"Ez egy igazi álom"

50 3 0
                                    

-Mutatni szeretnék neked valamit...!- sóhajtottam majd megfogtam a puha kezét és finoman a hasamra tettem! Mozdult egyet...Maestro teljesen lefagyott majd pár másodperc múlva könnyek árasztották el a szemeit.
-Terhes vagy?- kérdezte a elérzékenyülve
-Igen!- mosolyogtam
-Istenem annyira szeretlek!- mondta majd felkapott és megpörgetett a levegőbe.-Köszönöm!- mondta majd megcsókolt. Szorosan tartott, én pedig elvesztem a karjaiban! Hallottam ahogyan veszi a levegőt. Egy könnycsepp csöppent rá a kézfejemre! Felnéztem, és láttam ahogyan hallkan szipog! Kezemmel végigsimítottam az arcán és letöröltem a könnyeit.
-Ne sirj Maestro!- súgtam oda neki
-Annyira köszönöm neked! Annyira vágytam egy gyerekre és az álmom végre teljesül! Nincs rá szó mennyire szeretlek TITEKET!- tette a kezét a hasamra és direkt kihangsúlyozta a titeket szót! Ráhajtotta a fejét a vállamra. Hallottam ahogy sóhajtozik! Adott egy puszit a nyakamra, majd odasúgta a fülembe:
-Szeretlek Elena! A mély de mégis kellemes hangja, olyan hatással volt rám mint még soha. Az egész testem beleremegett! Abban a pillanatban mintha 100 pillangó repkedett volna össze-vissza a gyomromban! Nagyon jó érzés volt!
-Én is szeretlek Maestro!- súgtam vissza neki, majd lágyan megcsókoltam a puha ajkait! Teljesen egyé váltunk! Egyik kezével átkarolta a derekam és közelebb húzott magához! Miután elszakadtunk egymástól két kezével megfogta az arcom és a homlokát az enyémnek nyomta! Éreztük egymást forró lehelletét.
Elena?- nézett azokkal a gyönyörű barna szemeivel
Igen?
-Azt hiszem eljött a pillanat, hogy a családom megismerjen! Eddig nem volt rá megfelelő pillanat, de most úgy érzem eljött ennek az ideje!- mosolygott
Rendben! Már várom, hogy megismerjem őket!
-De előtte...van pár dolog amit tudnod kell!- fogta meg a két kezem majd sóhajott! Tudod a családom mint már korábban említettem mind szellemek! Nagyon nehezen viselték a halált! Vannak akik elfogadták, és egész jól kezelik de vannak páran akik nagyon nehezen viselik el a mai napig! És néha eléggé kötöszködőek, arrogánsak tudnak lenni! De kedvesek is, csak néha egyszerűen előtör belőlük ez a hangulat és olyankor mindenkire haragszanak! Ilyen pl: Ellie az egyik nővérem! Ő alapvetően is egy eléggé kritikus személy, de hatalmas szíve van! A másik nővérem Frances kedves de őt is nagyon megviseli ez az egész máig, és nagyon érzékeny! Akik még ilyenek fivéreim közül azok Benjamin és Louis! Nagyon határozottak, ingerlékenyek és néha nagyképűek! De nekik is hatalmas szívük van, csak mióta szellemek az érzéseik felfokozottabbak és jobb ha ezeket tudod róluk, mielőtt találkozol velük!
-Köszönöm, hogy elmondtad! Bevallom...kicsit izgulok! Félek mit fognak szólni hozzám!- feleltem félénken
-Nem lesz semmi baj! Csak légy önnmagad! És hidd el, imádni fognak!- simogatta meg az arcom majd lágyan szájoncsókolt! Kézen fogtuk egymást és elindultunk vissza a kastélyba! A nap kezdett lemenni! Visszaértünk a kastélyba, és a bálterembe mentünk!
Maestro megállt a bálterem közepén én pedig előtte álltam, és eléggé féltem mi lesz! Hirtelen Maestro szemei elkezdtek kéken ragyogni majd a vele szembe lévő kandalló felé mutatott miközben valamit mondogatott és a kandallóból kilépett az egyik családtagja! Aztán ugyan ezt megismételte egy jó párszor a bálterem különböző pontjain! Nagyjából 20-an lehettek! Az összes szem rám meredt! Remegtem...nagyon félek mit fognak hozzám szólni! Maestro idelépett hozzám és megfogta a kezem! Majd ránézett a családjára:
-Bemutatom nektek Elenat! Ő a feleségem és hamarosan a gyermekem anyja!- közölte és ezen az utolsó szón elmosolyodott! Mindenki közelebb sétált hozzám! Először egy szőke hajú, nő lépett ide hozzám!
-Szervusz Elena! Esther vagyok, Maestro anyja!- mutatkozott be majd a kezét nyujtotta felém
-Üdvözlöm!- mosolyogtam
-Nagyon örülök, hogy megismerhetlek! Maestróra nézett, bólintott egyet és elment! Majd oda jött hozzám egy férfi! Magas, elegáns és nagyon határozottnak tünt!
Frank vagyok! Nagyon örülök kisasszony!- köszönt majd kezet csókolt
-Üdv uram!- köszöntem. Maestro felé sétált, megveregette a vállát majd odasétált a feleségéhez Esther-hez! Szépen sorban mindenki bemutatkozott! Mindenki nagyon kedves, és udvarias volt! A bálterem közepén volt egy hatalmas asztal. Mindenki elfoglalta a helyét! Én Maestro mellett ültem! Mellettünk Esther és Frank! Elkezdtünk vacsorázni!
-És honnan jött Elena?- érdeklődött Frank
-Itt laktam Normal Valley-ban!
-És a családod?
-Apám meghalt amikor kicsi voltam...anyám pedig állandóan veszekedett velem...volt, hogy meg is vert! Így mikor 17 éves lettem elköltöztem tőle!
-Sajnálom!
-És hogy találkoztatok?- kérdezte Esther
-Mondod te vagy mondjam én?- mosolyogtam Maestrora
-Mondd csak!- simogatta meg a kezem
-A környéken ahol laktam a rengeteget meséltek a kastélyról! Nagyon kiváncsi voltam, így egy nap eljöttem megnézni! Itt találkoztunk először! Elsőre beleszerettem!
-Gratulálok Maestró! Igazán kedves és helyes lány!- szólalt meg mosolyogva Frank
-És jól hallottam, hogy kisbabátok lesz?- kérdezte mosolyogva Esther
-Igen!- felelte Maestro fülig érő vigyorral
-Hatalmas Gratula fiam!
-Köszönjük!
Végre megismerhettem Maestro családját! Mindannyian nagyon kedvesek és udvariasak voltak! Volt pár testvére aki eléggé visszahúzodó volt, de azért néha ők is kérdeztek! Miután mind befejeztük a vacsorát, mindenki elköszönt egymástól, majd mindenki a saját szobájába ment! Mi is elmentünk a miénkbe! Maestro becsukta az ajtót majd leültünk egymás mellé a kandalló elé!
-Maestro!
-Igen?
-A családod most itt marad?
-Igen! Szeretnének itt maradni amíg a kicsi meg nem születik, és után is hogy védelmezzenek!
-Nagyon kedves a családod Maestro...nagyon örülök, hogy megismerhettem őket! Köszönöm!- mondtam majd megcsókoltam
-Elena én nem tudom, ki vagyok nélküled, de azt tudom, hogy amíg veled vagyok, az idő állni fog!
-Örökké szeretlek Maestro! Az utolsó lélegzetemig szeretni foglak!
-Talán tévedek, vagy régimódi vagyok, de jó dolog, ha van egy ember, aki nem akar tőled semmi mást, csak szeret, és úgy gondolja, te vagy a legcsodálatosabb, leggyönyörűbb lány az egész világon. Nincs két igazi, mert minden félnek csak egy másik fele van. És én már megtaláltam. Azt az egyet. Téged!

Sziasztok! Itt a 21. rész, remélem tetszik! Ha igen komment és vote❤️Hamarosan találkozunk❤️Puszi
Fanni

You are my lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang