"She's my life"

51 6 2
                                    

-Te vagy az életem!
-Ilyen férfinak hogy lehet ellenálni?-simogattam végig a mellkasán, mire megcsókolt!
-Ha elalszom biztosan egy ilyen kedves, szerény, és daliás férfival álmodom....de milyen arcot képzeljek neki?-mosolygott
-Akár kinek is mutatkozik, téged nagyon szeret!- csókoltam meg, majd összebújtunk és egymást karolva aludtunk el!

Másnap reggel
*Elena szemszöge*
Maestro mellkasán ébredtem! A nap besütött az ablakon és megvilágította Maestro arcát! Édesen feküdt mellettem. Pár tincs az arcába hullott, és enyhén kócos volt a haja! Kicsit mosolygott...Vajon mit álmodik? Finoman közelebb bújtam hozzá, és egy puszit nyomtam az arcára! A pillái megremegtek és kinyitotta a szemeit! Megpillantott és kissé elvigyorodott!
-Jó reggelt!- köszöntem kuncogva
-Jó reggelt!- mormogta és az arcát a nyakamhoz nyomta.
-Hogy aludtál?- kérdezte és megsimogatta a kezem.
-Nagyon jól!- vigyorogtam mint egy tejbetök, és azt hiszem kissé elpirúltam!
-Nah mi az?- kuncogott Maestro
-Szépet álmodtam!- mosolyogtam
-És mit?
-Hát...egy hideg őszi éjjel volt....kint voltam és néztem a csillagokat! A szél hallkan fújt...kellemesen fújta a hajamat...egyszer csak két puha kezet éreztem a vállamon! Az érintése azonnal felmelegített! Megfordultam, és megpillantottam egy fekete göndöt hajú, barna szemű férfit!-mosolyogtam majd lágyan megcsókoltam Maestrot! Kezeivel az arcomat simogatta! Homlokunkat egymásnak nyomtuk!
-Van a könyvtárban egy kis dolgom...-Nem baj ha magadra hagylak egy kis időre?-nézett bele a szemembe
-Nem, menj csak nyugodtan! Meg leszek!- mosolyogtam. Kimásztunk az ágyból, és felöltöztünk! Maestro egy szokásos fehér fodros ingben és fekete nadrágban volt! Én egy bordó ruhát választottam!
Maestro elment a kömyvtárba, én pedig a földszintre mentem! Velem szembe megpillantottam Elizabeth-et!
-Elizabeth!-kiáltottam neki, mire megfordult és idesétált hozzám!
-Jó reggelt!- köszönt mosolyogva
-Jó reggelt!- válaszoltam
-Maestro?- kérdezte
-A könyvtárba dolga van!
-Oh...értem! És te?
-Hát gondoltam lemegyek egyet sétálni! Nincs kedved velem jönni?
-De, szívesen megyek! Elindultunk lefelé a kertbe! Gyönyörű ez a kert! Tele van virágokkal!

értem! És te? -Hát gondoltam lemegyek egyet sétálni! Nincs kedved velem jönni?-De, szívesen megyek! Elindultunk lefelé a kertbe! Gyönyörű ez a kert! Tele van virágokkal!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-És hogy vagy?- kérdezte Elizabeth
-Jól köszönön! És te?
-Én is, köszönöm!
-Elena?
-Igen?
-Szeretném neked megköszönni....
Mit?
-Hogy itt vagy! Tudod mióta itt vag, Maestro olyan boldog! Nagyon régen láttam őt utoljára ilyennek! Köszönöm, hogy itt vagy neki!
-Hát hálát adok azért, hogy ismerhetem! Maestro a legcsodálatosabb ember az életemben! Soha nem szárnyaltam még ennyire mint most! Ez életem legszebb időszaka! Nekem ő az igazi!
-Látszik, hogy boldog vagy! Szinte szárnyalsz!- mosolygott és a kezét összekulcsolta a háta mögött!
-Igen...-pirúltam el
-És ezzz?-kérdezte meglepeődve a gyűrűmre mutatva.
-Tegnap este megkérte a kezem!- mosolyogtam!
-Oh, nagyon gratulálok!- mosolygott majd átölelt!
-Köszönöm! Már el akartam mondani, csak a megfelelő pillanatot vártam!
-Hát most nagyon megleptél! Milyen gyönyörű darab!- emelte fel a kezem.
Még órákig beszélgettünk és sétálgattunk! Ez a kert gyönyörű! Varázslatos az az egész...nem is tudom mikor éreztem lmagam utoljára ennyire nyugodtnak! Este 5 óra fele visszamentünk a kastélyba! Elköszöntem Elizabeth-től és a szobába mentem! A kandallóban ropogott a tűz, es az ablakon besütött a hold fénye! Az erkélyen megpillantottam Maestrot! Ki mentem hozzá! Ott állt és nézte az eget! Odasétáltam hozzá és finoman a vállára tettem a kezem!
-Hahó!- szólaltam mag hallkan
-Szia!- köszönt és megcsókolt
-Most köszöntem el Elizabeth-től!
-Jó sokáig beszélgettetek!-kuncogott
-Igen..-nevettem! Képzeld meglátta a gyűrűmet! Nagyon boldog volt! Odabújtam Maestrohoz és beszívtam az illatát! Csak néztük az eget...a hold gyönyörűen világított!
-Elena?- fordúlt felém Maestro
-Igen?
-Mivel megkértem a kezed...(emelte fel a kezem) szóval...mikor legyen az esküvő?-kérdezte mosolyogva
-Hát...öhhmm...mondjuk a hétvégén?
-Remek!-simogatta meg az arcom majd megcsókolt!

Sziasztook!❤️Itt a 17. rész remélem tetsziik! Ha igen kommentelj és szavazz❤️Igyekszem gyakran kirakni részt, csak a suli miatt kevés az időm! Hamarosan jön a kövi rész, addig is puszi nektek
Fanni❤️

You are my lifeWhere stories live. Discover now