...bunu rakamlarla öldürmeyelim.

2.2K 229 13
                                    

Kamera biraz sallandı, sesler cızırtılı geldi ama sonra Jk kameraya kısa bir bakış attıktan sonra düzgün olduğundan emin oldu ve gururla kendine gülümsedi. Vakit sabaha karşı bir vakitti, güneş yavaş yavaş doğuyordu.

Jk parkta gördüğü adamla biraz konuşmuş, var olan buzları çözmüştü. Şimdi ise Tae'nin kararıyla kamerayı tekrardan açmıştı.

"Evet, selam? Saat şu an... saat kaç?"

Jk tek kaşını kaldırarak Tae'ye baktığında Tae  gülümsedi ve "Saatin bir önemi yok, şu an tanıştığımız zaman diliminin içindeyiz. Bu değerli bir zaman bu yüzden bunu rakamlarla öldürmeyelim."diye konuştu.

Jk hayranlıkla izliyordu Tae'yi. Resmen hayran kalmıştı ona, Melek olduğunu söylemiş miydi?

"Ehm ehm, etkilendim ama belli etmemeye çalışacağım...Burası onun her zaman geldiği parkmış, geç keşfettim sanırım ama bekle bir saniye, gündüz vakti dururken ne diye gece geliyorsun ki buraya?"

Tae konuşmak yerine elini cebine attı ve beyaz buruşuk kağıdı çıkartarak Jk'ye uzattı.

"Lütfen sesli bir şekilde oku, Jk. Utancımı ailenin de duymaya hakkı var değil mi?"

Jk kağıdı hızla açtı ve boğazını temizledikten sonra okumaya başladı.

"Eğer her zamanki parka biri gelirse, onunla birlikte yaşama tutunmaya çalışacağım. İster iyi biri olsun, ister kötü."

Tae bakışlarını bir kez olsun ayırmamıştı genç adamdan, Jk ise okuduktan hemen sonra Tae'ye bakmıştı.

"Hayatımın kalan yarısını seninle geçirmeye hazırım, Kim Taehyung. Nasıl biri olduğun umrumda bile değil."

"Hayatımın yeni başlayan yarısını seninle yaşamaya hazırın Jeon JeongGuk. İleride ne olacağı umrumda bile değil."

Sky is in your heart  ℘ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin