special episode $2

4K 203 54
                                    

Gecenin en güzel kısmı bitmiş, herkes kendine ayrılan yerlerde getirilen pastayı yemekle meşguldü.

En sevdiği kısımlardan biriydi bu Taehyung'un. Yoongi ise iştahla yemeğini yiyen sevgilisini izliyordu.

Ona bakmak gerçekten güzel hissettiriyordu.

Aklındaki planı uygulamak için yavaşça ayağa kalktı, Yoongi. Taehyung'un kulağına birazdan geleceği ile ilgili bir şeyler fısıldayıp ayrıldı yanından. Taehyung başını sallayıp onaylarken onu, pastasından bir çatal daha aldı.

Yoongi ilerledi uzun holde ve Jimin ve Jungkook ikilisinin hazırlandığı bölüme geçti.

"Hazır mısın, hyung?" diye konuştu Jungkook. Kendisi hyungundan daha heyecanlıydı.

Yoongi, kafa sallamakla yetinirken kısa bir çığlık attı Jimin ve konuştu.

"Hyuuung, inanılmaz çifte düğün yapıcaz resmen," diye söylediğinde Yoongi, kısaca güldü ve Jimin'in sırtını sıvazladı.

"Her şey hazır değil mi?" diyerek Jungkook'a döndü bu sefer.

Jungkook, gülerek onu onayladı.

Bu olaya bayağıdır aklındaydı büyük olanın. Sadece icrata geçmek için biraz beklemesi gerekmişti. Ama şimdi hiçbir sıkıntı yokken ve her şey bu kadar güzelken en uygun zamanın bu olduğunu düşünmüştü ve yapıyordu.

Gerçekten ondan mutlusu sanırım sadece el ele tutuşup birbirinin gözlerinin içine bakmakta olan Jungkook ve Jimin ikilisi olabilirdi.

İkili o kadar güzel hissediyordu ki en mutlu günüm bu an diye sayıklıyorlardı içlerinden. Minik bir öpücük bıraktığında Jimin, Jungkook'un duraklarına kahve saçlının şuh bir gülümseme yayıldı suratında. Bayık bakışlarla vakti sevdiğine ve yavaşça elinden tutup arkaya doğru çekiştirdi.

Odanın diğer bölümünde ise biraz telaşlı ve onu rahatlatmaya çalışan bir çift vardı.

Namjoon, eşinin ellerini ellerinin arasına aldı ve şakağına bir öpücük bıraktı.

"Sakin ol, her şey güzel olacak," diye mırıldandı kulağına doğru.

"Bilmiyorum, her şey tam değil mi Namjoon, bir aksaklık yok?" dedi o da başını omzuna yaslarken.

love is loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin