Episode 18 ~ Fate
[Author's POV]
រយៈមួយឆ្នាំ.. ដែលនាងទ្រាំ
រយៈមួយឆ្នាំ.. ដែលនាងបានរងចាំ
រងចាំថ្ងៃណាមួយដែលសមស្រប សមស្របសម្រាប់ឲ្យនាងដណ្ដើមយក Yoongi មកវិញ..
ចុះមួយឆ្នាំកន្លងមកនេះនាងនៅធ្វើអ្វី?
នាងព្យាយាមឆក់យកឱកាស ដើម្បីធ្វើអ្វីដែលនាងបានគ្រងទុក.. តែវត្តមានរបស់ Sunhee តែងតែធ្វើឲ្យគម្រោងការណ៍របស់នាងខូចជានិច្ច...
តែលើកនេះមិនដូចគ្នាទេ..
||
«យប់នេះអូនប្រហែលជាមិនបានមកវិញទេ.. អូនចង់ជួបជុំជាមួយមិត្តភក្តិលើកចុងក្រោយ.. ព្រោះពួកយើងរៀនចប់ហើយ» Sunhee.. ដែល ពេលនេះបានក្លាយខ្លួនទៅជាគូដណ្ដឹងពិតប្រាកដរបស់ Min Yoongi ហើយនោះ.. កំពុងតែនិយាយទៅកាន់ Yoongi..
ក៏បានឃើញ.. ថាពួកគេទាំងពីរល្អូកល្អើននឹងគ្នាប៉ុណ្ណា.. ដំបូងឡើយ ពួកគេគិតថាការរៀបការរបស់ពួកគេគ្រាន់តែជាបំណងក្នុងការដេញ JaeEun ចេញពីជីវិតរបស់ Yoongi តែប៉ុណ្ណោះ..
តែ Yoongi លួចមានចិត្តលើនាង.. តាំងពីដំបូង.. គ្រាន់តែគេយកពាក្យថា 'មនុស្សជំនួស' មកបិទបាំងបន្លប់អារម្មណ៍តែប៉ុណ្ណោះ..
តែពេលនេះ.. គេយល់ពីអារម្មណ៍របស់គេហើយ.. ពួកគេយល់ពីអារម្មណ៍ពិតរបស់ខ្លួនឯងហើយ..
«ហើយបងល្មមឈប់ទៅគេងនៅកន្លែងរបស់បងពេលអូនមិននៅហើយ ព្រោះអូនមិនទុកចិត្តទេ.. ថាទីនោះមាននរណាឆ្លងកាត់ខ្លះ» Sunhee និយាយ ឯ Yoongi ក៏ទាញនាងឲ្យមកអង្គុយលើភ្លៅគេ
«បើនៅទីនេះ កាន់តែមិនទុកចិត្ត» Yoongi និយាយហើយកើយក្បាលគេនៅលើស្មានាង
«មានអីដែលមិនគួរឲ្យទុកចិត្តនោះ? បើប៉ាម៉ាក់នៅទីនេះនឹង» នាងនិយាយ..
តែពួកគេមិនបានដឹងទេ ថាមានមនុស្សកំពុងតែឈរស្ដាប់ពួកគេនៅខាងក្រៅ.. នាងញញឹមចុងមាត់ហើយដើរតម្រង់ទៅបន្ទប់របស់នាងវិញ..
||
[យប់]
Yoongi ចុះមកខាងក្រោមដើម្បីយកទឹកផឹក តែក៏ប្រទាក់ភ្នែកនឹងមនុស្សស្រីម្នាក់ពាក់ឈត់គេងយប់ កំពុងតែអង្គុយនៅលើសាឡុង ដូចជាំកពុងចាំនរណាម្នាក់..
YOU ARE READING
Falling For You (KH) ✓
Fanfictionនាងជាប់ពាក់ព័ន្ធជាមួយគេ ក៏ព្រោះតែគេគឺជាម្ចាស់បំណុលរបស់ប៉ានាង។ debt au. [COMPLETED]