Alesia
Par o fată normală, fericită, liniștită ca oricare altă fată de 12 ani dar nu e așa...
De când m-am nascut nu am avut o familie perfectă și nici o casă minunată, tatăl meu a părăsit-o pe mama înainte să mă nasc, nu știu cum îl cheamă, cum arată, nu știu nimic... Nu mă doare, chiar nu mă doare, în fine revenind, bunicul meu din partea mamei era bețiv și tot timpul când consuma prea mult alcool ieșea un scandal... nici nu vreau să imi amintesc. După ceva timp mama și-a găsit un nou iubit,Luci, și după 2 ani aproape 3 ani de când m-am nascut a apărut fratele meu, Răzvan.
La început totul era ok, Luci lucra în Germania și se întorcea o dată la câteva luni acasă, mama lucra în confecți, și noi stateam acasă cu mătușa noastră Elena (Ele, cum îi spuneam noi) ea avea grijă de noi și se juca tot timpul cu noi.
După ceva timp Luci începea să bea cam mult și se îmbată foarte des și scandalurile, ce să mai zic, ajunsesem să dormim cu cuțitul sub pernă de frică să nu ne omoare...
A trecut ceva timp și mama la dat afară din casă și atunci am inceput să o ducem din ce în ce mai prost cu bani și mama s-a decis să se ducă în Austria să lucreze ca ingrijitoare de bătrâni.Primi 2 ani am rămas cu bunicul nostru (cel de care va povestisem mai sus) și s-a pocăit, nu mai bea nici o gură de alcool, ceea ce e bine dar tot trebuia să îi ascult tot timpul rugăciunile și bla bla bla, în fine, era ok deși nu știa el să gătească tot aveam parte de mâncare pe masă. De când plecase mama ma simțeam foarte singură, nu știam ce mi se întâmplă, și aveam 7 ani, deși mama venea o dată la fiecare lună și stătea una acasă știam că va pleca din nou...
După acei doi ani am rămas cu bunica noastră, de ea nu v-am povestit la început pentru ca eu nu o cunoscuse-m până la 3-4-5 ani. La început a fost cât de cât ok, după ce se despărțise de bunicul și-a găsit un alt bărbat și a decis să rămână cu el și să vină cu el să aibe grijă de noi. Cum am mai spus era ok, mâncam mâncare caldă aproape în fiecare zi, deși faceam mofturi tot mâncam, dar de la un timp a început să bea bărbatul bunici mele și bea mult, mult prea mult, și pe parcurs mă obișnuise-m cu scandalurile și toate țipetele și nopțile ne dormite... Dar de la un moment dat mi-am dat seama cum era de fapt bunica mea, era o profitoare și o mincinoasă, mă facea în toate felurile,mă obliga să beau alcool până ameteam, și aveam doar 9-10 ani, nu aveam curajul să îi spun mamei deoarece bunica mea (mie scârbă să o numesc așa) mă amenința cu moartea și maltratare și pe mine si pe fratele meu, eu de 9-10 ani și fratele meu 7-8 ani, am dormit si pe străzi dar mna...
Totul a continuat așa până anul trecut când ne-am mutat în sfârșit în Germania, aproape de mama noastrăAsta a fost primul capitol, sper că vă plăcut, va apărea și următorul curând:))
CITEȘTI
Alesia
RandomHey, în această poveste este vorba despre o fată pe nume Alesia de 12 ani și tot ce i s-a întâmplat și i se întâmplă Sper să vă placa, aceasta este prima mea poveste ~FINALIZATA~ -NE CORECTATĂ -