Taehyung odasına çekilince kızlar da kendi aralarında konuşmaya başladı. "Bu kıyafetleri nereden buldu?" dedi Joy.
"Bilmiyorum demek ki karısının kıyafetleri." dedi Irene.
"O anlamda demiyorum, kraliçe kıyafetlerine benziyor ya."
"Koskoca şatoda sadece o yaşamadığına göre ve zengin biri olduklarına göre bizim gibi tişört pantolon giyecek halleri yok." dedi Yeri.
"Neden buralara geldik ki biz?" dedi Wendy oflayarak.
"Fikir sizden çıktı. Fırtına dinene kadar buradayız, yoksa şimşek çakar hepimiz tahtalıköyü boylarız." Seulgi soğukkanlılıkla söyleyince Wendy titremeye başladı.
"Burada nasıl ısınacağız?" dedi bu sefer Joy.
"Adam bizi evine aldı o kadar. Dışarıda donmadığına dua et." dedi Irene.
"Dışarısının daha sıcak olduğuna dair yemin edebilirim." Wendy tekrar öfledi.
"Onu bunu geç de adamın yüzü bembeyazdı. Kötü bir şey mi olmuş acaba?" dedi Yeri.
"Bu soğuk evde donmuştur belki?" diye kahkaha attı Seulgi.
✯✯✯✯✯✯✯
Taehyung kızlardan bu durumu bir süreliğine saklama kararı aldı ve Jennie'nin odasına girip makyaj malzemelerini eline aldı. Ten rengi fondötenden kabaca yüzüne sürdü ve olabildiğince eşit bir şekilde yüzüne dağıttı. Artık ten rengi insanlarınki gibiydi, daha sonra mora kaçan kırmızı dudaklarını da kızların dudaklarının rengine benzeyecek şekilde boyadı. O sırada Jennie uyanmıştı.
"Hey napıyorsun?" Jennie makyaj masasının önünde bir adam olmasını beklemiyordu.
"Misafirlerimiz var." Jennie durumu anladı ve yüzü tuhaf bir şekilde gülümsedi. Taehyung aynadan Jennie'nin yüzünün ifadesine baktı. "Sakın aklından saçma şeyler geçirme. Onlara zarar verirsen seni doğduğuna pişman ederim."
"Birşey bile demedim. Hemen sahiplenmişsin kızları." Yatağından kalktı ve dolabının önüne geçti. "Bunu yapmış olamazsın." dedi.
"Yaptım bile." deyip güldü Taehyung ve masaya yaslanıp Jennie'yle biraz daha eğlenmeye karar verdi.
"Yüzüm tuhaf durmuyor değil mi?" dedi daha sonra. Jennie de o sırada giyecek bir şey arıyordu, güzel bir şey.
"Hayır hala çekicisin." Taehyung güldü. "Şimdi müsaadenle kıyafetlerimi giyeceğim." Taehyung neşeli bir şekilde odadan ayrıldı. Kapıyı kapattı ve ardından hızla açtı. Jennie sıçramış ve küfür etmeye başlamıştı. Herkesin odası salonun üst katında yani aynı kattaydı. Önce Lisa'nın odasını tekmeledi ardından Jisoo'nun.
Daha sonra alt kata kızların yanına indi. Ellerini bağladı ve tekli koltuğa geçti. "Şimdi daha iyi." dedi.
"Kıyafetlerimizi nerede kurutacağız?" dedi Wendy.
"Bizler de sizler gibi güneşle kurutuyoruz, daha iyi teknoloji gelişmedi. Ama bence yağmurlu ve kapalı havalar daha iyidir," Bir vampirden de ancak bu sözler beklenebilirdi.
"Yağmur dinecek gibi görünmüyor ya ondan diyoruz." Dedi Irene tersleyerek. Taehyung hafif tebessüm etti.
"Havayla, kendi yaptığım bir alet sayesinde kurutuyorum kıyafetlerimi aslında. İsterseniz kıyafetlerinizle beraber gelin benimle." Taehyung önden gitmeye başladı tekrar kızlar da kıyafetlerini almış peşinden gidiyordu. Üst kata çıktılar ve en sondaki odaya doğru yol aldılar.
Taehyung kapıyı açtı ve kızları banyoya soktu. Burası halka açık tuvaletler gibiydi, birkaç tane de küvet bulunuyordu. Kurutma makinesi de girişte bulunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir kont «taehyung» ✓
FanficVampir Taehyung evine sığınan kızlardan birine aşık olmuştu. Yağmurlu bir günde yollarını kaybeden beş kız Kont Taehyung'un dikkatini çekti. Onları evine davet ettiğinde evin sakinlerinden Lisa, Jisoo ve Jennie bu durumdan hoşlanmayıp kızlara çeşitl...