉ាក់មិនចូលចិត្តមនុស្សស្រីដែលតែងខ្លួនសាមញ្ញពេកទេ.. ដូច្នេះ ថ្ងៃណាដែល Yoongi នាំឯងទៅជួបគាត់ ឯងត្រូវទៅតែងខ្លួនផាត់មុខ រើសរ៉ូបណាដែលសិចស៊ី ហើយស៊ីវីល័យ.. ដូចជាពួកអ្នកមានចឹង.. ដូច្នេះទើបគាត់ចូលចិត្តឯងខ្លាំង»
'គាត់ចូលចិត្តមនុស្សស្រីបែបនោះហេ៎?' Sunhee ញញឹមក្នុងចិត្ត.. ដឹងថាគួរធ្វើយ៉ាងម៉េចហើយ..
YOU ARE READING
Falling For You (KH) ✓
Fanfictionនាងជាប់ពាក់ព័ន្ធជាមួយគេ ក៏ព្រោះតែគេគឺជាម្ចាស់បំណុលរបស់ប៉ានាង។ debt au. [COMPLETED]