welcome

8K 371 260
                                    

-Kısa tanıtım bölümüdür. Maceraperestler adlı kitabımın V'nin görevi adlı bölümünden esinlenerek yazdım.-

Kont Taehyung şatosunun camından yağmuru izliyor, gökgürültüsünden kaçan köylülere bakarak eğleniyordu.

O sırada gözüne köylülerden olmayan 5 kız çarptı. Yağmurda ne yapacağını bilemeyen, sığınacak bir yer arayan bu kızları gören Taehyung, hemen perdeyi çekti ve kızlara eliyle 'gel' işareti yaptı.

Kızlar önce birbirlerine bakıp tereddüte düşse de bu fırtınanın altında kalmayıp, o ürpertici ama bir o kadar da görkemli şatonun kapısına geldiler.

Taehyung da birkaç saniye sonra kızları bekletmeden içeri aldı. Sırılsıklam olan kızların üstlerinden akan su damlacıkları ve ayakkabı sesleri dışında çıt yoktu.

Tekrar bir şimşek çakınca kızların da ağzından bir çığlık koptu. Önden onlara eşlik eden Taehyung'un yüzünde yarım bir tebessüm oluştu.

Kont Taehyung kızları salona geçirip oturmalarını sağladı. Kızlar bu görkemli şatonun etkisinden çıkamayıp etraflarına bakarken Taehyung da kızlara giymeleri için ne verebileceğini düşünüyordu. Ama önce ortamdaki sessizliği bozdu.

"Hoşgeldiniz." Kızlar da cevap olarak ya kafa salladı ya da adeta fısıldayarak cevap verdi.

"Ben gidip size giyecek bir şeyler getireyim." Taehyung üst katlarda bulunan odalardan önce daha anlayışlı olacağını düşündüğü Jisoo'nun odasına girmeye çalıştı, ama kapı kilitliydi. Daha sonra cadı olan Lisa'nın odasına da giremeyince tek çare Vampir Jennie'nin odasına girdi. Dolabından rastgele birkaç kıyafet alınca odadan ayrıldı ve kızların yanına gitti.

"Kıyafetleriniz kuruyana kadar bunları giyin." deyip odadan ayrıldı.

vampir kont «taehyung» ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin