"A kastély"

104 9 6
                                    

Reggel az ébresztőmre keltem! Megdörzsöltem a szemeim, majd kimásztam az ágyból és kimentem a fürdőszobába. Megmostam langyos vízzel az arcom, majd megmostam a fogaim és kifésültem a hosszú barna hajam és egy kicsit sminkeltem! Kiválasztottam egy ruhát, majd lementem reggelizni! Csináltam magamnak egy tál müzlit, és csendben megreggeliztem! Egyedül élek! Apám meghalt mikor kicsi voltam, anyámmal pedig nem vagyok jó viszonyba! Folyton veszekedett velem, ugyanis alkoholista! Bár ez most sincs másképp...ugyan úgy iszik, csa nem tartjuk a kapcsolatot! Elég sokszor meg is vert, szóval egyátalán nem vagyunk jó viszonyba! Testvéreim pedig nincsenek! Normal Valley egy normális környék, szeretek itt lakni! De azért a helyiek mondanak néha furcsaságokat! Azt beszélik van itt a környéken egy kastély, amiben régebben egy család élt, de már évszázadok óta nem tudni róluk semmit! Már elég régóta furdal a kíváncsiság, hogy milyen lehet az a kastély! Azt hiszem ma utána is járnék ennek a dolognak. Itthon elvégzem a tendőimet, aztán megnézem azt a kastélyt! Miután megettem a müzlimet, elmosogattam! Kitakarítottam itthon, és rendet raktam! Néha nagyon magányosnak érzem magam, mivel nincsenek rokonaim, legalábbis én nem ismerek rokonokat! Olyan jó lenne, ha legalább egy tesóm lenne. Miután kicsit összerámoltam otthon, elindultam megnézni a kastélyt! Egy 5 percig sétáltam, majd odaértem a kastélyhoz! Eléggé megrémisztett! Eléggé elhagyatott. Beljebb mentem és egy hatalmas ajtóval találtam szembe magam! Az atjó zárva volt! Megpróbáltam kinyitni, de nem sikerült! Abban a pillanatban az ajtó kinyílt! Na jo mi a fene volt ez?! Beljebb mentem! Ez a kastély elég régi! Minden tiszta pókháló, a bútorok pedig letakarva! Hirtelen az ajtó ami mögöttem volt, egyszer csak becsukódott! Na jó mostmár tényleg kezdek parázni! Elindultam és előttem három irányba vezető ajtó volt! Elindultam a középső ajtó felé, ami zárva volt! Odamentem a másikhoz, ami szint úgy závra volt! A harmadik ajtó egyszercsak kinyílt, és a szemem elé tárúlt egy gyönyörű bálterem! Óvatosan lépkedtem a márványpadlón, mert eléggé meg vagyok rémülve! Megálltam a bálterem közepén és csak csodáltam ezt a helyet! Annyi mindent mondtak erről a kastélyról és a családról, hogy meg van átkozva, de egyátalán nem olyan! Ez a hely inkább különleges! Hirtelen magam mögött lépteket hallottam, és az a valaki egyre jobban közeledett! A cipője kopogott a padlón! Nem mertem mozdulni! Háttal álltam annak a valakinek!
-Hát te ki vagy?- szólított meg mély de mégis kellemes hangon

 Beljebb mentem és egy hatalmas ajtóval találtam szembe magam! Az atjó zárva volt! Megpróbáltam kinyitni, de nem sikerült! Abban a pillanatban az ajtó kinyílt! Na jo mi a fene volt ez?! Beljebb mentem! Ez a kastély elég régi! Minden tiszta pókháló...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztoook😁Íme itt az 1. rész remélem tetszik! Ha igen komment és vote❤️Hamarosan jön a kövi rész, addig is sok puszi nektek
Fanni❤️

You are my lifeWhere stories live. Discover now