3. Bölüm Aynı Yastıkta

2.9K 169 31
                                    


Merhabalar efendim ben geldim.💚

İyi okumalar dilerim herkese📖💙

"Bir erkek bir kadını yokluğuna alıştırdığı o an, o kadının o erkeği eskisi gibi sevmesi hikaye olur"


#Melih'in ağzından#

Gözlerimi açıp yatakta hafif doğruldum. Sonra sol tarafımda çalan alarmı susturup gözlerimi ovuşturdum. Yataktan kalkıp banyoya girdim ve yüzümü iyice köpürtüp ardından duruladım. Sağımdaki havluyla da kuruladım ve dişlerimi fırçaladım.

Aynadan kendime bakarken aklıma Işıl'ım geldi. Gülümsedim ve onu düşünmeye başladım. Çok seviyordum güzeller güzelimi ama söyleyecek cesaretim yoktu. Onu kendime aşık edecektim sonra birlikte mutlu olacaktık. Güzel bir evliliğimiz olacaktı. Evimizde minik kızlar ve oğlanlar dolaşacaktı. Mutlu ve huzurlu zamanlarımız olacaktı.

Ama daha uzun süre vardı.

Odama geri dönüp üzerimi giydim ve eşyalarımı cebime atıp evden çıktım. Arabamın içine girip kemerimi taktım ve hastaneye yol almaya koyuldum. Bugün iki ameliyatım vardı. Fakat çok zorlu ameliyatlar değildi ikisi de. İkisi toplam 5 saatte biterdi. Sonra da kafeteryadaki Ahmet Amca ile konuşup Işıl'ım için neler yapabileceğini soracaktım.

Odama geçtim ve üzerime önlüğümü giyip sekreterimi çağırdım. O da gelince odama çay istedim ve bugünün programına baktım. Çok zor bir gün olmayacaktı ama çok fazla muayene vardı. Odamdaki vantilatörü açtım ve hemen az önce gelen çayımı yudumladım.

Sekreterim tekrar içeri girdi ve ilk hastanın geldiğini söyledi ben de başımla onayladım ve içeri gelmesi için izni verdim.

***

"Hatice anneciğim dediğim gibi sen git bir röntgen çektir. Ondan sonra onları sekreterime ver onu bana versin. Haftaya çarşamba da gel seni tekrardan kontrol ederiz. Tahlillerini de yapmayı unutma." Dedim ve Hatice teyzeye gülümsedim. O da bana gülümsedi ve söze koyuldu.

"Tamam Melih oğlum. Her şey için teşekkür ederim. Kız Aslı tut beni de ineyim bu yataktan." İsminin Aslı olduğunu öğrendiğim kız annesine yardım etti ve indirdi. Bana da teşekkür etti ve odadan çıktılar.

Saate bakınca öğle arası olduğunu anladım. Bugün kafeteryada yemek yiyecektim. Hem Ahmet Amca'ya da Işıl mevzusunu soracaktım. Büyük ihtimalle izin verirdi ama yine de çok emin değildim.

Odamın kapısı çaldı ve içeri Hülya girdi. Hülya da benim gibi cerrahtı ve sanırım benden hoşlanıyordu. Ben de her seferinde ondan hoşlanmadığımı söylesem bile sürekli benim dibimde bitiyordu.

Onu inceledim. Üzerinde çok kısa mavi bir elbise giymişti ve yine çok iddialıydı. Ayağındaki krem rengi stilettolar da havasına hava katmıştı. Dalgalı saçları omuzlarının bir altında bitiyordu. Yaptığı hafif makyaj onu tamamlamıştı.

Ama bana güzel gelmiyordu. Işıl dışı da kimse bana güzel gelmiyordu ki. Belki Işıl'ı sevmesem Hülya hoşuma gidebilirdi. Ama ben Işıl'a deli divane aşıktım ve onun üstüne gül koklamazdım. Karşımda hangi kadın olursa olsun ben yine Işıl'ı seçerdim.

"Melih benim işlerim bitti istersen birlikte yemek yiyelim?" Dedi ve gelip dibimde durdu. Ağır parfümü odayı çoktan sarmıştı. Fazla yakınımda duruyordu ve bu çok rahatsız ediciydi. Bu yakınlık ona yetmedi ve biraz daha yakınlaşıp kendini bana sürttü ve kollarını omzuma koydu.

Bu yaptığıyla hemen ondan uzaklaştım ve ona kötü bir bakış attım. Ondan bu şekilde hoşlanmadığımı bilse de sürekli bana yakınlaşıyordu. Olgunluğunu yerlere düşürüyordu.

"Hayır Hülya işim var bugün kafeteryada yiyeceğim. Sana iyi günler." Dedim ve odadan çıkıp kapıyı çarptım. Bana bu kadar yakın davranmasından nefret ediyordum. Onu istemediğimi biliyordu ama yine de zorluyordu.

Kafeteryaya indiğim gibi etrafıma bakındım. Ahmet Amca ortalıkta gözükmüyordu. Ama oğlu Selim etraftaki bulaşıkları topluyordu. Biraz daha etrafıma bakındım ama Ahmet Amca hala yoktu. Bu nedenle Selim'in yanına gittim ve kendimi belli ettim.

"Selim baban nerde onu arıyorum?"dedim.

"Tuvalet molasına çıktı ağabey. Gelir birazdan sen bekle istersen. Bugün annem güzel yemekler yaptı. Burda yiyeceksin değil mi?" Dedi. Onu başımla onayladım ve Ahmet Amca'nın gelmesini bekledim.

***

"Ahmet Amca'cığım, benim çok değer verdiğim bir kız var. Bir işe ihtiyacı var ve izin verirsen burda seninle birlikte çalışmasını istiyorum." Dedim ve Ahmet Amca'ya baktım. Düşünüyordu.

"Gelsin oğlum bir bakalım deneme süreci yaparız. Eğer uygun görürsek bizimle devam eder. Ben işe alınma konusunu hallederim." Dedi ve tebessüm etti.

"Yalnız Ahmet Amca bu dediğim kız dilsiz. Bir sorun çıkar mı?" Dedim ve vereceği tepkiyi beklemeye başladım. Dişsiz birinin çalışması oldukça zor olacaktı.

"Hmm bilmiyorum oğlum. O zaman Selim müşterilerle ilgilenir. O dediğin kız da etrafı toparlar. İsmi neydi bu değer verdiğin kızın?" Dedi ve manidar bir gülüş attı bana.

"Işıl adı Amca. Çok seviyorum. Öyle böyle değil ama. Onu alıp içimde bir yerlere şaklamak istiyorum. Benden başkasına bakmasın istiyorum. Her şeyden ve herkesten kıskanıyorum ama söylemek için zaman var. Onun da beni sevmesi gerekiyor. Biraz zor olacak ama halleşeceğim her şeyi. Sana da çok sağol ben yemek yedikten sonra başka ameliyata gireceğim. Gülistan anneme de selam söyle." Dedim.

Yemeğimi bitirdikten sonra tepsimi koymam gereken yere koydum. Etrafıma bakındım. Çoğu stajyer vana bakıyordu ama umrumda bile değillerdi. Ben onların hiçbirini yanımda istemiyordum. Hem yanıma, hem de sol yanıma sadece Işıl'ı yakıştırıyordum.

***

Telefondaki numaraya baktım ve me yazacağımı düşündüm. Işıl'ı arayamıyordum çünkü benim sevdiğim kadın konuşamıyordu. Onun yerine mesaj atmak zorundaydım. Hala ne yazacağımı düşünürken şakaklarımı ovuşturdum. Aklıma gelen şeyi yazmaya başladım.

Güzelim ben Melih. Sana güzel bir haber vermek istiyorum. İle alındın! Bir haftalık deneme süreci olacak sonrasında da normal devam edeceksin. Tebrik ederim.

Odamın camından dışarı bakmaya başladım. Işıl'ın vereceği cevabı çok merak ediyorum. Çok sevinir miydi acaba? Sevinirdi tabi ki. Onu kendime böyle aşıl edecektim. Onu bu dünyanın en mutlu kadını yapacaktım ve çok mutlu olacaktık. Çok süre geçmeden mesaj geldi.

Melih?! Sen dalga mı geçiyorsun? Çok teşekkür ederim teşekkür ederim. Sana bir yerde teşekkür etmek isterim. Buluşabilirsek çok güzel olur. Bana zaman ve mekanı mesaj at.

Yüreğim ağzımda atıyordu. Gerçekten çok sevinmişti benim güzeller güzelim. Buluşalım da demişti ayrıca. Onun mutlu olmasına çok mutlu olmuştum. Hemen mesaj yazmaya başladım.

Ben seni yetimhaneden akşam 20.00'da alırım. Güzel bir yere gideceğiz. Ona göre giyin. Gerçi her zaman her şekilde güzelsin ama

Yazıp gönderdim. Büyük ihtimalle çöm utanacaktı. Uzu süredir yeni yetme ergenler gibi telefona baktığımdan hemen dikleştim. Ben bir genel cerrahım ne böyle ergen gibi takılmak?

Ay, teşekkür ederim. Görüşmek üzere!

Aynen öyle görüşmek üzere güzelim, her gün, her sabah,

Aynı yastıkta.

***

Ben geldim arkadaşlar. Ben ilk kitabımda bölümleri her pazar paylaşıyordum. Bu kitapta da aynı olacak. Haftaya pazar görüşmek dileğiyle.

Sizleri seviyorum!🦋

DİLSİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin