11.

167 7 0
                                    


Nežni dotiki so me prebudili. Premaknila sem glavo. Neznana dlan se je sprehodila po mojih laseh, poljubi so se spolzeli preko mojega vratu. Zastokala sem napol v spanju in počasi odprla oči. Ian je nasmejano dvignil pogled proti meni.

"Ian," sem zamrmrala.

"Imava še nekaj časa, preden se Ellie zbudi," me je utišal s poljubom. Prepustila sem se poljubu in njegovim dotikom ...

Noč, ki sem jo preživela skupaj z njim, je bila prečudovita. Pravzaprav se mi je zdelo, da sem se znašla na drugem svetu, kjer ni bilo nobene ovire, ki bi mi preprečila, da sem srečna. Nenadoma sem pomislila na Sama.

Ian je bil v kopalnici, jaz pa sem se dvignila v sedeč položaj. Bilo mi je jasno, da se ga moram rešiti. Sama, seveda. Morala se bom rešiti njegovih lovk in preteklosti, ki me je neprestano lovila. Zaradi sebe. In zaradi sreče, ki sem jo imela z Ianom...

"Torej? Kaj bova sedaj s tistim kretenom?" me je vprašal, ko je prišel iz kopalnice in se pričel oblačiti. Zavzdihnila sem.

"Pojma nimam," sem odgovorila na njegovo vprašanje. "Pojma nimam, kaj naj storim. In kako naj se ga rešim."

Ian me je premeril.

"Mislim, da bi mu lahko nastavili past," je končno dejal.

"Past?" sem bila presenečena.

"No, saj se bo poiskal, kajne?" me je vprašal. Počasi, čeprav sem se obotavljala, sem pokimala. Ian si je na ustnice narisal nasmešek. "No, potem je vse enostavno. Nastavila mu boš past in ujel se bo vanjo. Kaj praviš?"

Zmajala sem z glavo.

"Nisem prepričana, da se bo," sem tiho rekla.

"Aaleyah, tako bi se ga za zmeraj rešila," je pripomnil. "Mislim ... Saj se ga hočeš rešiti, kajne?" Ponovno sem pokimala. "Poslušaj me ... Ne bo se te dotaknil. Obljubim ti. V bližini bom in policija ga bo ujela še preden bi ti karkoli storil ..."

Da, to je bila rešitev. Tako bi se ga rešila za zmeraj. Bala pa sem se le, da bi nekoč spet prišel iz zapora in me pričel zasledovati ... Pogledala sem Iana. Da, morala sem to storiti. Morala se bom rešiti preteklosti, ki mi je sledila.

"Bojim se, Ian," sem končno odprla usta.

Ian se je usedel k meni, na posteljo, in me objel prek ramen. Njegov objem mi je ponovno dal občutek varnosti, saj sem dobro vedela, da me ne bo prizadel. Še vedno mi je bilo čudno, da sem se s takšno lahkoto prepustila njegovim rokam.

"Poslušaj me. Pozabiva na to," mi je predlagal. "Danes sem imel v načrtu, da odpeljem Ellie v živalski vrt. Bi šla z nama?"

Pogledala sem ga.

"Ja," sem pokimala.

Sklonil se je k meni in me poljubil. Prepustila sem se njegovim ustnicam. Vse se mi je zdelo tako ... Preprosto.

"Še vedno nisi izvedel, če se ti je Nikki zlagala?" sem vprašala, ko sem se odmaknila od njega. Odkimal je.

"Moram pridobiti njeno soglasje za DNK test," je odvrnil. "Mislim pa, da ga bo dala takoj, ko ne bom nakazal denarja."

"Upam, da laže," sem pripomnila.

Opazila sem bolečino v njegovih očeh.

"Upam tudi jaz," je pokimal.

Dejstvo, ki ga je Nikki predstavila, naju je oba mučilo. Želela sem si, da je njegova bivša lagala, saj sem že zdavnaj opazila, kako je Ian navezan na punčko ... Spraševala sem se, kaj bi se zgodilo, če bi DNK test potrdil Nikkijine besede ...

I was feeling epicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin