"Mi történik?"

80 7 5
                                    

-Be kell vallanom neked valamit...-Szeretlek Elena! És mivel tényleg szeretlek, védelmezni akarlak!
-Maestro te is fontos vagy nekem...amióta csak megláttalak folyamatosan rád gondolok! Engem nem ijesztettél meg, inkább különleges vagy...és...-én is szeretlek! Elkezdtünk közeledni egymáshoz...már szinte éreztük egymás lehelletét...majd megcsókoltuk egymást! Az ajkai hidegek voltak, de mézédesek! Miután elválltunk egymástól belenéztünk egymás szemeibe! Maestroé egy kissé csillogott, de az enyém is a boldogságtól!
-Nem hagyom, hogy bajod essen!- mondta és az egyik kezével megfogta az arcom!
-Szeretlek Maestro!- mondtam majd újra megcsókoltuk egymást! Elválltunk egymástól, majd belenéztünk egymás szemébe.
-Késő van! Menj nyugodtan feküdj le, én is megyek majd!- mondta és homlokom csókolt
-Rendben!- mondtam majd elindultam a szoba felé! Bementem majd becsuktam magam mögött az ajtót! Leültem az ágyra, majd elkezdtem levenni magamról a ruhát, és felvettem a hálóruhát, ami az egyik székre volt terítve! Átöltöztem, majd befeküdtem az ágyba. Maestro és én mostmár összetartozunk. Kis idő múlva elnyomott az álom.
*******
Az ágy besüppedt mellettem, majd éreztem ahogy valami lefekszik mellém! Megérintette a vállamat...Maestro volt az! Nyomott egy puszit a vállamra, majd lefeküdt! Hallgattam ahogy egyenletesen lélegzik, majd elaludtam!

Másnap reggel
Mikor felkeltem Maestro nem volt mellettem! Biztos már rég felkelt! Kimásztam az ágyból, majd odasétáltam az egyik asztalhoz amin egy tálba volt víz! Megmostam az arcom, majd megtöröltem. Az egyik székre volt terítve egy vörös talpig érő ruha! Felvettem majd kisétáltam az ebédlőbe! Maestro ott várt! Mikor meglátott elmosolyodott, majd idesétált hozzám!
-Jó reggelt!- köszönt mosolyogva
-Jó reggelt!
-Hogy aludtál?- kérdezte miközbe megsimogatta az arcom
-Igen nagyon!- vigyorogtam
-Gyere menjünk reggelizni!- mondta és az ebédlő felé mutatott. Leültünk egymással szembe és nekiláttunk a reggelinek! Miután mindent megettünk, még beszélgettünk!
-Uram!- lépebb be az ebédlőbe Elijah, és eléggé aggódó arca volt
-Elijah valami baj van?- kérdezte Maestro kicsit aggódva
-Uram az egyik vámpír itt van!
-Tessék?- pattant fel Maestro az asztaltól
-Magát keresi uram!
-Elena gyere!- mondta Maestro aggódva, mire felálltam és mögé sétáltam! Odasétáltunk a bálteremhez és megálltunk!
-Maradj végig mögöttem...-ne mozdulj!- sugta hallkan Maestro, mire csak bólintottam! Belépett a bálterem ajtaján egy magas, szőke hajú sápadt férfi! Éreztem, ahogy Maestro teste remeg.
-Üdv újra Maestro!- köszönt és bólintott egyet
-Claus...-mi járatban erre?- kérdezte Maestro komoly hangon
-Csak erre jártam...-gondoltam benézek!
-Claus...-ismerelke! Te nem szoktál csak ok nélkül ide jönni a kastélyomba! Mire készülsz?
-Ki van mögötted?- kérdezte a férfi
-Claus most menj el!- mondta Maestro kissé fenyegető hangon
-Ki...van mögötted Maestro?-kérdezte idegesebb hangon. Kiléptem Maestro háta mögül, és mikor a férfi meglátott teljesen lefagyott!
-Elnézést kisasszony...-ismerjük egymást?
-Nem hiszem! Én most látom magát először!- mondtam határozottan
-Te vagy az Katherine?- kérdezte a férfi majd közeledni kezdett. Maestro megfogta a karom és maga mögé húzott!
-Claus most menj el!- mondta idegesen Maestro
-Még látjuk egymást Maestro!- lépett közelebb Maestrohoz majd sarkom fordult és kiviharzott a kastélyból!
-Maestro mi volt ez?- kérdeztem ijedten
-Nem tudom Elena...nem tudom!- mondta Maestro és nagyon aggódott
-Miért nevezett Katherinnek? Ki az a Katherine Maestro?
-Ő egy hasonmás...
-Egy mi?
-Hasonmás...de már rég meghalt...ez az egész egy régi történet...Katherine a te hasonmásod!
-Ezt hogy érted? Hogy lenne a hasonmásom?
-Pont úgy nézett ki mint te! De már meghalt! Claus a vámpír aki az előbb volt itt, több ezer éves vámpír! Egy nagyon különleges vámpírrá akart válni! Hibriddé! A hibridek félig vámpírok félig pedig vérfarkasok! Viszont ahhoz, hogy ilyen szörnyeteggé válhasson, szüksége volt néhány természetfeletti lény vérére, köztük egy hasonmáséra is! Mikor Katherine megtudta, hogy Claus fel akarja őt áldozni, megölte magát így Claus nem tudta beteljesíteni az átkot! Mikor meglátott téged azt hitte te vagy Katherine! Rá kell jönnünk, mire készül mert biztos hogy készül valamire!
-De miért mondta, hogy még látjátok egymást?
-Úristen....-ijedt meg Maestro
-Maestro mi a baj?- ijdetem meg
-Te kellesz neki!- mondta rémülten. Be akarja teljesíteni az átkot, és mivel Katherine meghalt, te maradtál az egyetlen hasonmás!
-Úristen!- ijedtem meg...-é-és ez mit jelent?
-Meg akar ölni!

Sziasztook!😁Itt 6. rész remélem tetszik! Ha igen komment és vote!  Szerintetek mi fog Elenával történni? Vajon Maestro meg fogja tudni védeni? Hamarosan lesz kövi rész❤️Sok puszi nektek
Fanni❤️

You are my lifeWhere stories live. Discover now