10. 10. 1998
Herm
V túto noc som mala prvú nočnú moru za posledné mesiace. Viete, to, čo sme Harry, ja a Ron spolu prežili, bolo síce úžasné, ale zároveň mi to zaručilo nočné mory. Pretože, čo keby Harry Voldemorta neporazil? Čo keby niekto z nás zomrel?
Myslela som si, že som sa toho konečne zbavila. Poslednú takúto nočnú moru som mala niekedy v januári. Ale vyzerá to tak, že nie.
Zbehla som do spoločenskej miestnosti už oblečená. Prebehla som ňou ako víchor a za chvíľu som už vchádzala do Veľkej siene.
Posadila som sa oproti Ginny a naložila si čerstvé pečivo. „Ahoj."
„Čo máš s Malfoyom?" spýtala sa ma priamo.
„Nič."
„Vážne?" Zdvihla jedno obočie. „A prečo potom bol u teba polonahý a objímal ťa?"
„Zase som mala jednu z tých nočných môr," povedala som potichu. Nikto okrem Ginny o nich nevedel. „Asi som kričala zo spánku, pretože mi vtrhol do izby a potom tam už zostal."
„Čo sa stalo tentoraz?"
Pokrčila som plecami. „Ako obyčajne. Harryho zabil Voldemort, Rona umučila k smrti Bellatrix Lestrangeová, teba zabil Rookwood a tak ďalej. Všetci ste mali buď rýchlu alebo pomalú smrť." Snažila som sa znieť nezaujato, ľahostajne. Nechcela som, aby Ginny vedela, ako moc ma to zasiahlo.„To je mi ľúto, Miona," súcitila Ginny.
Usmiala som sa. „To je v poriadku. Dnes je sobota, že?"
„Áno. A nezabudni, dnes je ten Slughornov večierok. Takže sa rýchlo najeme a ideme prezerať skrine."
„Ale veď je len ráno. Ten večierok je až o piatej."
„Uvidíš, zaberie nám to kopu času. Našťastie sme si minulý víkend kúpili šaty, inak by som nevedel, kam skočiť skôr," povedala.
Vzdychla som si. „Tak dobre."
Do obeda sme len vyberali šaty. Nie že by sme ich už nemali kúpené, ale my sme museli kúpiť troje pre každú.
Po obede sme sa začali pripravovať. Obe sme si dali záležať. Ginny kvôli Harrymu, aj keď išla s tým jej frajerom a ja som sa potrebovala nejako odreagovať. A čo je lepšie na odreagovanie, než skrášľovanie sa a potom pozorovanie reakcie chalanov?
Pred piatou sme už obe boli vychystané.
Ja som mala jednoduché biele hodvábne šaty bez chrbta. Zapínali sa za krkom a mali aj rozparok. Mala som jemný mejkap a vlasy v zložitom drdole, niektoré pramene mi voľne spadali okolo tváre.
Ginny vsadila na klasiku, ktorou boli krátke úzke čierne šaty do polky stehien s dlhými rukávmi. Vlasy si nechala rozpustené a teraz jej spadali na chrbát ako závoj. Mejkap ale nemala taký jemný ako ja. Oči mala zvýraznené linkou a riasenkou a pery jej zvýrazňoval krvavočervený rúž.
„Čo myslíš, Miona? Môžem takto ísť?" spýtala sa ma, keď sa obzerala v zrkadle v mojej izbe.
„Určite. Vyzeráš nádherne. Harry aj Dylan odpadnú, keď ťa uvidia," usmiala som sa.
„Ani ty nevyzeráš zle. Povedala by som, že si ešte krajšia ako ja. Cormac z teba bude namäkko a som si istá, že nebude jediný. Terry ide na ten večierok tiež?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zabudnuté prázdniny
Fanfic*POKRAČOVANIE KNIHY Prázdniny na Manore* Začína nový školský rok, pre našich hrdinov posledný, siedmy. Draco si uvedomil svoju chybu a chce ju napraviť trochu svojráznym spôsobom. Chce, aby sa Hermiona doňho znovu zamilovala. Jeho plán sa mu však ne...