C A P I T O L U L 3

135 7 0
                                    

~La media Josh~

♤♤♤

- Numele ei e "AMORA " , spun și îmi mușc buza de jos. Și mă simt atât de subjugat• de ea.

- Amora? Întreabă prietenul meu uimit.

- Da, răspund în timp ce aprob din cap frenetic. Nu-i așa că e un nume frumos?

- Da, sincer nu am mai auzit de un asemenea nume până acum. E din Spania ? Întreabă prietenul meu iar eu îmi dau ochii peste cap.

- De unde vrei să știu eu? Întreb revoltat.

- Tu esti cel care s-a culcat cu ea, nu eu ! Spune prietenul meu. Plus de asta trebuie să te interesezi de fata cu care urmează să te culci, spune el de parcă ar fi un mare filozof. Imi dau ochii peste cap și pufăi ofensat.

- Tu vorbesti? Cel care se culca cu orice fată care îi pică.

- Nu vorbeam despre mine acum, ci despre tine. In fine, deci ca să înțeleg toată treaba, tu vrei să te ajut să dai de ea, spune prietenul meu.

- Da asta vreau. Dar nu pot să îmi dau seama de unde am putea începe  tot ce stiu e ca o cheamă Amora. In rest nimic.

- Ce zici de Google !? Întreabă el in timp ce scoate telefonul din buzunar. Poate e ceva vedetă sau cine stie de cine ai dat plus că Sfântul Google ne poate ajuta cu aproape orice.

- Exact, îi dau dreptate prietenului meu  in timp ce îmi scot telefonul deschizând pagina "Google " începând sa testez numele femeii care mi-a furat mințile. 

Dar nu apare nimic, absolut nimic. Cred ca a fost o prostie ! Se pare că Google ne poate ajuta cu APROAPE orice dor cu asta nuDar a meritat să încerc. Oftez în timp ce las telefonul pe masă și îl privesc pe Josh ce pare foarte concentrat în  a căuta. Îmi dau ochii peste cap și mai sorb o gură din lichidul încă cald din cana mea. Femeia aia mi-a sucit mințile și fac pariu pe orice că nici eu pentru ea nu îi sunt indiferent mai ales după noaptea care am petrecut-o împreună. Nu vreau să cred că i-am fost indiferent.  O mai vreau, si nu odată ci de mai multe ori. A fost ceva acolo nu doar sex, o chimie, o legătură ceva ce nu îmi pot explica. Și aproape că îmi vine să râd la cât de clișeic sună dar nu am mai simțit asta și sunt conștient de faptul că  cu o zi în urmă am zis același lucru despre Melody dar sincer să fiu nici nu știu ce e cu mine. Ieri am zis una azi zic alta, în aproape două zile și o noapte s-au întâmplat atâtea lucruri că îmi e greu să țin pasul cu ele.

Sunt atât de bulversat, și eu abea acum îmi dau seama. Totul era perfect  între mine și Melody, părea că mă iubește deși nu mi-a spus niciodata cele două cuvinte. Apoi brusc, după un an și ceva vrea să ne despărțim. Ceva nu se leagă aici ! Dar nu sunt curios sa aflu Ce, oricum evenimentul ăsta m-a ajutat să îmi dau seama că sentimentele pentru ea nu erau chiar atât de puternice pe cat credeam eu. Încep să cred că nu era bună pentru mine și nu de asemenea femeie aveam eu nevoie în viața mea și nici de Amora nu zic că e femeie A de care am nevoie. Nu am de unde să știu, aceste lucruri se află pe parcurs și momentan vreau să aflu dacă Amora, femeia cu care mi-am petrecut noaptea e acea femeie.

                  ♤  A M O R A ♤

Buzele lui imi dezmeardă pielea abdomenului iar eu gem de plăcere. 

Brusc soneria telefonului meu imi distruge orice urmă de plăcere.  Oftez iar Gale se oprește și el din activitatea lui. privește ofticat iar eu  mă întind după telefon, poza mamei fiind pe ecran. De ce mereu are darul de a întrerupe o viitoare partidă de sex ?

- Să ghicesc, mama soacră? Întreabă Gale dându-se jos de pe mine. Eu dau aprobator din cap și raspund.

- Da mama !

- Ce faci draga mea?

Făceam sex iar tu mai întrerupt a miia oară.

- Pe acasă cu Gale, răspund eu în schimb.

- Când o să treceți pe la noi, ne este dor de voi și de fratele tău. Chiar unde mai e băiatul ăsta, nu pot dau de el nici cum.

- Mamă ști că mai mult de jumătate din viața lui și-o petrece la secția de poliție. Deci dacă neapărat vrei sa vorbești cu el ai mai multe șanse mergi la secție. Tata ce face ? Întreb pentru tata nu are obiceiul sune si cel mai probabil pentru mama ne suna din 10 in 10 minute si eu pus la curent cu tot.

- Ah tatăl tău leneveșe pe canapea uitându-se la un film de acțiune, din nou.

Da ! Tata a intrat la pensie de un an și tot ce face e să urmărească filme de acțiune, cu mafii și alte tâmpenii. Dar cel mai ciudat lucru e că se uită la ele cu melancolie. E ciudat! Ideea e că eu am preluat afacerea tatei pentru că fratele meu nu a vrut și nu a fost pasionat de afaceri dar am fost eu așa că am preluat eu mica  afacere care e destul de prosperă. Tata având trei restaurante de 4 stele. Unul in Chicago, unul in Los Angeles iar ultimul care este ai cel mai nou în Londra. Noi am stat o perioadă de timp în Los Angeles apoi ne-am mutat în Londra unde aici consider eu că e adevarata mea casă.

-Mie dor de voi. Poate o sa venim mâine seara pe la voi, spun iar chițăitul de fericire a mamei mele se aude imediat. Este o femeie extraordinară si are mai multa energie de cat jumătate din populația globului. E o persoană luminoasa, veselă și rare ori cand o vezi supărată din ceva. Nu cred ca ar fi un stare sa omore o mușcă în schimb eu sunt rece, întunecată, calculată și deloc vorbăreață. Mă întreb cui îi semăn pentru că nici tata nu e asa iar fratele meu a moștenit caracterul lui.

- Oh ce mă bucur să aud asta. Atunci ne vedem pe mâine seara. Trebuie să mă apuc să vă pregătesc bunătăți.aștept ! Pe la 19:00 sa fiți la mine, spune mama apoi închide. Mă încrunt uimită că mama mia închis efectiv în nas si pun telefonul pe noptieră.

-Și eu care gândeammâine seara facem o escapadă doar noi doi, spune soțul meu in timp ce se urcă peste mine.  Zâmbesc diabolic și mă întorc acum fiind eu peste el.

-Cine spune că nu putem acum să facem acea escapadă ? Întreb și încep să îl sărut. 

SUBJUGAT  ROMAN +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum