Prima zi de școală și cunoașterea lui

13 2 2
                                    

Alesia

A venit și prima zi de școala, aveam emoții, dar ma bucuram că am și doi români în clasă, și cu unul dintre ei ma intelegeam super bine, și părinți noștri mai erau și prieteni.  Am ajuns la școala trebuie să recunosc eram uimită, arată bestial, nu mai văzusem școala ca asta doar în seriale. Am urcat sus  unde imi e clasa, la etajul 2,si ne-am intalnit cu George (acel român) și fratele meu vitreg. Mă simțeam foarte rușinată... A venit și diriginta,părea o femeie de treabă, PĂREA, a vorbit mama un pic cu ea și după m-am dus în clasă cu George și fratele meu, eu neștiind nici măcar să spun câți ani am era super nasol dar mna, deci întrase-m în clasă și mă pusese-m la locul meu, lângă George, toți se uitau la mine, mă incomoda...
Dar era un băiat, el nu se uita normal ca restul, el a ajuns să se holbeze, el era Leon. Trebuie să recunosc era super frumos, avea niște ochi verzi, mama.
   După câteva minute în care George imi povestise cam cum stă treaba pe aici a venit și profesoara în clasa, după toți s-au întors spre mine si s-au prezentat, toți se uitau fix la mine, mă inhinasem  dar mna, a venit rândul meu, m-am cacat pe mine...
   După câteva săptămâni mi-am cunoscut colegi mai bine chiar mă împrietenisem cu câteva fete era super, și toți au încetat să se uite la mine, dar Leon se uita în continuare, la început credeam că se uita la un coleg dar după mi-am schimbat locul și am stat în locul lui și el stătea în celălalt capăt al clasei, se uita în continuare la mine, făcea glume pe seama mea, imi trăgea ghioante, cred că ma placea  și nu zic că mi-e nu mi-ar fi placut de el, era cel mai amuzant si frumos băiat din clasă deși ca toți băieți se comporta ca un porc, totuși...
   Au mai trecut ceva săptămâni, am învățat mult mai bine limba și mi-am făcut mai mulți prietenii, și ghiciți ce, acum sunt colega de bancă a lui Leon.
  În prima săptămână zici că nu mai era el, era agitat, fericit și imi tot arunca lucrurile pe jos, mă speria și tot felul de lucruri, în fine. Într-o zi ne-am certat ca făcea misto de mine cu niște glume super proaste și m-am enervat i-am tras două peste ceafă și după mi-a zis:  "calmează-te, nu acum, în pauză" Și mi-a tras un zâmbet, și eu i-am zis "OK "  și i-am zambit înapoi, cred ca începea să imi placă de el... Deci in pauză l-am fugărit toată curtea după l-am prins, l-am împins și scuipat, după el mă impins și am căzut pe jos, următoarea ora nu am vorbit, mă simțeam prost și mi-am dat seama că am greșit și voiam să imi cer scuze, dar el a făcut-o înaintea mea:
El: -Soryy, nu trebuie să reacționez așa...
Eu: -Nu-i nimic, ști, și eu voiam să imi cer scuze acum
El: -ok
Eu-: ok
Și ne-am strâns mâna, nu mi-a strâns-o foarte tare, chiar a făcut-o fin, și mi-a zâmbit, i-am zambit înapoi și am stat așa vreo două minute.
  Restul orei am stat si am glumit cu încă un coleg.

Să continui să scriu despre acest  Leon, am în minte multe scenari, sau să continui povestea?

Alesia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum