Brunet przemierzał park powoli przebierając nogami. Zastanawiał się dlaczego jako jedyny z całego zespołu to on ma zawsze problemy z znalezieniem drugiej połówki. Przecież dużo osób go lubiło. Należał on do grupy przyjaznych i towarzyskich, więc dlaczego gdy zawsze się umawiał to po jednym spotkaniu wszystko się waliło? Podniósł wzrok z ziemi w stronę dźwięku gitary. I wtedy zobaczył anioła o czarnych włosach i prawie, że białej skórze jak porcelanowa lalka. Podszedł do niego niepewnym krokiem.
- Hej jestem Hoseok - posłał mu ciepły uśmiech. Chłopak podniósł wzrok na obcego i lekko się zarumienił widząc kto przed nim stoi.
- H-hej j-jestem Myunhyung - wyjąkał, a starszy usiadł obok niego.
- Bardzo ładnie grasz - spojrzał w jego brązowe oczy.
- N-naprawde? - znowu poczuł piekące go policzka - Chcesz coś zagrać? - spytał i podał gitarę wyższemu.
- Długo nie grałem jeśli się pomyle to przepraszam - powiedział i zaczął grać na gitarze Butterfly podśpiewując po cichu.
Za to Min słuchał go uważnie obserwując jak sunie powoli palcami po strunach. Wsłuchał się w rytm i sam zaczął cichutko śpiewać. Jung się uśmiechnął i zakończył piosenkę przedłużając ostatni akord.
- Masz piękny głos, wiesz Myunnie? - odłożył instrument obok ławki.
- D-dziękuje - opuścił delikatnie głowę w dół. Co mógł poradzić na to, że od dawna niktmu nie prawił komplementów? W żadnym związku jeszcze nie był. A nie jakiego Jung Hoseok był od dawna ideałem mężczyzny, który mu się podobał.
- Mam wrażenie, że już cię gdzieś widziałem - zamyślił się lekko - Byłeś na przesłuchaniach?
- B-byłem i zostałem trainee - chciał dodać też, że chyba zrezygnuje z tej szansy, ale to może innym razem. Zaraz czy będzie jeszcze jakiś raz? Pomyślał.
- Naprawdę? Gratuluje. Co powiesz na bubble tea jako gratulacje? - zapytał.
- Z chęcią - powiedział i oboje wstali kierując się do pobliskiej kawiarni gdzie usiedli.
A Hoseok był w szoku, że siedzi z takim pięknym aniołem.
Jhorse: Chyba się zakochałem.
___________________________
Rozdział poświęcony Hobiemu! Mam nadzieję, że się podobał? ^^
CZYTASZ
BangTan Chat [TaeKookie, YoonMin, NamJin & Hobi]
Fanfiction▷BTS i Chat będą tu VKookie, YoonMiny i czasami NamJiny^^ #814 W FANFICTION #913 W FANFICTION #773 W FANFICTION #799 W FANFICTION #612 W FANFICTION #571 W FANFICTION #913 W FANFICTION #947 W FANFICTION #689 W FANFICTION #407 W FANFICTION #822 W FANF...