fractures

1.1K 94 54
                                    

Irene ile Taehyung'un romantizmi Yeri'nin kaybolmasıyla bölünmüştü. Herkes endişeyle etrafa dağılmaya başlamıştı. Daha sonra dışarıdan gelen ağlama sesiyle herkes arka bahçeye gitti.

"Bunu kim yapabilir?" deyip Wendy'nin mezarında ağlıyordu Yeri bir yandan da yağmura meydan okuyarak.

Seulgi mezarın üstünün açık olduğunu görüp bayılan Joy'u ayıltmaya çalışıyordu. Irene kızları içeri götürmeye çalışıyordu. Jimin ve Taehyung baltayla delik deşik edilmiş cesedi toprakla örtmeye çalışıyordu. Jennie Jimin'in arkasında durmuş onu seyrederken Jisoo ile Lisa da bir köşede onları izleyip konuşuyordu.

"Bunu sen yapmış olamazsın değil mi?" dedi Jisoo adeta gözleri parlayarak.

"Biliyorum benim için fazla insaflı bir büyüydü... İleride daha fazla sinirlenirsem bundan kötülerini de yaparım. Şuanda sadece Taehyung'un bizden şüphelenmemesi için sakin davranmalıyız."

"Evet zaten Wendy'nin bu hale gelmesinden bizim sorumlu olduğumuzu biliyor. Jennie'ye yaptıklarından sonra ürpmedim değil." dedi Jisoo ve Lisa'nın koluna girip şatoya girdi.

"Bunun altından da sizden biri çıkarsa..." Taehyung Jennie'ye dönüp tehditler savururken Jimin araya girdi.

"Ne kadar kaba bir adam oldun sen böyle. Önceden romantiktin birlikte olduğun sayılı kadın ayrılmanıza rağmen seni methederdi ama artık odundan farkın yok." dedi Jimin, Jennie de arkadan ona sarıldı.

"Hyung ben hala romantiğim. Ama değer verdiğim kişilere zarar gelmesi beni çok sinirlendiriyor." dedi toprağı elinde adeta sıkarken.

"Biz neden senin değer verdiğin kişilerden olamıyoruz? Daha yeni geldi onlar." Jennie ayağa kalktı ve elini beline koyup meydan okudu.

"Ben aşık oldum çünkü." Jennie kahkaha attı.

"Bunu itiraf etmeni bekliyordum günlerdir. Hangisi o şanslı kız?"

"Görmediniz mi? Irene o şanslı kız."

"Işıklar kapalı olduğu için olabilir mi? Hem ben sizi gözetlemek zorunda deği- Demek Irene... Asabi olan."

"Evet canım ta kendisi." Toprağı düzelttikten sonra ayağa kalkıp şatoya doğru yürüdüler. "Şimdi bunu yapan kişiyi bulmak için ufak bir sorgu çekeceğim. Kim bilir belki birileri daha seninle aynı kaderi paylaşır." dedi Taehyung Jennie'ye doğru gülerken.

"Komik değil." deyip Jimin'in elinden tutarak içeri girdi. Taehyung da arkasından taklidini yaparak şatoya girdi.

Salondaki koltuklarda oturmuş ve birbirlerine acıyan bakışlar atan kızlara doğru yürüdü Taehyung. "Bunu yapanı bulacağım bana güvenin. Ama şimdilik merak etmeyin mezar eskisinden daha iyi oldu."

Lisa ağzını büzerek söyledi. "Mezar taşı kırılmış ama hiç merak etmeyin daha iyisini yapacağım."

"Haç da kırılmış. Acaba doğru dini bulamadık mı?" deyip ortamı yumuşatmaya çalıştı Jennie.

"Her şey için tekrar teşekkür ederiz." dedi Joy. Taehyung daha sonra Irene'ı kolundan tutup bir köşeye çekti.

"Biliyorum şimdi sırası değil ama... Acaba partide söyleyemediğin şeyin devamını mı getirsen?" dedi Taehyung duvara yasladığı Irene'nın saçlarıyla oynayarak. O sırada salondakiler de onlara bakıyordu.

"Sözlerini ne zaman tutacaksın? Kardeşlerimin güvende olmasını istemeseydim daha az zarar gelirdi herhalde." dedi ve Taehyung'un elini tutarak saçlarından ayırdı.

Taehyung kafasını yana eğdi ve bir süre gözlerine baktı. "Böyle etkilenirsin sanmıştım." dedi ve tekrar ellerini Irene'nın saçlarına daldırdı.

vampir kont «taehyung» ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin