"Halál?"

69 5 4
                                    

Maestro szemszöge
-Hunyd le a szemed!- mondta Elena, mire úgy is tettem! Éreztem ahogy a könnyek elárasztják a szemem...Elena hátrálni kezdett, majd elengedte a kezem! Kinyitottam a szemem és nem voltam sehol...sírva összerogytam a hideg padlóra és zokogtam! Miért? Miért engedtem hogy elvigye? Meg kell mentenem...felálltam majd berohantam a kastélyba!
-Elijaaah!- ordítottam, mire berohant a bálterembe
-Uram, mi történt? Ho-hol van Elena?-ijedt meg miközbe meglátta, hogy Elena nincs velem
-Klaus elvitte!- mondtam és a könnyek patakokba folytak az arcomon
-Micsoda?- kérdezte kétségbeesve
-Klaus magával vitte....de-de én utánuk megyek!- kapkodtam a levegőt
-Én is magával megyek uram!
-Elijah ne....-nem...nem akarom hogy bajod essen!
-Uram hát ennyire nem ismer? Tényleg azt hiszi, hogy hagynám hogy megölesse magát?
-Jól van...menjünk!-mondtam majd elindultunk.

Elena szemszög
Egy erdő kellős közepén ébredek....a fejem iszonyatosan fáj...biztosan beütöttem! Kinyitottam a szemeim, és megpillantottam két másik lányt mellettem pár méterre! Felálltam, és mikor el akartam indulni, hirtelen körülöttem egy kör alakzatba körül vett engem a tűz. (Mi történik?) Velem szembe állt még egy lány, aki valamit mondogatott és közbe a keze felém mutatott! Biztos ő csinálta ezt...visszaültem, és összekuporogtam ugyanis a tűz egyre jobban égett körülöttem! Hallkan odaszoltam a mellettem lévő lánynak!
-Te miért vagy itt?- kérdeztem hallkan, mire rám nézett
-Én is áldozat vagyok!- mondta és elkezdett sírni
-Héé...nincs semmi baj...nem lesz semmi baj!-mondtam hallkan, és közbe egy könnycsepp gördült le az arcomon
-Szervusztok drágáim!-sétált ide Klaus....már ismertek úgyhogy nem mutatkozom be! Nos...-csapata össze a tenyerét.-ki lesz az első? Mindannyian elkezdtünk sírni...Klaus odasétált a legelső lányhoz! Megfogta a karját, és felállította a földről! Nem hallottam mit beszélnek...hirtelen leszúrta a lányt...annyira megijedtem hogy hallkan felsikítottam és a számra tettem a kezem. A másik lány is sírt mellettem! Remegtem a félelemtől...elkezdett idesétálni hozzánk! A mellettem lévő lányhoz vette az irányt...őt is felállította a karjánál fogva! A lány még utoljára rám nézett...elkezdtem zokogni...majd őt is leszúrta
-Neeeeeee!- ordítottam

majd őt is leszúrta-Neeeeeee!- ordítottam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Istenem én következem....) Klaus szép lassan idesétált hozzám! Felállított a karomnál fogva!
-Örülök, hogy újra látlak!- mondta önelégült vigyorral és szorította a karom. Közeledett a nyakamhoz....de abban a pillanatban Maestro lerántotta rólam Klaust!
-Ez hiba volt Maestro!- mondta és a hasába döfte a kést!
-Neeeeee.....Istenem neeeee!- mondtam és zokogtam! Maestro a földre esett....(Ne halj meg Maestro...kérlek....annyira szeretlek) kihúzta az oldalából a kést, de nem tudott felállni! Végig engem nézett....Klaus idesétált mellem! A fejemet az államnál fogva maga felé fordította!
-Csak tudd, nekem ez megtiszteltetés!
-Menj a fenébe!- mondtam és elrántottam a fejem
-Örömmel!- mondta majd elsöpörte a hajam a nyakamról, majd belémmélyesztette a fogait! Maestro próbált felkellni de nem tudott....

Maestro szemszöge
( Elena nem halhatsz meg...annyira szeretlek....) próbálok felállni, de nem bírok! A kezemet a sebembe szorítottam, mert ömlött belöle a vér! Elena még utoljára rám nézett, majd a szemei lecsukódtak és a földre zuhant.

-Elijah mooost!- ordítottam, és abban a pillanatban Elijah leszúrta a boszorkányt aki Klausnak segített! Klaus éppen odarohant Elijahoz, de ő gyorsabb volt, és őt is leszúrta! Odarohant Elenához, felvette a karjaiba, majd idehozta és lefektette me...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Elijah mooost!- ordítottam, és abban a pillanatban Elijah leszúrta a boszorkányt aki Klausnak segített! Klaus éppen odarohant Elijahoz, de ő gyorsabb volt, és őt is leszúrta!
Odarohant Elenához, felvette a karjaiba, majd idehozta és lefektette mellém! Elvette a kezemet a sebemről, és megnézte!
-Uram el fog vérezni....azonnal vissza kell mennünk a kastélyba!
-Segíts felállni kérlek!- mondtam mire Elijah a karomnál fogva felállított! Felvette a karjaiba Elenát és siettünk a kastélyba!
-Tartson ki uram, mindjárt ott vagyunk! Megérkeztünk, és Elizabeth ott várt minket! Azonnal iderohant hozzánk!
-Édes Istenem Maestro...-mi történt?
-Klaus....le-leszúrt!- mondtam nehezen, mert már alig bírtam beszélni.
-Gyertek segítek!- mondta Elizabeth és az egyik szobába mentünk! Elenát lefektettük az egyik ágyra, Elizabeth pedig megnézte a sebem! Kezét a hasamra tette, és mondogatni kezdett valamit! Elvette a kezeit és a sebemnem nyoma sem volt!
-Köszönöm!- mondtam majd megöleltem! Felkeltem és Elenához sétáltam! Ott feküdt élettelenül...sápadt volt és a bőre jéghideg volt!
-Mi van vele?- néztem kétségbeesve Elizabeth-re
-Nem tudom....fizikailag halott...de nem tudom, hogy valójában meghalt-e vagy csak egy kis ideig tart ez....sajnálom Maestro! Nagyon sajnálom!- mondta és lehajtotta a fejét
-Nem...nem nem! Ez nem lehet! Ennek nem így kellett volna történnie...-nem halhat meg...
-Mielőtt Klaus elvitte ivott abból az italból amit mondtam?
-Igen!...-az segít ugye?- kérdezte Maestro elcsukló hangon
-Kevés esély van rá....50% hogy felébred-e....vagy....
-Vagy mi?-kérdeztem és egy könnycsepp gördült le az arcomon
-Vagy el kell tőle búcsúznod Maestro!- mondta és könnyek gyűltek a szemébe
-Nem...az...az nem lehet...neeeee!- rogytam össze és zokogtam

Sziasztook! Itt a 11. rész remélem tetszik! Ha igen komment és vote❤️Sok sok puszi nektek
Fanni❤️

You are my lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora