Petrecerea

6 1 0
                                    

Alesia

Și, m-am trezit, mi-am dat seama că a fost doar un vis, ciudat, oh da, azi e petrecerea, poate vă întrebați ce petrecere, păi mama se căsătorește cu tatăl meu vitreg si fac petrecere, mda sper că va fi ok.

-----

Mă trezesc și mă duc la baie, imi fac rutina și mă duc să ajut la decorațiuni, după ce termin mă duc să imi fac un duș. După jumătate de ora ies din baie, mă duc la mine în cameră și imi usuc părul. După ce este uscat mi-l întind cu placa și mi-l las pe spate. Mă duc să mă machiez, nu ceva strident dar totuși vizibil, mă îmbrac, imi i-au tocurile nu foarte înalte și ma duc afară să mai ajut un pic.
     Invitați încep să vină și emoțiile imi cresc știu că și cel mai bun prieten al meu va veni, nu știu de ce dar sper să îl impresioneze modul în care arat.

-------

După câteva ore petrecerea e în toi, toată lumea se distrează, bea, discută, glumesc  e o atmosferă plăcută, stau și ma uit în vazduh și ma plictisesc, restul habar nu am ce fac și sincer nu mă prea interesează dar totuși m-aș simți mai bine dacă ar sta cineva și cu mine.
    Restul seri incerc să mă bag și eu în seamă cu cineva și reușesc, stau discut cu un amic despre mai multe lucruri.  După ajung DJ și pun ceva melodi.
   După stau și mă uit la cer, se întunecase mă gandeam nimic cred ca mi-am golit mintea pentru prima oară.
   Au mai trecut câteva zeci de minute și începe valsul, toți dansează înafara de noi copii, rămân singura fata între 5 băieți nu mă invită nici unul, poate e mai bine așa.
    După ceva timp mi se face rău, nu știu de ce, mă duc în casă să mă întind și mă las dusă de somn.
   Odată intrată în lumea viselor nu mai vreau să ies, e totul prea bine, prea frumos, prea perfect. E minunat. Sper să nu plec de aici niciodată.



Ăsta a fost capitolul, scuze că am întârziat cu el, am avut multă treabă. Sper să mă iertați, kiss:) ❤

Alesia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum