"SEELLLAAAMMM! Şu an saat 8.40-kamerayı açmadan önce baktım eheehe- ve gereksiz yere mutluyum! Yani belki de mutlu olmamalıyım, bilmiyorum. Bu gün normal insanlar gibi normal bir saatte kalktım, bence bu mükemmel bir şey? 2 saat sonra taş bir hemşire gelecek ve rutin olarak iğne falan yapıcak ama inanın kadının göğsüne bakmaktan ne yaptığının farkına bile varamıyorum."
Jk yeni yeni uyanmıştı bu yüzden sesi hafif kalın ve pürüzlü çıkıyordu. Yorgun gözleri hala "benim uykum var!!"dese bile Jk uyumamakta ve uzun uzun konuşmakta kararlıydı.
Yattığı yerden doğruluğunda örümcek adam desenli battaniyesi üzerinden kaymıştı ama o bunu takmadı ve etrafına bakındı.
"Size odamı göstermeli miyim? Ah yapayım değil mi? Çünkü yapacak başka bir şey yok! Pekâlâ bakalım bakalım..!"
Kamerayı hızla çevirdi ve bembeyaz duvarın üzerindeki posterleri göstermeye başladı. Çeşitli kız grupları, bazen pornohobik bir resim, yabancı ünlüler ve çizgi-dizi karakterleri tüm odasını süslüyordu. Yatağı sıradan hastane yataklarından farksızdı...yani örümcek adamlı battaniyesi dışında!
"Duvarıma üzülüyorum. Ben gittikten sonra hepsini sökmek zorunda kalacaklar, bana kalırsa sökmeyin canım! Benden sonra gelen hastaya hediyem olsun! Her neyse, yatağımın kenarındaki masada...aslında burada çok şey vardı ama radyasyon yüzünden kaldırdılar. Çok saçma! Şimdi ise ıvır zıvır dolu işte. Göstermeli miyim?"
Kamerayı oda boyunca tekrar gezdirdikten sonra kapalı olan pencereye doğru yürüdü.
"Burası...yani sık sık baktığım bir manzara değildir ama gelen hemşireler manzaramın çok güzel olduğunu söylüyorlar. Halbuki benim yüzüm diğer tüm manzaralardan daha güzel?!"
Kamerayı hızla kendine çevirip kısa bir süreliğine ciddi bakış attıktan sonra tekrardan dişlerini göstererek gülümsedi.
"Her neyse, biraz dışarıyı seyretmeye ne dersiniz? Ben hayır derim, hadi perdeyi kapatalım!"
Perdeyi kapattığında oda hafiften karardı ama bu karanlık oda onu tatmin ediyordu.
"Gökyüzünü sevmem, hatta... doğayı sevmem! Yani zaten ölünce doğanın bir parçası olmayacak mıyım? Hemşireler sürekli gökyüzünden onları izlememi söylüyorlar, bu çok saçma. Madem gökyüzü ölülerle dolu, insanlar bunu neden seviyor? Ben olsam bana bakılınca gülümsesinler ya da bilmem kaç çeşit hayal kursunlar istemezdim. Ha ayrıca, ölünce hiçbirinize bakmayacağım gökyüzünden, boşuna ümitlenmeyin, ha ha!"
Yatağına geri oturduğunda derin bir nefes aldı ve etrafına biraz daha bakındı. Uykusu geliyordu ama o uyumamak için kamerayı açık tutuyordu sanki!
"A, hadi gelin size yeni aldığım çizgi-romanı göstereyim!"
Kamerayı yanındaki masaya yerleştirdikten sonra gülümsedi ve yastığının altındaki kalın kitabı çıkarttı. Dikleştirdiği yastığına hafiften yaslandı çünkü deliler gibi yorgundu ve her an uyuyakalabilirdi!
"Bu...5.kere bitirdiğim çizgi-roman ama beğendiğimden değil, ailem bir sonraki ziyaretine kadar gönderemeyeceğini söyledi, yani okumaya mecburum."
Kitabın kapağını açtı ama başka bir şey yapmadı çünkü Jk uyuyakalmıştı. Kamera uzun bir süre onu uyurken çekti, aradan yarım saat geçtikten sonra içeriye bahsi geçen seksi hemşire geldi ve gülümseyerek genç adamın üstünü örttü ve ateşine baktı. Rahat etmesi için yastığını hafiften düzleştirdikten sonra başındaki bandanayı yavaşça çıkarttı çünkü bandananın onu ne kadar rahatsız ettiğini çok iyi biliyordu. Hafiften çıkmış saçları yer yer dökülmüştü, garip bir görüntü veriyordu.
Hemşire elindeki bandanayı ve kitabı masaya koyunca kameranın açık olduğunu gördü ve Jk'nin öğrettiği gibi kırmızı tuşa basarak videoyu bitirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sky is in your heart ℘ Taekook
Fanfiction"Jeon 18 yaşında kanser hastası bir oğlandı ve durumu hiç iyiye gitmiyordu."