- De unde era să știu dacă vi sau nu având în vedere că nu ai răspuns la nenorocitul ăla de telefon, spun simțind cum nervii mă acaparează iar roșeața din obrajii mei fiind acum de la nervi. DE CE DRACU' NU MI-AI RĂSPUNS LA TELEFON, ȘI MAI LĂSAT SĂ TE AȘTEPT ȘI SĂ FIERB CA UN PROST, țip și îmi înfig mâna în gâtul ei firav și o trântesc de primul perete ce îmi iese în cale. Mă lași să mă masturbez ca un bou gândindu-mă la tine în loc sa fii aici sa ma satisfaci așa cum ar trebui, spun nervos. Ea doar privindu-mă parcă vrând să vadă până unde ajung și atunci mă lovește realitatea și realizez că e a doua oară când o iau de gât. Mă îndepărtez de ea ca ars și ma întorc cu spatele la ea.
- Ce îmi faci, întreb mai mult pentru mine de cât pe ea. Îmi bag mâinile în păr și trag cu disperare de el. Mă simt atât de penibil, de disperat. Nu îmi doresc sa fiu așa, nu eram așa.
- Eu nu ți-am făcut nimic, dragul meu. Ești tu, cel real. Nu te ascunde după perdea. Fi tu!
- Nu înțelegi că nu sunt eu ăsta, nu sunt eu!! Țip și mă năpustesc asupra ei și o prind de umeri strâns și îmi lipesc fruntea de a ei. Dezvolt o obsesie nesănătoasă pentru tine, nu pot sa respir fara tine îmi ești mereu în gând. În zilele astea în care nu am reușit să dau de tine pur și simplu am simțit că înnebunesc, spun și încep să îi mângâi pomeți perfecți. Ești atât de perfectă, spunt atât de fermecat de ea. Mai subjugat!
- Îmi placi mult, spune ea în timp ce începe și ea să îmi mângâie fața iar eu îmi închid ochii de plăcere. Se simte atât de bine mângâierea ei pe pielea mea, se potrivește perfect. În tine găsesc tot ceea ce am nevoie, ce îmi lipsește. Nu ai idee cât de multă nevoie aveam în viața mea de puțină nebunie, de adrenalină, de tot ce emani tu. Găsesc în tine tot ce nu găsesc în soțul meu, el nu înțeleg că monotonia nu e de mine.
Soț? În acel moment am simțit cum ceva s-a rupt în mine și mă îndepărtez de ea ca ars.
- Soț? Tu ai un soț? Ești căsătorită? Atunci ochii ei atât de pătrunzători și misterioși sau ațintit asupra mea.
Mă simțeam atât de...rănit ! De ce mă durea atât de tare?
- Edward, vocea ei lină se face auzită din nou iar numele meu auzindul din gura ei era o binecuvantare. Se apropie de mine și îmi prinde mâinile într-o strânsoare delicată. Simțeam cum mă topesc. Era prima dată când aveam o discuție mai lungă. Și tot ea a stricat totul! Nu se poate să aibă un soț, nu are cum?! Edward uităte în ochii mei și spune-mi ce vezi!
Atunci mă adâncesc în privirea ei și am văzut...
- Văd paradisul perfect, de unde nu aș vrea să scap, spun. Hai să fugim, hai cu mine oriunde în lumea asta. Îmi îngheț anul la facultate. Nu îmi pasă că ai un soț. Tu mi te-ai dăruit mie. Ești a mea, șoptesc ultima propoziție și o sărut. O sărut cu atât de multă ...atât de multă pasiune și iubire. Ușor cu mâinile mă îndrept spre fermoarul din spate al rochiei și îl deschid ușor asigurându-mă că îi ating cu degetele pielea atât de catifelată. In seara asta vreau iubito sa te savures, sa te iubesc.
Mă aplec spre urechia ei și o sărut în spatele ei. Parfumul trupului tău m-a înnebunit din prima clipa în care te-am vazut, îi marturisesc amintindu-mi cât de tare mia plăcut parfumul ei exotic și de ea în acel moment. Continui sa îi sărut ușor gâtul dând la o parte bretelel rochiei cu care m-a înnebunit în momentul în care a intrat pe ușă. Ești atat de frumoasă, îi șoptesc și cobor cu sărutările pe umar în jos îmbătându-mă cu parful trupului ei.
O întorc ușor spre mine cu fața, ea având ochii închiși savurând cel mai probabil momentul nostru de tandrețe. Primul nostru moment de tandrețe. Îi privesc fața frumoasă și îi mângâi obrajii ușor înroșiți, dându-i la o parte câteva fire de păr căzute.
Dacă nu aș cunoaște-o aș zice că e atât de inocentă încât nu ar fi în stare de nimic obscen și erotic. Îi sărut unul din obrajii frumos conturați, ca mai apoi sa încep sa îi sărut fruntea, nasul și într-un final buzele roșiatice și cărnoase. Gustul lor înebunindu-mă de-a dreptul. O sărut cu blândețe, cu iubire. Pentru ca da, în acest moment simt cum îmi explodează pieptul de iubire si căldură. M-am îndrăgostit de ea ca un bou. Și să fiu al naibii de nu am sa rup pământul în doua pentru ea daca e nevoie. Simt ca e pentru mine, simt că de data asta ea este aleasa mea, frumoasa mea.
Nu îmi pasa că e căsătorită. Pentru că știu ca nu e fericită lângă el, pentru că dacă ar fi, nu ar fi aici cu mine acum. Se zice ca atunci când iubești cu adevarat și îți găsești jumatatea simți că plutești și că nimic pe lumea asta nu vă mai stă în cale. Nu am crezut că e așa, până acum. Deși totul a început între noi ca fiind toxic, deși i-am greșit culcându-mă cu Melody. Nu am sa mai repet niciodată o asemnea greșeală. Acum simt ca nimic nu mai contează ce a fost, când sunt langa ea nimic nu mai contează.
Mă desprind din sărutul pătimaș plin de dragoste și îmi lipesc fruntea de a ei, savurând și eu odată cu ea acest moment.
- Fă dragoste cu mine, spune și atunci un zâmbet îmi apare pe față.
- Oricând vrei iubita mea, oricând. Sunt numai al tău, spun și atunci ochii ei frumoși de un căprui cu reflexe de verde sau deschis și mă priveau cu atâta fascinatie. Îi mai fur un sărut și o ridic pe brate ducându-mă cu ea spre dormitor. O așez ușor pe pat, eu punându-mă deasupra ei. O privesc în timp ce îi mângâi ușor părul și mă apropii de ea si o sărut din nou, cu la fel de multă dragoste, cu la fel de multă blândețe în timp ce mâinile mele îi ofereau mângâieri pe toată pielea încercând în același timp să o fac sa se simtă protejată și să simtă toată iubirea pe care i-o port. Cobor cu sărutările pe întregul corp, bucurându-mă de fiecare porțiune din corpul ei. E a nu știu câta oară când o spun, dar e atât de frumoasă încât aș fi în stare sa îi cad într-un genunche. Dar nu doar că e frumoasa ci și pentru că a reușit să îmi fure inima, ma făcut să mă îndrăgostesc într-un timp atât de scurt atât de tare cum nimeni nu a reușit. Mă ridic ușor de pe ea si îmi dau jos tricoul de pe mine și blugi, vrând să o simt mai bine. Am început să îi șoptesc cât e de frumoasă, cât de mult înseamnă pentru mine în timp ce trupurile noastre se dezbrăcau nu doar de haine ci și de sentimentele pe care le purtam pe noi ca o povară. În sfârșit am dat de pe noi totul jos. Trupurile noastre sau unit, de data asta diferit. Cu dragoste! Nu credeam că dragostea poate sa fie atât de puternică, că poate să te facă să te simți atât de minunat. Ca te poate face sa simți că ești deasupra norilor. E mai ceva ca un drog. Dar diferența dintre drog și dragoste este că: drogul îți poate provoca doar stări de greață sau dureri de cap în schimb dragostea, cum te-a ridicat deasupra norilor, așa te poate trânti de pământ de la mii de metri înălțime, iar impactul poate fi fatal. Un singur lucru au în comun cele doua...provoacă dependență.
Nu știam pe atunci cât de tare am să cad și eu, și cât de tare o sa mă doară...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei dragilor, sper din suflet ca va plăcut și aștept părerile voastre. ☺️♥️
CITEȘTI
SUBJUGAT ROMAN +18
Roman d'amourE D W A R D : " În ciuda mirosului de alcool ce era în încăpere și de la mine, ea mirosea atât de frumos. Un parfum exotic, nici nu pot să îmi dau seama ce conține sau să compar. Tot ce aș vrea acum e să îmi bag nasul în scobitura gâtului ei și s...