Alesia
De când am ajuns am fost batjocorită, la început ignoram și nu ma deranja dar acum începe să ma preocupe...
Stau seara pe pat și aud ca imi suna telefonul era 23: 46,ma gândeam ca e ceva urgent și am răspuns era un număr pe care nu îl aveam în telefon dar știam exact cine e..
Convorbire telefonică:
-Alo, ce vrei Leon, e aproape 12,nu ai altceva mai bun de făcut?!!???
-I-a mai taci, mică curvă
-Tu chiar ești nesimțit, ma suni în toiul nopții să ma faci curvă... Frumos din partea ta...
-Pai cum să te fac dacă pozele tale de pe Instagram asta arată?
-Te interesează pe tine ce postez?? Intreb eu nervoasă
-Da ma interesează! facu o mică pauză.Tu mică curvă. Și a inchisC. T. Încheiată
Ma sunat ca să ma faca curvă.... Și din nou dupa 10 minute imi suna telefon, era tot el... Nervoasă imi închid telefonul și ma culc plângând și întrebându-mă "de ce eu? Ce am facut să merit asta? " Și adorm cu lacrimile care mi se scurg pe obraz....
A doua zi
Ma trezesc aproape uitând de azi-noapte, dar ma uit în telefon, aveam 15 apeluri pierdute de la el, și ultimul fiind la 04: 09 dimineața... Îl sun și îi spun așa:
-Te rog frumos să ma lasi în pace, nu ma mai caută, nu imi mai vorbi, dacă nu îți plac pozele mele si te irit așa mult blochează-mă, dar lasa-ma în pace!
Spun asta și închid apelul după îi dau block... Cum a putut să imi placa de javră asta....Luni la școală
Luni la școală a văzut ca îl ignor și ca nu imi pasă îl vedeam, într-un fel trist, nu îl mai văzusem așa doar o dată când mi s-a făcut rău la școală... Dar nu imi pasă... Pe cine păcălesc voiam să ma duc la el și să îl i-au în brațe și să ii trag niște palme și să îi spun că e un bou....
A doua zi îl văd că începe să se apropie de mine dar îl resping și ignor...
A treia zi îl vad abătut fără chef de viață se uita la mine într-un fel și imi spune ceva, voiam să îl ignor dar nu am putut... Așa sunt eu deși primesc ură eu nu pot da inapoi și din motivul asta primesc și mai multă....
Următorul capitol va apărea curând, pwp:)
CITEȘTI
Alesia
RandomHey, în această poveste este vorba despre o fată pe nume Alesia de 12 ani și tot ce i s-a întâmplat și i se întâmplă Sper să vă placa, aceasta este prima mea poveste ~FINALIZATA~ -NE CORECTATĂ -