Dolgo časa sem potrebovala, da sem se zavedala kaj se je pravzaprav zgodilo. Spala sem z moškim. Spala in uživala.

Bilo je neverjetno, da sem se tako zlahka prepustila. Celo podobe iz preteklosti so bile odrinjene na stran, kar se mi je zdelo naravnost nemogoče. Vendar jih ni bilo, kot tudi ni bilo nobenih nočnih mor. Bila sem olajšana in ... Zdelo se mi je, da sem končno obrnila nov list v svojem življenju. Upala sem le, da se mi bo to obrestovalo.

Bil je petek. Čeprav se z Ianom nisva slišala, sem bila srečna. Vedela sem, da se mi bo oglasil. In da me ne bo razočaral kot so me pred tem preostali moški. Nenazadnje mi je dal vedeti, da imava nekakšen odnos. Sicer je bilo tudi od mene odvisno v kaj se bo spremenil. Upala sem le, da se bo tokrat obneslo.

"Monica?!"

Bila sem v službi. Dokončala sem članek o Ianu in se lotila še intervjuja. Revija bo izšla naslednji teden in bili smo zasuti z delom. Še sreča, da mi je Monica odobrila dopust. Mencala je, vendar ko sem ji povedala, da se tiče Iana ... Mi je nemudoma odobrila dopust do ponedeljka. Še sreča, saj bi raje pustila službo kot pa da bi razočarala Iana.

"Povej, Aaleyah," je nos pomolila v mojo pisarno.

"Zdaj sem se spomnila, da nimam obleke," sem dejala. Monica me je presenečeno premerila. Ja, nisem imela obleke za slavnostni večer.

"Mar si resna?" me je vprašala.

Zavzdihnila sem.

"Šele sedaj sem se spomnila, da nisem nabavila obleke," sem dejala. Ja, trapa sem. Obleko bi si morala kupiti že zdavnaj.

"Hmm ..." me je zamišljeno premerila. "Kaj praviš, če bi si ogledala novo kolekcijo, ki smo jo dobili za oceniti?"

Novo kolekcijo?

"Katero?" sem vprašala.

"Versace. Mislim, da ne bo nič narobe, če si izbereš eno izmed oblek," je dejala. No, ja. Ponavadi nisem gledala na znamke oblek. Tokrat pa ... Hej, grem na podelitev oskarjev. In to je verjetno samo tokrat ...

"No, prav," sem pokimala.

"Poslala bom Maxa k tebi," je zadovoljno rekla.

Max je skrbel za naše obleke. Čez natanko pet minut se je prikazal s stojalom in me nasmejano pozdravil. Še dobro, da je bil gej, ker drugače bi zbežala kolikor bi me noge nosile. Še vedno nisem prebila leda z drugimi moškimi.

"Kaj praviš na nekaj posebnega?" mi je pomežiknil.

"Oh, imaš nekaj pametnega zame?" sem ga vprašala z nasmehom na obrazu. Pokimal je. Pred mano so se znašle obleke.

Saj so mi bile všeč. Ampak ... Nisem bila prepričana, če bi oblekla belo ali črno. Nenadoma pa je Max na dan privlekel nekaj, kar me je nemudoma pritegnilo. Ko je opazil moj pogled, je dvignil obleko na mizo.

"Ta je ... Prečudovita," sem šepnila.

Modra barva Ianovih oči. Zgoraj gola ramena, podložen top, na trebuhu pa je bilo prosojno blago. Spodaj je bilo nabrano krilo, ki je zakrivalo noge. Bila je dolga in domnevala sem, da se mi bo vlekla po tleh ...

"Ta bi bila odlična zate," je pomenljivo dejal. "Na koncu bodo še tebe poklicali, da prideš na oder in ti podelili oskarja. Zaradi obleke."

"Ne šali se," sem se nasmehnila.

"Mislim, da ti bo pristajala," me je ponovno spodbudil. "Je tvoje velikosti tako, da bi ti morala biti prav."

"Hvala," sem se mu zahvalila.

I was feeling epicWhere stories live. Discover now