Sen benim gökyüzümsün.

2K 203 27
                                    

"Sesi duyuyor musun?"

Jk kaşlarını çattı ve dikkatini vererek sesi duymaya çalıştı. Duyduğu ses karşısında dudaklarını aralayarak Tae'ye baktığında, "Gün aydınlık ama gök gürlüyor. Bu...garip?"diye mırıldandı.

Kim Tae hemen yanında oturan gencin omzuna koluna atıp başını göğsüne yaşlanmasını sağladığında hissettiği temasla gülümsedi.

"Bak ne anlatacağım..."diye mırıldandı Tae, Jk'nin omzunda olan elini onun ensesine doğru çıkartıp daireler çizerek.

"Gün içten içe ölmüş, yalnızlık onu öldürmüş. Çünkü Ay'ın Güneş'i; Gezegenlerin ise bir yörüngesi var. Yıldızlar ise çoktan öldü, biz sadece ışıklarını geç görüyoruz. Gökyüzünün ise sahip olduğu tek şey yeryüzü ama takdir edersin ki onun da sahip olduğu bir sürü şey var. Gökyüzü yalnız ve mutsuz, onun tek dileği yalnızlığına derman olunması ama yapamıyor. Anladın değil mi Jk?"

Jk uzun uzun düşünürken bir yandan da Tae'nin boşta olan elini tutmuştu sıkı sıkı. Bir anda başını kaldırdığında ona doğru eğilmiş olan adamla burun buruna geldi, gülümsedi;gülümsediler.

"Ben senin derdine derman olurum, Tae."

"Nerden esti bir anda? Ben gökyüzü değilim ki?"

Jk elini yavaşça çekti onun elinden ama çok geçmeden yavaş yavaş yüzüne dokundu. Parmakları yanağında rotasız bir yol çiziyor bazen de dudağının hemen yanındaki bene dokunuyordu.

"Sen benim gökyüzümsün, Kim Taehyung."

Yüzleri yaklaştı ve yaklaştı; dudakları hafiften temas ettiği an Jk gözlerini kocaman açtı.

"Birinci olarak trombositlerin tadı iğrenç tatmak istemezsin ve ikinci olarak ŞU LANET KAMERA HALA AÇIK MI?"

Kim Tae aceleyle kalkmaya çalışan gencin belinden sıkı sıkı tuttu ve boşta kalan elini onun çenesine koyarak kendine çekti yavaştan ve utançtan kızaran genç adamı umursamadan sertçe dudaklarını öpmeye başladı.

Ayrıldıkları an Jk kıpkırmızı olmuş yüzünü hızla kapattı ve kendini geriye doğru iterek birnevi kendisini saklamaya çalıştı ama...nafile?

"Jungkookie...seni hala görebiliyorum."

Jk ise kafasına yorgan örttüğünden dolayı boğuk çıkan sesiyle, "Tanrım bana Jungkookie dedi kalbim atıyor mu?"diye mırıldandı.

Sonrasında ise Tae kare bir şekilde gülerek kameraya yaklaştı ve "Annyyooonnggg!"diyerek kamerayı kapattı.

+. +. +.
Şey, rast gele yazıyorum.
Ne eserse? Bu arada hava baya esiyor, güzel güzel!

Sky is in your heart  ℘ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin