nefise elini yavaşça çekti bir adım geri attı çorbayı tepsiye koyar birlikte salona geçtiler.
Muzaffer koltuğa oturur nefisede tepsiyi muzafferin kucağına koyar.
M: ee nefise ekmek koymamışsın ben doymam ki ekmeksiz der. Nefise gülümseyerek mutfağa gider. Ekmek kovasından 1 ekmek alıp muzaffere uzatır. Muzaffer şaşkın..
M: sende benimle yiyceksin heralde 😉 der.
Nefisede oluur der gibi kafasını sallar.M: iyi git de mutfaktan kendine kaşık bide tencereyi getir 😁 der.
Nefisede gözlerini devirerek mutfağa gider. Muzafferde nefise giderken arkasından güler 😂
2 dakika sonra nefise mutfaktan bir elinde tencere tencerenin içinde de kepçeyle gelir . Muzafferin karşısına oturur. Muzaffer tencerinin içindeki kepçeyi görmez .
M: 2 dakikadır yoksun hani kaşık nerde nefise der.
Nefise muzaffere ters ters bakarak tencerinin kapağını açar. Muzafferde tam o sıra ağzına götürdüğü çorbayı ağzından fışkırır. 😂Nefise muzafferin çenesinden akan çorbaya gülmeye başlar.
M: nefise bu ne Allah aşkına kıtlıktan mı çıktın kepçeyle mi yiyeceksin çorbayı der gülerek .
Nefisede muzaffere aldırmamış gibi yaparak kepçeyle çorbasını içmeye başlar.
M: dur nefise dur şu getirdiğin ekmeğin içini aç da çorba koyalım ekmeğine sar da ye karnın daha iyi doyar der gülerek. 😂
Nefisede artık muzafferin dalga geçişine gıcık olmaya başlar. Kaşlarını çatarak bakar. Muzafferde sinirlendiğini anlayınca
M: tamam tamam sustum🤐 gülerek hadi bitir tencereni der.
M: ellerine sağlık bu arada çorba harikaa 😋
N: afiyet olsun demeye çalışır.
Bi kaç dakika sonra ikiside doymuştur. Nefise tencereyle muzafferde tepsiyle mutfağa giderler. Nefise bulaşığı yıkamak için yeltenirken muzaffer nefisenin elini tutar.
M: yok nefise bulaşıkları da sen yıkama bırak şuraya yarın şerife halleder .😊 der
Nefisede önce elininin üstündeki muzafferin eline daha sonra muzafferin gözlerine bakar başını yaba doğru eğerek peki der.
Birlikte salona geçip otururlar.
Muzaffer nefiseye bakarakM: bugün için çok teşekkür ederim nefise , yani buraya benim için gelmen benimle ilgilenmen gerçekten beni çok mutlu etti seni tanıdığım için kendimi çok iyi hissediyorum, seninle hasta doktor olarak tanışmamış olsaydık keşke o güzel adını senin ağzından duyabilseydim ama inanıyorum biz birlikte bunun üstesinden gelicez nefise bana güven olur mu .
Nefisenin gözünden bir yaş düşer. Muzafferin gözlerine bakarak içinden keşke daha önce sana denk gelseydim der diğer gözünden de yaşlar süzülür .
Muzafferde nefisenin yüzündeki göz yaşını silerek . Şimdi ağla ama bir daha ağlamana izin vermiycem ona göre nefise hanım 😅 der.
Nefisede gözünden yaşlar süzülerek gülümser. O sırada muzaffer nefiseyi kendine çeker tereddütsüz sarılır. Nefisede kafasını muzafferin göğsüne yatırır gözlerini kapar.
Biraz sonra nefise geri çekilir. Muzaffer nefisenin gözlerinin yaşını siler. Daha sonra nefeslerinin sıcaklığını daha fazla hissetmeye başlarlar. Muzaffer elini nefisenin hafif nemli bir o kadar da yumuşak yüzünde gezdirerek yaklaşır.