C A P I T O L U L 4

137 7 1
                                    

La Media este Edward

~E D W A R D ~

Ajuns acasă mă trântesc pe canapeaua din living oftând zgomotos căzând din nou pe gânduri. Mă tentează să renunț dar faptul că sunt o persoană care nu se dă bătută așa ușor nu mă lasă. O vreau, o vreau atât de tare de simt cum mi se scurge sufletul din piept. Cum aș putea să o găsesc? Care sunt șansele că o să o mai văd vreodată ? Sunt curios, al naibi de curios să aflu totul despre ea, de unde este, cu ce se ocupă, ce îi place să facă, care e mâncarea ei preferată și mai ales sunt curios să aflu dacă a simțit și ea ce am simțit și eu.

Misterul ce îl emană, totul mă atrage. Imi scutur capul încercând să o elimin pe ea si starea de meditație în care am intrat și privesc ceasul de pe perete care indică oră 5 după amiază.

Oftez plictisit și mă întreb ce Doamne să fac ca să îmi omor timpul și să nu mă mai gândesc la ea. Atunci o idee briliantă îmi trece prin minte. Pun mâna pe telefon și apelez numărul lui Josh răspunzându-mi numai de cât la apel.

- Da amice, nu de mult am scapat de tine, spune el râzând.

- Da stiu, spun râzând și eu. Dar am chef să chefuiesc în seara asta dacă ști cum zic.

- Hopaaa! În sfârșit ți-ai revenit și ești iarăși tu, spune prietenul meu bucuros că are cu cine să bea. Râd la remarca lui dar trebuie să recunosc că undeva într-un colț întunecat al sufletului meu răsare o speranță că aș putea să o întâlnesc, conștient de faptul că e o petrecere de studenți prostească și nu părea genul să meargă la asemenea petreceri. Dar vorba aia: "Speranța moare ultima!".

- Da asta așa e, spun eu puțin amuzat. Oricum pe la 10 o să fiu la tine, acum te las ca să îmi fac un duș, spun mirosidu-mă pe sub brațe și strâmbând din nas la mirosul urât. Duhnesc, îi comunic scârbit prietenului meu. Acesta râde în hohote și îmi spune un simplu "pa" și închide. Îmi închid si eu toate aplicațiile în timp ce mă așez pe pat să îmi pun telefonul la încărcat. După ce l-am conectat la fir privesc rânjind perechea de chiloței ce parcă îmi fac în ciudă.

  Oftez și îmi scutur capul frenetic pentru a alunga toate scenariile neortodoxe ce mi se formaseră în minte, apoi mă ridic vijelios și mă duc în baie. Mă dezbrac de haine apoi le pun în coșul special amenajat pentru ele.   Dau drumul la apă să se încălzească iar apoi mă privesc în oglindă observând că barba îmi crescuse destul de mult . Trebuia să mă bărbieresc, deși nu îmi stă deloc rau cu barbă. Hm, nu ar fi o idee rea să îmi las. Am nevoie de o schimbare, după toată faza cu Melody și  apariția bruscă și plecarea la fel de bruscă a Amorei simt nevoia de o schimbare și de o țigară. Abea acum îmi dau seama că nu am mai fumat de câteva zile. Probabil din cauza asta mă și simt putin agitat. Aburi din cabina de duș sau răspândit în toată baia semn că apa e caldă. Intru în cabină și mă relaxez instant la contactul pielii mele cu apa fierbinte. E atât de relaxant, aș putea să stau o zi întreagă sub jetul de apă, dar din păcate asta nu se poate așa că oftez resemnat și apuc șamponul ca mai apoi să torn o cantitate medie în palmă ca mai apoi să îmi masez scalpul. Imediat după ce am terminat cu parul apuc gelul de duș și îmi spăl întregul corp, mă clătesc și opresc apa. Ies din cabina de duș  și îmi iau un prosop ștergându-mă de apă. Îmi iau o pereche de boxeri apoi mă îndrept spre camera mea. Se pare că de la baia fierbinte m-a luat somnul. Așa că până  o să merg la petrecere nu văd care ar fi problema să dorm puțin.
Mă arunc în pat și închid ochii adormind la nici cinci minute.

                            ****

O bătaie puternică în ușă mă face să mă trezesc și să sar ca ars din pat.

SUBJUGAT  ROMAN +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum