A rész kifejtett 18+ részeket tartalmaz, csak saját felelősségre olvasd el!
#######
Pár perces szenvedélyes csók után ziláltan, lihegve váltak szét. Perselus egy ideig meleg kezei közé szorítva tartotta Hermione arcát, majd a lány szakította meg a meghitt pillanatot.
- Mi lesz most? – suttogta félve a választól.
- Őszintén? Fogalam sincs, nem így terveztem... - szólt a férfi, majd elnevette magát.
- Ha a srácok kérdezik....
- Ha a srácok kérdezik, nyugodtan mondd el nekik. Végzős vagy Hermione, ha egy fél évet bírunk magunkkal, minden sima ügy lesz.
- McGalagony?
- Az nehezebb kérdés. Bízom benne, ahhoz kétség sem fér, és remélem megérti... - ekkor a lány Perselus kezéért nyújt, ujjaikat összekulcsolva.
- Rendben lesz minden. Túl sokat vártunk ahhoz, hogy ne legyen. - Perselus bólintott, és hüvelykujjával végigsimított a lány kézfején.
- Kérdezhetek valamit?
- Akár kettőt is, persze. - mosolyodott el a lány hallva a férfi hangjában a szokatlan bizonytalanságot.
- Te még... Szóval...
- Igen, az vagyok... De most, hogy így kérdezed, nem szeretnék örökre az maradni...
- És van valaki a... - Hermione ekkor elkacagta magát.
- Perselus, sosem láttalak még ilyen óvatosnak és határozatlannak. Könyörgöm, nagykorú vagyok, vannak hormonjaim, érzéseim, ezer éve várok rá, hogy csinálj valamit végre, és mégiscsak tanult varázsló vagy, ha te nem tudsz valamit, amivel le lehet árnyékolni ezeket a falakat, akkor senki...
- Igaz, igaz, csak sosem voltam még ilyen helyzetben, és minden, amit akarok, hogy biztonságban érezd magad.... - itt egyenesen a lány szemébe nézett, percek teltek el azzal, hogy csöndben szemeztek egymással.
- Na jó, ebből elég volt - szólalt meg Hermione és azzal a lendülettel felugrott, húzva magával a férfit is.
Piton felkapta az ölébe és nekiperdítette a falnak, egyik kezét a lány derekán, másikat a feneke alatt tartva. Hermione beletúrt a férfi puha, félhosszú, fekete hajába, míg az lehelletnyi csókokkal halmozta el a nyakát. A két szerelmes lassan elért a fekvősarokhoz, ahol a göndörség az ágyon landolt, miközben a férfi tizenéveseket megszégyenítő gyorsasággal tépte le magáról ruháit, de a lánnyal gyengédebben bánt. Óvatosan húzta le róla a hálóinget, majd ahelyett, hogy továbbhaladt volna, meleg tenyerével a lány vádlijától felfele haladva egész a combja belsejét simogatta. Az említett kisebb sóhajokkal jelezte, hogy szuper az,a mi történik, de ideje lenne komolyabbra fordítani a szót. Piton megérezhette, mert szép lassan magához vonta a lányt, és melltartóját kikapcsolva határozottan kezdett egyre lejjebb haladni, kezeit fentebb felejtve, elkalandozva. Másik kezével a maradék fehérneműt próbálta leaprikálni a lányról, kisebb-nagyobb sikerek és mosolyok közepette.
Mikor sikerrel járt, mind a két kezét a lényegre összpontosítva késztette a lányt hangosabb sóhajokra. Érezte, hogy ha pár perccel tovább húzza ezt, a lány nem fogja bírni, szóval eldöntötte, hogy a lényegre tér, és feltérdelve a saját ruhái maradékától is megszabadult.
- Perselus! - suttogta a lány.
A férfi szemöldökét felvonva jelezte a lánynak, hogy mondja csak.
- A bűbáj... - Piton a fejéhez kapott, és újabb kacagás szakadt fel belőle. Micsoda meggondolatlan, akárcsak fiatal korában!
Az ágy mellől felkapva pálcáját, egy suhintással elérte, hogy a mai kis kalandnak rajtuk kívül más tanúja ne lehessen, majd újra a tárgyra tért.
Lüktető forróságát a lányéhoz dörzsölve érte el, hogy mindkettejük szíve tripla tempót vegyen, ám Hermione máshogy látta a dolgokat.
- Szeretnéd ha én is....? - kérdezte, ezzel egy időben a férfi merevedő férfiassága felé biccentve.
- Csináltad már valaha?
- Nem, de ha ez nem zavar, szívesen kipróbálnám, főleg, ha ez neked is örömet szerez.
- Én nagyon megköszönöm, de biztos, hogy nem kellemetlen neked?
- Dehogy, most rajtam a sor... - kacsintott a lány, de látszott rajta a feszültség.
Ezt a férfi is észrevehette, ezért kicsit közelebb csúszott a lányhoz, és két kezébe fogva arcát egy szenvedélyes csókban részesítette, amitől a lány érezhetően oldódott egy kicsit. Piton a hátára feküdt és a két kecses kis kezet lassan fezetni kezdte saját magán fel-le húzogatva a már így is eléggé feszes bőrt. Mikor úgy vélte, hogy a lány ráérzett, és átvette a tempót, az ő kezei visszataláltak a lány hátára és kebleihez. Hermione később szájával is tetőzte a dolgokat, érezte, hogy jól csinálja, és a férfi már nem sokáig bír magával.
Mikor Piton eljutott arra a pontra, hogy tisztában volt vele, hogy mind a ketten pattanásig feszültek fordított a pózon és egy utolsó puha csók kíséretében szép lassan behatolt a lüktető lányba. Az említett egy pillanatig érzett csak fájdalmat, a vágy sokszor erősebb volt nála.
Az elkövetkező negyven percben a lány ötször részesült élete legszebb és legteljesebb orgazmusaiban, míg az utolsót a férfivel szinte együtt, egymás neve kíséretében, a másik testét, lelkét közel tudva ejtették meg.
Mikor már egymás mellett halkan szuszogtak, bőven éjfél után volt. A nyugodt, kellemes csendet Piton törte meg.
- Csodálatos voltál Hermione.
A lány felé fordult, és hozzábújva a nyakába suttogta, mennyire mázlista, hogy egy ilyen férfi oldalán élhette ezt át. Ám a férfi ekkor már a lányt átkarolva békésen szuszogott, élete legszebb napjáról álmodva.
ESTÁS LEYENDO
What if.... /H.P. fanfic/SS+HG❤️/
FanficMi történik, ha abba az emberbe szeretsz bele, akibe tilos? Meg kell tartanod a távolságot, de közben minden perced vele akarod tölteni? Csak az ő érintésére vágysz, de a kívülről jövő nyomás, elvárás meggátol a vágyaid elérésében? Minden perc, ami...