"Ismerkedés"

75 9 4
                                    

*Másnap reggel*
*Sarah szemszöge*
Nem sokat aludtam az éjjel! Folyamatosan a kastélyra és Maestrora gondoltam! Mi van velem? Kimásztam az ágyból, és besétáltam a fürdőbe! Megmostam az arcom langyos vízzel, majd megmostam a fogaim és kifésültem a hajam! Egy nagyon kicsit sminkeltem, majd felöltöztem! Lementem reggelizni, és közben is Maestron járt a fejem! Olyan különleges és kedves! Van benne valami rejtélyes! Azt hiszem ma is elmegyek a kastélyba...nem bírom ki, hogy ne lássam újra! Egyszerűen van valami ebben a férfiban ami megfogott!
*Maestro szemszöge*
A könyvtárban üldögéltem és olvasgattam! Nem tudom kiverni a fejemből ezt a lányt! Annyira kedves és őszínte volt! És nem riadt vissza tőlem annak ellenére se, hogy mennyi minden szörnyűséget mondhattak rólam az emberek! Pedig én nem ártottam senkinek! Nem vagyok olyan mint bárki más ez tény, de soha nem tudnék ártani senkinek! De az emberek nem így gondolják, el akarnak üldözni a városból...azt hiszik szörnyeteg vagyok! De ez a lány...egészen különleges! Nagyon kedves és közvetlen! És olyan gyönyörű! Nem is tudom! Egyszerűen van valami ebben a lányban ami megfogott.

*Sarah szemszöge*
Elindultam a kastélyba! Vajon Maestro örülni fog nekem? Egy 5 percet gyalogoltam és már oda is értem a kastélyhoz! Besétáltam és azzal az ajtóval találtam szembe magam, mint a múltkor! Bementem és a bálterembe vettem az irányt, ahol találkoztunk!
-Segíthetek hölgyem?- szólított meg valaki a hátam mögött
-Én Maestrohoz jöttem!- mondtam és abban a pillanatban ahogy kimondtam elpirúltam...mi a fene?
-Rendben! Szólok neki!-mondta majd elindult fel egy lépcsőn.

*Maestro szemszöge*
Békésen üldögéltem, és olvasgattam! Abban a pillanatban kopogtak!
-Búj be!- szóltam ki. Elijah lépett be az ajtón!
-Mond csak Elijah!
-Uram, ismét itt van a hölgy aki a múltkor is itt volt!- közölte mosolyogva Elijah! Erre a mondtra, a szívem úgy elkezdett verni mint még soha!
-Lent várja önt a bálteremben!
-Rendben! Köszönöm máris megyek!-mondtam és azzal a mozdulattal felálltam a székből és indultam le a bálterembe! Megpillantottam Elenát a bálterem közepén...a szívem még hevesebben kezdett dobogni! Megfordult és mikor meglátott picit elpirúlt! Istenem milyen gyönyörű ez a lány...teljesen megbabonáz!
-Szervusz Elena!- köszöntem majd kezetcsókoltam! Milyen gyönyörű keze van...(ahh elég Maestro uralkodj magadon)
-Szia Maestro!- köszönt és elmosolyodott
-Gyere menjünk fel a könyvtárba, ott nyugodtan tudunk beszélgetni!- mondtam majd felvezettem az emeletre! Fent leültünk, majd elkezdtünk beszélgetni!
-És, hogy hogy újra eljöttél?- kérdeztem
-Hát látni szerettelek volna! Tudod Maestro...olyan különleges vagy számomra! Egyszerűen van benned valami ami magával ragadott!
Erre a mondatra kissé elpirultam! Istenem ha tudná az igazat! Nem merem neki elmondani! Lehet, hogy soha többé nem látnám ha megtudja az igazat! Azt pedig nem bírnám ki...
-Mesélnél magadról Maestro? Olyan keveset tudok rólad!
-Itt élek Normal Valley-ben már nagyon régóta! A családom...hát...-meghaltak!- mondtam szomorúan és egy könnycsepp gördült le a szememen
-Ohh Maestro...-fogta meg a kezem! Ne sírj!
-Már annyi ideje...mégis ugyan úgy fáj...
-Ha elveszítünk valakit...az a fájdalom sose múlik el, csak egy idő után könnyebb lesz! Maestro a családod él a szívedben! Ne gondolj rájuk szomorúan, mert annál nehezebb lesz feldolgozni ezt az egészet!- mondta miközbe a kezemet simogatta! Annyira jól esik, hogy van aki vígasztaljon! Hamarosan muszáj lesz elmondanom neki az igazat a családomról és rólam! Nem szeretnék titkolózni előtte...annyira kedves lány nem akarom hogy mástól tudja meg, hogy valójában mi is történt! Még órákig beszélgettünk! Annyira elment az idő, hogy besötétedett!
*kopogtak*
-Gyere!- szótam, mire Elijah lépett be az ajtón és eléggé aggódó arrca volt! Közelebb sétált, majd megállt előttem!
-Uram beszélhetnénk egy percre?
-Persze! Bocsánat, egy perc és visszajövök! Arrébb sétáltunk, hogy Elena ne hallja, hogy miről beszélünk!
-Valami baj van Elijah?- kérdeztem kicsit aggódva
-Uram az egész utca és erdő tele van vámpírokkal! A kisasszonynak nem biztonságos hazamennie! Ha látják, hogy a kastélyból távozott, azonnal végeznek vele! Az lenne a legjobb ha éjszakára itt maradna, és majd reggel menne haza de akkor is óvatosan!
-Rendben Elijah, köszönöm! De én ezt nem értem...már jó ideje nem láttuk őket...miért pont most jöttek vissza?
-Lehet, hogy készülnek valamire! Elég sokan jöttek! Fogalmam sincs mit akarnak, de az biztos hogy készülnek valamire! Úgyhogy a kisasszony semmiképpen sem mehet ma haza!
-Rendben Elijah! Köszönöm, hogy szóltál!
-Nincs mit uram ez a dolgom!-bólintott majd elment! Visszasétáltam Elenahoz és leültem mellé!
-Valami baj van Maestro? Olyan aggódottnak tünsz!
-Igen de ezt most nem tudom elmondani! De a lényeg az, hogy ma semmiképpen sem mehetsz haza! Majd holnap mindent elmesélek!
-Maestro megijesztesz...mi történt?
-Holnap tényleg mindet elmondok! De ma már későre jár!-Pearl!- szóltam ki a könyvtárból mire belépett a szobába!
-Pearl majd megmutatja, hogy hol tudsz aludni!
-Rendben, köszönöm Maestro! Jó éjt!- mosolyodott el majd mind a ketten kimentek. Holnap el kell mondanom az igazat...nem titkolózom tovább! Így nem tudom megvédeni...nem tudom mire készülnek de meg fogom védeni bármi is legyen az ára!

nem tudom mire készülnek de meg fogom védeni bármi is legyen az ára!

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Sziasztoook!😁 Itt a 4. rész remélem tetszik! Ha igen komment és vote❤️Puszi
Fanni❤️

You are my lifeOnde histórias criam vida. Descubra agora