party

1.4K 108 121
                                    

Jisoo gittikten yarım saat sonra Taehyung sakinleşmiş ve kendini Irene'a affetirmenin yollarını aramaya başlamıştı. Salonda otururken gözü saate takıldı. Gün batmış ve akşam olmuştu. Şuanda krize girse ne yapacağını düşünmeye başladı. Sonra kızlar aşağıya indi. Taehyung'un karşısındaki koltuklara geçtiler. Şuan artık 4 kişiydiler. Irene Tae'nin gözüne bakmamaya dikkat ediyordu.

"Herşey için teşekkürler Taehyung." dedi Yeri. Taehyung tebessümle karşılık verdi. Irene omuz silkerek kafasını başka yöne çevirdi.

O sırada kapı çaldı. Taehyung kapıyı açmak için ayağa kalktı ama kapı öyle hızlı çalıyordu ki Taehyung da biraz hızlandı. Kapıyı açtığında yüzüne çarpan yumrukla geriye sendeledi. Taehyung ağzındaki kanı eliyle silerek köpek dişlerini yokladı. "Hyung, en önemli varlığım olan dişlere bir şey olsaydı kafanı kırardım Jimin." dedi. Buraya neden geldiğini bildiği için şaşırmamıştı. Arkasından da Jisoo ile Lisa eve girdi.

"Yaptığının farkında olman güzel, öyleyse bir yumruğu daha hakettin." dedi Jimin ve sağdan çenesine doğru tekrar geçirdi.

Taehyung öfkeden gülmeye başladı ve Jimin'in karnına tekmeyi geçirdi ve üstüne yürüdü. "Jennie'yi yemedim merak etme."

"Aklından dahi geçirme zaten! Onun saçının teline zarar verirsen karşında beni bulursun." dedi ve üst kata doğru koşar adımlarla çıktı.

Lisa ve Jisoo da kızların karşısındaki koltuğa geçti, Tae de diğer tekli koltuğa oturdu. Kızlar hayretle onları izliyordu. "Jennie'ye bir şey mi oldu?" dedi Yeri.

"Psikolojisi bozulmuş." dedi Jisoo, Taehyung'a gülümseyerek. Taehyung da yarım yamalak gülümseyerek karşılık verdi.

"Hoşgeldin Lisa." dedi Taehyung alaylı bir şekilde gülerek.

"Senin için gelmedim, Jennie'yi merak ediyorum. Jimin gelsin onu görmeye gideceğim." Taehyung kafa salladı.

✯✯✯✯✯✯✯

Jennie yatakta otururken Jimin içeriye girdi. Gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olan Jennie onu görünce gülmeye başladı. "Hoşgeldin." Jimin hemen yanına gitti onu kollarının arasına aldı.

"Duyduklarım doğru mu?" dedi saçlarını okşayarak.

"Evet..."

"Merak etme Tae'yi bir güzel benzettim." dedi ve güldü, vampir dişleri parladı.

"Şuanda ihtiyacım olan tek kişi sensin. Lütfen burada benimle kal. Zaten gittiğin hataydı." dedi ve sıkıca ona sarıldı.

"Buraya dönmeyi planlıyordum zaten, yalnızlıktan sıkıldım." dedi Jimin.

"Seni çok seviyorum Jimin." dedi ve Jimin'i elinden tutarak aşağıya indi.

Diğer ikili koltuğa Jimin ile Jennie oturdu. Herkes salonda toplanmıştı. Taehyung el ele tutuşmalarına şaşırmamıştı.

"Yeni bir aşk mı doğuyor?" dedi Lisa gülerek. Jimin ve Jennie de buna gülerek karşılık verdi. Kızlar da biraz biraz gülümsüyordu ama Seulgi'nin yüzü pek gülüyor gibi değildi.

Jimin yeni görmüş gibi kızları sordu. "Hyung bunlar kim?" dedi Tae'ye. Az önce kavga eden başkaları gibiydi.

"Misafirlerim." Jimin imalı imalı bakınca Taehyung gözlerini pörtletti.

"Hava karardı artık uyumayacak mısınız?" dedi Jisoo.

"Ben nerede uyuyacağım?" dedi Jimin.

"Şato kocaman, odalar kocaman ama sayılarda bir sıkıntı var. Keşke ekstradan birkaç oda daha yaptırsaydım."

"Jennie beni yatağına atar mısın?" dedi Jimin gülerek. Jennie kafasını olumsuz anlamda salladı ama beraber odasına gittiler.

vampir kont «taehyung» ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin