. . .Kızlar aynı anda Taehyung'a bakınca o da istemsizce gülümsedi ve onların korkularının yersiz olduğunu kanıtlama çabasına düştü. "Bu kitabın çok eski olduğunu bilmenizi isterim."
"İncil, Tevrat, Kur'an-ı Kerim gibi kutsal kitaplar da eski ama hala inanılıyor onlara." dedi Irene.
"Bu kitabın kutsal olduğunu hiç düşünmüyorum." Taehyung bunları derken Wendy de Yeri'yi cimcikliyor ve gitmeleri için ikna etmeye çalışıyordu.
Kapıdan durumu izleyen Jennie, Lisa ve Jisoo hemen olaya müdahale etmek için odaya girdi. "Bir problem mi var?" dedi Jisoo.
"Yoo, hayır. Sadece hazır yağmur dinmişken eve gidelim diyorduk." dedi Wendy. "Değil mi Irene?"
"Evet." deyip onayladılar. Jennie şüphe uyandırmamak için kızların kıyafetlerini banyodan aldı. "Buyrun giyin. Onlarla dışarı çıkmanız iyi olmaz." dedi ve kızları odalarında yalnız bıraktı.
Taehyung durgun bir şekilde salona indi. Jisoo ve Lisa da peşinden inerken, Jennie kendi kıyafetlerini tiksinmiş bir şekilde banyoya attı.
"Onları zorla burada tutmak kitaptaki bilgilerin doğru olduğunu gösterir." dedi Jisoo.
"Haklısınız, bir vampir olarak başından beri onları evine davet etmemeliydim." dedi kafasını eğerek.
"Tae-ah sen doğru olanı yaptın. O köylülerin evinde kalması, bir vampir saldırısına uğramalarından daha büyük sarsıntılar oluşturabilir." dedi olaya dahil olan Jennie.
"Ama... Gitmelerini istemiyorum. Sizin gibi cadolozların arasında yaşaya yaşaya saf kızlar ilgimi çekmeye başladı."
"Daha bir gün bile olmadı onlarla tanışalı. Hemen ağır konuşmaya başladın. Zamanında biz de senin o saf kızlarından biriydik bunu unutma." dedi Jisoo.
"Biz kullan at traş bıçağıyız ya." dedi Lisa. Bu yersiz benzetmesi kızları güldürdü.
"O nasıl bir benzetmedir ya? Kadınlar benim için çok değerlidir. Siz hala benim için çok değerlisiniz. Sadece... Bir an gaza geldim."
"Doğru söyle en çok kimden hoşlandın?" dedi Jennie küçümsercesine.
"Bir de en çok diye soruyorsun. Yani herkesten hoşlandım ama bunun bir de boyutu var öyle mi? Siz cidden beni tanımamışsınız. Tamam biraz çapkın olabilirim de sizin bahsettiğiniz erkek tipi p*ç olan kesim."
"Sen de p*ç değil misin zaten? 3 yıldır tanıyorum bu bilgiyi ilk defa senden duyuyorum. Gidip köylülere senden bahsetsem kim bu p***venk derler." dedi Lisa, ortam iyice gerilmişti.
"Şuan saçmalıyorsun Lisa." Kafasını kaldırdı ve Lisa'yla göz temasına girdi. Ama Lisa hemen gözlerini kaçırdı.
"Gayet de haklı bence." dedi Jisoo.
"Beni beğenemiyorsanız gidebilirsiniz hanımefendiler."
"Hala inanamıyorum bizi sattığına." dedi Lisa.
"Sizi satmıyorum hatta bu hayattaki en değer verdiğim kişilersiniz. Ama siz kendinizi bu saçma senaryolarınıza inandırmaya çok meraklısınız."
"Kızlar abartmayın bence." deyip kaş göz işareti yaptı Jennie ve sabahki uyarılarını hatırlattı.
O sırada kızlar da aşağıya inmişti. Salonda oturan aile bireylerinin arasına dahil oldular. Taehyung'a yine bir hüzün çökmüştü.
"O... Lanet kitap yüzünden mi gidiyorsunuz? Batıl inançlara ne kadar da inanıyorsunuz öyle!" Taehyung üzülünce ses tonu yükseliyordu.
"Tarih kitabı okuduk, herhangi bir hikaye değil!" dedi Irene aynı ses tonuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir kont «taehyung» ✓
FanfictionVampir Taehyung evine sığınan kızlardan birine aşık olmuştu. Yağmurlu bir günde yollarını kaybeden beş kız Kont Taehyung'un dikkatini çekti. Onları evine davet ettiğinde evin sakinlerinden Lisa, Jisoo ve Jennie bu durumdan hoşlanmayıp kızlara çeşitl...